• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ivar Hoff

Started by BL, August 17, 2004, 12:35:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

klippet fra dagens ba. eksperten ivar hoff er ute med kjeften igjen
"-Brann er et av de dårligste lagene i eliteserien og trenger Sæternes"

greit nok at vi trenger han, alle lag i hele norden trenger en spiller som sæternes... men er brann et av de dårligste lagene i eliteserien?
5. plass, 1. poeng bak 3 plass, semifinale i cupen, spillere som soma, winters, kvisvik og nå sæternes, snitt på ca 13500 tilskuere på hjemmekampene, osv osv.... for meg så virker ikkje dette som et av de dårligste lagene i eliteserien, når vi faktisk har lag som sogndal, fredrikstad, molde og viking.

ekspert meg langt oppi.....!!!

har aldri tatt den mannen seriøst!
Hansa-
Felt Z

Nixon

Ekstra tåpelig blir det når en av hans kjepphester er at tabellen aldri lyger...

Fordømt klovn!
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Ivar Hoff er og blir en tulling. Slike uttalelser beviser det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Geir

Ingen, (unntatt kanskje TV2) har jo beskyldt den mannen for å kunne noe om fotball. Passer bedre i Stand Up Norge
ndelig SERIEMESTER

Ole Brom

Det jeg leser av den mannen gidd jeg ikke henge meg opp i. Det har komt så mye dritt ut av kjeften på den mannen i alle år at eg gidd isje ense han mer. Men hans ord vil komme til skamme når vi vinner vupen, kaprer 3 plassen i TL og kommer til RL !!

Hoff up my arse !!

DrMeland

For en mann som er blitt sparket av samtlige klubber han har trent, og som attpåtil er frekk nok til å kalle seg fotballekspert, er det provokasjoner og presseoppslag han lever av.

Kanskje det stikker han enda at han fikk sparken og ble kjeppjaget fra byen vår?

Ivar Hoff har et ønske om å være den ærligste mannen i fotballnorge. En som aldri lar følelsene styre, men derimot sunn fornuft. Da blir det alltid komisk når lyset i den trange knollen hans slukner og han begynner å slå i blinde...
rMeland

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

kem bryr seg om hoff? sier bare molde 2 plass? min mor har mer greie på fotball en han, ekspertkommentator my ass.
tå på Brann

enavgutta

Folkens ! Husker dere da Helstad og Peddien snudde kampen for Brann på Røkkeløkka i 98? Var legendarisk, så kampen på TV og Hoff hadde avskrevet Brann i brede ordelag da vi kom tilbake. De siste 5 minuttene sa ikke Hoffen en kjeft!

Roffarne

Hoff har aldri hatt noe tyngde bak det han sier.
Mulig han mener at Brann er for dårlig og trenger forsterkninger. Han om det.
Men å få det til å høres ut som om det er Sæternes som skal dra Brann opp av en påstått sump, er ett typisk Ivar-knep. Brann har puttet 30 mål denne sesongen. Kun to lag, Vetlestraumen og RBK har scoret mer.

Men nå har Ivar sagt det, så når Brann nå dytter bartepakket ned fra tronen kan Ivar daske sine klamme hender på det fuglebrystet sitt og si: "Hva var det jeg sa" på det ufordragelige oslo-målet sitt.
Nu går alt så meget bedre.

KennethS

Quote from: "enavgutta"Folkens ! Husker dere da Helstad og Peddien snudde kampen for Brann på Røkkeløkka i 98? Var legendarisk, så kampen på TV og Hoff hadde avskrevet Brann i brede ordelag da vi kom tilbake. De siste 5 minuttene sa ikke Hoffen en kjeft!

Semifinalen i 99 du mener?
tå på Brann

monzilla

ble det ikke 2-2 borte mot molde i 98?

KennethS

Quote from: "monzilla"ble det ikke 2-2 borte mot molde i 98?

Jo 2-2 på både Stadda og Røkkeløkka.

Men tror bare Peddi har goalet i semien der oppe i 1999.

Kvisvik (Straffe i 88 min :D <--blitt en vane sak det der) og Mjelde scorte for Brann i 98 borte mot Molde.
tå på Brann

Lefty

Hoff er fotballkommentatorenes svar på FRPs Carl I. Hagen...

Utsagn som"han har vært direkte svak i dag", hvorpå spilleren setter et nydelig volleyskudd i krysset og Hoff utlikner sin krasse mening om spilleren med ha ikke forstår at mannen ikke spiller ute i Europa med slik en slepen teknikk...

MEN Lersveen er verre, MYE verre... :D

Lefty

eXploSer

Ok. La meg spørre.. HVORFOR bryr vi oss? at en lsk-suporter slenger dritt om Brann er da bare positivt, det betyr at han frykter de. Akuratt som Frode Johnsen på stadion.. Piper vi ikke LITT ekstra på han og Harald Brattbakk? Alle slike utsagn kommer for at de skal beskytte laget i sitt hjerte.

enavgutta

99 var det jeg mente ja kennethS. Legendarisk kamp.

Estranged

Det er vel viktig å huske på at denne Ivar Hoff-karakteren er betalt av TV2 for å skape blest, og for å komme med dumme kommentarer av denne typen.

Her har han jo oppnådd det han får betalt for; skapt sinne hos bergenserne...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Stoffi

Quote from: "Lefty"Hoff er fotballkommentatorenes svar på FRPs Carl I. Hagen...

Lefty

Du er helt pÃ¥ jordet du. Du kan like gjerne sammenligne ham med Burt bacarach eller Gandhi nÃ¥r du mener du finner en likhet der.  :)

Men tilbake til saken, at Hoff får lov til å kalle seg fotballekspert, er rett og slett en skandale. Har mannen noensinne tippet riktig??
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

cyp

Vet alle har skrevet det samme, men Ivar Hoffnarr er rett og slett dum tvers igjennom. Han sier så mye idiotisk at jeg nesten ler meg ihjel når jeg hører ham kommentare kamper. En ekte skrulling av ypperste kaliber!
elt O e snobbete!!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ole Brom

Hehe hva sier du nå da din jævla klovneHOFF !!!!!!!????? Du får no fan bite i deg den latterlige uttallelsen din om at Brann skal kjempe i bunnen, UP MY ARSE ! Brann herjer i toppen og er på god vei mot cøppfinalen !

EAT THAT SUCKER !!

Go Up