• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Blest om Brann!

Started by XPen, August 17, 2004, 17:31:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Syng for Brann

Enig i det.  BBB får mye kjeft, men jeg synes de gjør en god jobb.  ;-)

BL

Quote from: "Syng for Brann"Enig i det.  BBB får mye kjeft, men jeg synes de gjør en god jobb.  ;-)

får bbb mye kjeft????  :?:
Hansa-
Felt Z

Syng for Brann

Quote from: "BL"
Quote from: "Syng for Brann"Enig i det.  BBB får mye kjeft, men jeg synes de gjør en god jobb.  ;-)

Styret da vettø. ;-)

Ole Brom

Quote from: "Syng for Brann"

Styret da vettø. ;-)

Hva gjør styret da siden de får så mye kjeft ?

Syng for Brann

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Syng for Brann"

Styret da vettø. ;-)

Hva gjør styret da siden de får så mye kjeft ?

Jeg ser ikke det store, men BBB har fått noe av det samme "fjortis" stempelet som BST.   Vi har jo også den rasisme-saken.    Alt dette faller tilbake på BBB og styret.

KennethS

Enda mer blest blir det når vi vinner cupen :)
tå på Brann

Mr.moon

bbb fortener jo en masse kritikk.
ø for Brann alle mann!

BL

Quote from: "Mr.moon"bbb fortener jo en masse kritikk.

og korfor gjør de det?
Hansa-
Felt Z

Mr.moon

for den jobben de gjør. jobber ikke for oss medlemmer, å er sure å gretne når vi spør de om enkle ting. oi, vi blir såå sinna når folk sender mailer å spør om noe så lite viktig som biletter til en cupfinale.

uansett, dette forumet er ikke noe for meg. det har ikke vært hyggelig.

ps: kenneths, kos deg videre.

My last post.
TAKK FOR MEG!!!
ø for Brann alle mann!

Helge karlesn

Quote from: "Mr.moon"for den jobben de gjør. jobber ikke for oss medlemmer, å er sure å gretne når vi spør de om enkle ting. oi, vi blir såå sinna når folk sender mailer å spør om noe så lite viktig som biletter til en cupfinale.

My last post.
TAKK FOR MEG!!!

Hahaha. patetisk.
idenes forsvarer.

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"for den jobben de gjør. jobber ikke for oss medlemmer, å er sure å gretne når vi spør de om enkle ting. oi, vi blir såå sinna når folk sender mailer å spør om noe så lite viktig som biletter til en cupfinale.

My last post.
TAKK FOR MEG!!!

Du får ta på deg et styreverv du da !! Husk på den KJEMPEJOBBEN disse gutta har gjort dette året ! Se på hva de har utrettet !! De har sivile jobber i tillegg og når man kommer hjem jobber de flere timer hver dag med BBB, og dette slenger du dritt om ??? Jeg foreslår du tar deg en "arbeidsuke" i BBB og ser hvordan stå er, så får du deg nok en tankevekker.

Og når det gjelder biletter til en evt finale vil det komme informasjon om dette på BBB's sider når informasjon foreligger.

Skjønner ikke hvorfor alt dette maset.

abe78

Helt enig! Det virker som om folkene i styret i BBB gjør en kjempejobb. De måtte snu kjerringa etter at Brann Suporter Team gikk konkurs, og jeg mener at de gjør mye for medlemene sine og for at det skal bli flere medlemmer i klubben. Jeg liker den nye inndeling på storestå - selv om jeg ikke bruker den tribunen så ofte (sitter på hansaen).

Jeg har et tips!

Del ut innmeldingsblanketter på et par av kampene, gjerne den første og den siste kampen hver sesong. Dere kan sikkert få trykket litt reklame på blanketten - for eks. bergenstidene. Da blir dette sikkert tilnærmet gratis. Dette vil få noen nølere til å melde seg inn i BBB. Det trenger ikke å bety noe at de ikke står på storestå.
.og husk!

monzilla

Er jeg helt på jordet når jeg sier at BBB og stårestå er IKKE det samme?

Fjortisstempelet på Storestå vil være der uansett om det heter BST eller BBB

Blææ

Nja...Man må jo være medlem i BBB for å komme inn på midten av SS..
Så det blir vel til at BBB er Store Stå og omvendt.
Før kunne man si at SS ikke var BST for da var tribunen åpen for alle.
ont follow me,Im lost too

Stoffi

Styret har gjort en bra jobb med å snu skuten og komme i gang med BBB. Det er fortsatt en lang vei å gå, men vi er absolutt på riktig vei.

Og til Mr. Moon, jeg er ganske glad for at du frivillig stikker fra dette forumet.
Og angående at styret er "uhøflig" når du kontakter dem; prøv å sett deg i deres posisjon. De legger ut alt info på siden når tiden for det kommer. De kan ikke svare tusen email om ting som kanskje allerede står skrevet på siden. Jeg vet iallefall at jeg hadde blitt litt irritert.

Men, keep up the good work. BBB vokser, SS vokser, det er oppgangstider. Lover bra for fremtiden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up