• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

*navn* klapp, klapp, klapp

Started by sekto, August 16, 2004, 15:55:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Jeg ser at flere og flere spillere ikke har sanger lengre. Syntes at vi var flinkere med å lage sanger både til nye spillere og vedlikeholde sanger til de gamle sliterne før.

Nå får flere og flere spillere bare den enkle, navnet sitt, tre ganger klapping, så gjentagelse til folk blir lei. Det er enkelt og greit å bruke av og til, men det begynner å bli for mange spillere uten sang.

Robbie Winthers
Helge Haugen
Cato Gundtveit
Jan Tore Ophaug
Tom Sanne
Erlend Hanstveit
Charlie Miller
Arve Walde
Kristian Ystaas
Martin Knudsen

Bjarnason tror jeg aldri jeg har hørt få denne engang. om jeg har feil får dere rette på meg, men han har spilt mer eller mindre fast i hele år, og han får lite oppmerksomhet, mye pga at Soma er så suveren.

Opdal har kun sangen som er en hets til Rønningen, så kunne trengt en ny sang han også.

Klock, Tenden og Sæternes er jo nye, så de må få spille litt før de kan få en sang, men det begynner altså å bli veldig mange spillere som nå ikke har fått en sang.

Er noen spillere som jeg ikke har nevnt her, som heller ikke har sanger, men de har gjerne ikke spilt noe særlig, så før de får spilletid bør vi kanskje ikke konsentrere oss om å lage sanger til dem.

Om jeg har nevnt en spiller som har en sang, så får dere minne meg på den, for da er det bare en stygg glipp. Om jeg har rett på de fleste, så syntes jeg det er litt skuffende at vi nå har nærmere 15 spillere, flere av dem nøkkelspillere, som vi ikke har en sang på.

Vet folk kommer med forslag her på flere av disse, men samler diskusjonen litt her nå, så kanskje vi kan finne ut hvilke spillere vi bør lage sanger til først.

Mr_Soma

Kopierer inn mitt innlegg som var skrevet i tifo-sammenheng til Sæternes.
Synes det passer bedre inn her.

Sang til Sæternes -
Når folk ikke kan skjønne hvorfor vi skal lage en sang til Sæternes i den evnt debuten mot sogndal, når vi ikke gjorde det til spillere som Charlie Miller og Sanne, så tenk dere godt om.

Med Sæternes vet vi med 90% sikkerhet,om ikke mer, akkurat hva vi får og kan vente oss,han blir en nøkkelspiller!

Da er det værre med Sanne og den heller dårlige trente skotten på midten.

Nå når Dylan er ute av troppen, så kan jo Sæternes låne sangen hans til vi finner en helt ny sang til ham, så slipper vi å rope "Sæternes,klapp klapp klapp"

<<Bengt,Bengt,Bengt Sæternes,Bengt Bengt Bengt Sæternes>> ...osv

Noe må gjøres ihvertfall.

sekto

Så ikke det innlegget, men passer i diskusjonen her. Greit Sæternes kan bli/blir en nøkkelspiller, men samtidig, så har f.eks Robbie ikke fått en sang enda, og det syntes jeg er en skam. Han har vært en av de absolutt aller viktigste spillerne hele denne sesongen og vært i klubben lenge nå.
Syntes han fortjener en sang nå snart.

Samtidig, så er flere av de andre spillerne jeg nevnte faste på laget og har vært det lenge. De fortjener også å få sanger før vi konsentrer oss om å gjøre for mye stas på en spiller som ikke har spilt enda.

Dermed så kan det være greit å gi Sæternes en enkel sang, som Dylan sin, nå i starten, så konsentrere oss om å lage noen knallbra sanger til de som har vært med oss en stund.

ekte kjuagutt

synes d bør lages flere enkle sanger ja... som f eks sangen til dylen.. de e veldi lett og lære, lage og få ut på tribunene og allikavel fengar de bra... som eg nevnet i et annet inlegg

som eg å sa i et ant inlegg så e f eks smurfesommer hiten vist noen huskar den??? hehe... den hadde funket godt på et utall av brannspillerene

Syng for Brann

Hva med:   Cato guntveit Woaa Cato guntveit woaa.  Han  spelle på sk Brann og alle like han!    hehe

CHRISTIbrANn

Quote from: "sekto"Jeg ser at flere og flere spillere ikke har sanger lengre. Syntes at vi var flinkere med å lage sanger både til nye spillere og vedlikeholde sanger til de gamle sliterne før.

Nå får flere og flere spillere bare den enkle, navnet sitt, tre ganger klapping, så gjentagelse til folk blir lei. Det er enkelt og greit å bruke av og til, men det begynner å bli for mange spillere uten sang.

Robbie Winthers
Helge Haugen
Cato Gundtveit
Jan Tore Ophaug
Tom Sanne
Erlend Hanstveit
Charlie Miller
Arve Walde
Kristian Ystaas
Martin Knudsen

Bjarnason tror jeg aldri jeg har hørt få denne engang. om jeg har feil får dere rette på meg, men han har spilt mer eller mindre fast i hele år, og han får lite oppmerksomhet, mye pga at Soma er så suveren.

Opdal har kun sangen som er en hets til Rønningen, så kunne trengt en ny sang han også.

Klock, Tenden og Sæternes er jo nye, så de må få spille litt før de kan få en sang, men det begynner altså å bli veldig mange spillere som nå ikke har fått en sang.

Er noen spillere som jeg ikke har nevnt her, som heller ikke har sanger, men de har gjerne ikke spilt noe særlig, så før de får spilletid bør vi kanskje ikke konsentrere oss om å lage sanger til dem.

Om jeg har nevnt en spiller som har en sang, så får dere minne meg på den, for da er det bare en stygg glipp. Om jeg har rett på de fleste, så syntes jeg det er litt skuffende at vi nå har nærmere 15 spillere, flere av dem nøkkelspillere, som vi ikke har en sang på.

Vet folk kommer med forslag her på flere av disse, men samler diskusjonen litt her nå, så kanskje vi kan finne ut hvilke spillere vi bør lage sanger til først.

Ole Brom kom med bl.a. disse i en annen tråd(alle sanger samles her):

Quote from: "Ole Brom"Cato Guntveit è en tjuagutt
Cato Guntveit ofrer alt til slutt
Cato Guntveit è (klapp klapp)
Cato Guntveit è (klapp klapp)
Cato Guntveit è en tjuagutt

Rooobbie
Du løfter Brann på ny
Konge i Bergen by
Vi synger høyt Robbie

Se på Helge han ofrer alt for Brann,
Helge, Helge, Helge Haugen.
Se på Helge han ofrer alt for Brann,
Helge, Helge, Helge Haugen.

Erlend Hanstveit er vår superback i Brann,
Erlend Hanstveit er vår superback i Braann,
Erlend ofrer alt for laget,
takler motstanderne av banen
Erlend Hanstveit er vår superback i Brann !

(mel: you are my sunshine / vi har Geir Hasund)

Vi e fra Bergen
(og) vi taper aldri
For vi har Robbie
som scorer mål
Og Charlie Miller
(å) for en spiller
Så kom og syng for laget igjen

(la la la la laaa.. OHH!) :)

(Hassan El Fakiri melodien)

Charlie, Charlie Miller, Charlie Miller, Charlie Charlie Miller!

Synes disse var ganske bra! så da er det kansje litt ferre navn på listen din:)
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

Go Up