• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Banner

Started by Mr.moon, August 17, 2004, 14:51:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr.moon

En kompis av meg jobber med et banner:

"Robbie + Bengt = Royal leauge"

Blir bra!
ø for Brann alle mann!

fettnok

ka med resten av spillerene da? er 11 spillere på laget, å uten de hadde det gått til helvete. tenk deg ett lag uten kvisvik, soma og ørnen feks. da kunne brann bare stått der med de dyktige spissene sine uten at det hadde hjulpet noe særlig.
ette går aaaaaldri bra!

cyp

Ja....synes det blir litt for "heltedyrking" etter min smak....
elt O e snobbete!!

Erik

Bør henges på gjerde på hansa som tommy sin gjorde mot Bryne at de ser den hele tiden... blir bra d!!

Alexåsane

blir bra dette. skal ha litt heltedyrking!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Mr.moon

herregud folkens, skal man ikke få hylle enketle spillere da?

Kan alltids lage en med bengt+robbie+soma+kvisvik+haugen +++++ osv. = royal leauge. er det kult da?
ø for Brann alle mann!

Rossi#46

Det høres bra ut med "Robbie + Bengt = Royal leauge" for då ser de spillerne som ikke jobber så bra no, at vist de kjerper seg så får de også
kanskje en banner.
Det kan kanskje hjelpe på at spillerne jobber hardere.
Kem veit..
l

Helge karlesn

Quote from: "Rossi#46"Det høres bra ut med "Robbie + Bengt = Royal leauge" for då ser de spillerne som ikke jobber så bra no, at vist de kjerper seg så får de også
kanskje en banner.
Det kan kanskje hjelpe på at spillerne jobber hardere.
Kem veit..

Får bengt har jo jobbet så bra i brann?
idenes forsvarer.

halo

HÃ¥per for guds skyld dere skriver Royal League rett, da....

supporter78

Quote from: "halo"HÃ¥per for guds skyld dere skriver Royal League rett, da....

:lol:

Jeg mener banneret er på sin plass. Det må være lov å dyrke profilene.

Skumling

Poenget er vel at vi nå har et spisspar av meget bra klasse. Kjør på!

Mr_Soma

Blir det noe banner til kampen?
Jeg har forhørt meg hos TIFO-Gruppen, og de kommer ikke til å kjøre noe slikt.

Håper på eget initiativ her.

Har blitt foreslått bannere som :

"Takk Idar,Velkommen Bengt!"

"Winters+Sæternes=Royal League"

Noen som kommer til å ta steget, og lage noe slikt?
Jeg likte dette her -

ole3000

kossn kan vi lage en sån en? bare et tøystoff og litt maling?? kan ikkje slikt som dette..
i går for en til!

ove

gå på ikea og kjøpe deg bommulls stoff til 12 kr m, teksten kan du skrive for frihånd, eller bruke en overhead prosjektor, og skisse opp bokstaver.
MAling kjøper du i en hvilke som helst malings butikk. ikke nødvendig med stoff maling. vanlig vann basert funker helt fint...

Mr_Soma

er ikke værre enn det..... tøystoff som du får kjøpt for 10 kroner meteren på en sånn butikk som selger sånne "mormorting".... symaskiner ect.

Kjøp gjerne 10 meter med slikt og legg det dobbelt, slik at det ikke blir så tynt - så maler du over med en billig rød eller svartmaling!

Eller en STOR sprittusj!

Er du med?

ole3000

har en sprittusj på ca 1 kvadratcm. kan jo lage tjukke streker hvis eg lager hved siden av hverandre.. men eg har ikkje tid til å lage en slik en før søndag. så eg skal fikse en banner til neste hjemmekamp.. :) d e vel mot stabækk den 13 sep. men har noen noe idèer om ka eg kan skrive?
i går for en til!

Go Up