• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gylfi Einarson på vei?

Started by Blææ, August 17, 2004, 06:42:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Blææ

Mener det står noe om det i dagens aviser,i så tilfelle er det totalt konge.
ont follow me,Im lost too

Nixon

Vel, han er nok ikke på vei. Men han er en spiller som Brann kan tenke seg neste år. Så det hele er veldig usikkert for å si det mildt!
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Det står på ba.no og det står at Gylfi har forkastet kontraktsforslag fra Lillestrøm og er bosmanspiller etter sesongen. Brann sier de er interessert.
Men han er definitivt ikke på vei, enda.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

Gylfi Einarsson scoret i syv kamper på rad, men det er da strengt tatt også det "eneste" han har gjort. På børsen er han den 6. beste Lillestrømspilleren, til tross for at målene har dratt ham litt opp. I fjor var han direkte svak; hadde vel omtrent ikke én god kamp.

En veldig hypet spiller i mine øyne; håper Brann speider skikkelig på ham og finner ut om banespillet hans vil passe inn hos oss. Jeg kan nemlig ikke helt se hvilke kvaliteter han har som vi trenger på midtbanen.

Nixon

Veldig enig. LSK var vel ikke så altfor hypp med å skrive ny kontrakt før sesongen hvis jeg ikke tar feil. Sier vel litt.
Og det er mange andre spillere som har hatt en fantastisk halv sesong med mange skåringer uten at de imponerte hverken før eller siden. Jeg nevner i fleng noen lokale: Per Hilmar Nybø, Roar Fredriksen og Kim Rune Hellesund.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Spiller ikke Lillestrøm 4-3-3 da med Gylfi på midten ? Hvordan hadde han vært i 4-4-2 ? Mener å huske at han blomstret etter at Lillestrøm la om ?

DrMeland

Skal vi kjøpe en spiller fordi han har scoret noen mål?

G. Einarsson har to styrker i spillet sitt og det er løpskapasiteten og hodespillet. Vi har allerede to løpssterke på midten (Cato og Helge) og vi trenger ikke flere.

Skal vi etablere oss som et topplag må det inn mer kreativitet på midten, for med Miller ute av form er det kun Kvisen som holder et høyt nivå teknisk. Fotball er mer enn bare løping, og Einarsson passer nok mye bedre inn i gampe-fotballen til Lillestrøm enn Branns mer ballbesittende stil.

Ro i ræven no folkens så går dette veien!
rMeland

enavgutta

Sakset fra dagens BA:

UTENLANDS er vel strengt tatt Bergen det  :-)

Blææ

Større bokstaver har man ikek sett siden krigen....... :D
ont follow me,Im lost too

Xminator

Heller Scharner enn Einarsson ;)

ChRiStEr87

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=241268

ser ut til at han reiser til en større klubb en Brann...
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Go Up