• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

tidi

Started by juset, August 17, 2004, 07:08:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

juset

Husker dere han som sparket en ball ut på banen mot bryne. Morsomt. Bra med humor.
augen e en pudding

Drunkie

PÃ¥ det tidspunktet dette skjedde sÃ¥ lÃ¥ Brann under 1-2 mot Bryne, vi presset pÃ¥ som bare faen,  og midt i en stor Brannsjanse kommer denne ballen sprettende utpÃ¥.
Ka om denne sjansen hadde blitt avblåst, og at vi derfor hadde tapt. Greit nok at det ikke endte opp sån, men hallo i luken, det var det ingen som kunne vite der og da.

Må bare si at dette var noe som provoserte meg skikkelig, og selv om jeg ikke gjorde noe med saken, var det flere som skrek og bannet til denne fyren som hadde kastet ballen utpå. Denne fyren begynte da å gestikulere at "bare kom igjen og se hvor tøff du er osv". Dette utartet seg som sagt ikke, men var helt tåpelig gjort av fyren som først tok vare på ballen for så å hive/skyte ballen utpå.

Så i mine øyne vare det ihvertfall ikke morsomt, og javisst er det bra med humor, men det finnes så uttallige mange andre måter å gjøre det på.

Ole Brom

tidi og tidi. Om det bare var for å pælme ballen tilbake på banen eller om det var overlagt sabotasje av spillet mener jeg sistnevnte grunn er barnslig og kunne lett ødelagt sjangser for Brann som det ble nevnt over i innlegg.

Og når fyren klovner seg etterpå er dette enda mer barnslig. Ut med pakket !

Roffarne

De som betrakter det å kaste baller inn på banen under kampen for humor bør oppsøke lege. Det er omtrendt like morsomt som Teletubbiene.

Kast heller på GullBrann hvis han dukker opp, eller Njøten neste gang han skal synge Nystemten.
Nu går alt så meget bedre.

Drunkie

Sto like i nærheten

Og det som skjedde var at fyren tok "vare" på ballen etter at den kom inn på SS. En av brannspillerene satt spillet kjapt igang med en ny ball, så det var ikke noe behov for ballen. Brann gikk derfor raskt i angrep, og det var når Brann holdt på rundt 16-20 m at fyren fant ut at no skal eg gjøre noe faenskap. Så han skjøt ballen ut på banen igjen, hardt og godt mens spillet var igang.

Latterlig oppførsel, og rett og slett ikke tidig.

Mr_Soma

Quote from: "Drunkie"Sto like i nærheten

Og det som skjedde var at fyren tok "vare" på ballen etter at den kom inn på SS. En av brannspillerene satt spillet kjapt igang med en ny ball, så det var ikke noe behov for ballen. Brann gikk derfor raskt i angrep, og det var når Brann holdt på rundt 16-20 m at fyren fant ut at no skal eg gjøre noe faenskap. Så han skjøt ballen ut på banen igjen, hardt og godt mens spillet var igang.

Latterlig oppførsel, og rett og slett ikke tidig.

Var det ikke på motsatt side ballen kom inn fra da?
Den var jo temmelig langt inne på banen,om jeg ikke husker helt feil og så perverst skjeivt.

juset

Det var en glipp at ballen ble sparket utpå under et brann angrep. Neste gang tror jeg han kommer til å sparke den når motstanderene angriper.
augen e en pudding

BL

Quote from: "juset"Det var en glipp at ballen ble sparket utpå under et brann angrep. Neste gang tror jeg han kommer til å sparke den når motstanderene angriper.

han kunne jo vært litt mer voksen og gitt den til en av ballguttene... ikkje nødvendig og oppføre seg som en fnisete fjortiss
Hansa-
Felt Z

Drunkie

Quote from: "Mr_Soma"

Var det ikke på motsatt side ballen kom inn fra da?
Den var jo temmelig langt inne på banen,om jeg ikke husker helt feil og så perverst skjeivt.

Stemmer nok ikke det du, Han stod helt fremme til venstre på SS bataljonen feltet, og han sparket/kastet den utpå. så ikke kastet eller sparket, men av lengden ballen gikk så var det nok et spark.

Quote from: "juset"
Det var en glipp at ballen ble sparket utpå under et brann angrep. Neste gang tror jeg han kommer til å sparke den når motstanderene angriper.

Glipp eller ikke. Han spente den nå ihvertfall utpå når brann hadde sjansen, men hadde det skjedd når bryne hadde vært i angrep, hadde låten kanskje vært en helt annen fra min side og.
Men det gjorde desverre ikke det, så blir ikke noen fjær i hatten til han fra meg.

abe78

Quote from: "juset"Det var en glipp at ballen ble sparket utpå under et brann angrep. Neste gang tror jeg han kommer til å sparke den når motstanderene angriper.

Var det du som sparket ballen eller? Tror denne saken bør etterforskes. Det er ikke humor uansett Ã¥ sparke ballen ut pÃ¥ banen. Det at han ikke fikk med seg at Brann var i angrep tyder  pÃ¥ at at han ikke fulgte sÃ¥ veldig mye med.

Ballen kom fra storestå?
.og husk!

Mr.moon

Quote from: "abe78"
Tror denne saken bør etterforskes.

hahaha. er du vittig nå?
ø for Brann alle mann!

Mar1us

Ballen gjorde ingen skade. .

Jada den kunne gjort skade, men det gjorde den ikke, så det er bare til å slutte om mase om denne saken og ikke klage over spilt melk, og håper

at dette ikke skjer igjen
kte brann supporter som vil ha brann logo på Køllen

abe78

Quote from: "Mr.moon"
Quote from: "abe78"
Tror denne saken bør etterforskes.

hahaha. er du vittig nå?

Har leid inn etterforsker! Hehehe - må bare skræmme krapylet litt...
.og husk!

Go Up