• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sæternes !

Started by Ole Brom, August 16, 2004, 13:07:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Håper Tifo gutta har Bengt Sæternes i bakhodet i kampen mot Sogndal om han spiller ! Lag en gedigen banner med velkommen hjem eller no sånt ?

brannfrik

eller kanskje ikke....... :wink:

anders millar

Hvorfor skal vi gjøre noe spesielt for Sæternes når vi ikke gjorde noe for Miller og Sanne??!
Brann, må ha det bare må ha det..

grei

Hjem og hjem fru Blom...

Syng for Brann

Vi kan da lage en Bannener hvor det står:   Velkommen Bengt! ;-)

Mr_Soma

Hvordan blir det sangmessige da...
Når folk ikke kan skjønne hvorfor vi skal lage en sang til Sæternes i den evnt debuten mot sogndal, når vi ikke gjorde det til spillere som Charlie Miller og Sanne, så tenk dere godt om.

Med Sæternes vet vi med 90% sikkerhet,om ikke mer, akkurat hva vi får og kan vente oss.

Da er det værre med Sanne og den heller dårlige trente skotten på midten.

Nå når Dylan er ute av troppen, så kan jo Sæternes låne sangen hans til vi finner en helt ny sang til ham, så slipper vi å rope "Sæternes,klapp klapp klapp"

<<Bengt,Bengt,Bengt Sæternes,Bengt Bengt Bengt Sæternes>> ...osv

Noe må gjøres ihvertfall.

ekte kjuagutt

veldi rett mr_soma.. med sæternes får vi scoringsgaranti og en av norges beste spillere/spisser..

synes vi ska lage en jævel av en banner

Syng for Brann

Quote from: "Mr_Soma"

Enig, mr-soma.      Hva med en kjempebanner hvor det står:   Takk Idar,  Velkommen Bengt!

Mr_Soma

Som om jeg skulle sagt det sjøl!
PERFEKT!

2 fluer i en schmekk!

Mr.moon

Quote from: "Syng for Brann"Enig, mr-soma.      Hva med en kjempebanner hvor det står:   Takk Idar,  Velkommen Bengt!

Oioioi, dette må da være tidenes beste forslag. Jobb med dette tifo gruppe, innkall til dugnad!!!!
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"
Quote from: "Syng for Brann"Enig, mr-soma.      Hva med en kjempebanner hvor det står:   Takk Idar,  Velkommen Bengt!

Oioioi, dette må da være tidenes beste forslag. Jobb med dette tifo gruppe, innkall til dugnad!!!!

Kan ikke du klappe godt igjen da mr moon med dette oppgulpet du kommer med ??? Om du har et bedre forslag så kom gjerne med det eller hold kjeft og slutt med dette fjortisinnleggene dine !

Ikke rart folk la vær å komme med forslag når man får slike idiotiske tilbakemeldinger som dette !

Mr.moon

Ka er det du snakker om??? Eg sier jo det var et bra forslag!!! Eller? Oppfatter du dette som ironi? Eg sier jo det er bra for helvete ka annet skal eg gjøre.
ø for Brann alle mann!

Mr_Soma

Quote from: "Mr.moon"

Om dette var sarkarstisk ment så synes jeg du bør holde deg for god til å i det hele tatt kommentere det mr.moon!
Lavmål...

- Hvis ikke, så beklager jeg :)

Mr.moon

Da må du faktisk beklage!!! Eg synest dette forslaget var bra, er bare k**en ole brom som begynner å lage bråk. Forslaget var bra, og eg mener tifo gruppen skal innkalle til dugnad så vi kan få gjort noe med det å ikke bare snakket om det!!!!!!! Forstår du ole brom??
ø for Brann alle mann!

Mr_Soma

Beklager mr.moon ;)

Jeg stiller på dugnad, slik at vi kan få laget denne banneren!

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"Da må du faktisk beklage!!! Eg synest dette forslaget var bra, er bare k**en ole brom som begynner å lage bråk. Forslaget var bra, og eg mener tifo gruppen skal innkalle til dugnad så vi kan få gjort noe med det å ikke bare snakket om det!!!!!!! Forstår du ole brom??

Om du i det hele tatt leste igjennom det du skrev så vil dette oppfattes som en "hån" mot forslaget sikkert i manges øyne. Deriblant mine. Ser at du ble ganske hårsår av mitt svar og det beklager jeg da. For å spore inn på rett spor så var dette et veldig godt forslag, banneren altså. Med denne teksten hadde vi slått 2 fluer i en smekk:)

eXploSer

er det noen 'aldersgrense' på denne dugnaden? Blir noen.. overasket hvis en 15åring dukker opp? nei, jeg er for sjenert, dere får vente et par år før jeg er med på dugnad.. ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg er ganske sjenert..  :oops:

Mr_Soma

Quote from: "eXploSer"er det noen 'aldersgrense' på denne dugnaden? Blir noen.. overasket hvis en 15åring dukker opp? nei, jeg er for sjenert, dere får vente et par år før jeg er med på dugnad.. ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg er ganske sjenert..  :oops:

Alder ingen hindring -
Du er hjertlig velkommen til alle dugnader!

eXploSer

som en 'erstatning' for at jeg hverken gir penger eller dukker opp på tifo (iallefall ikke sier nicket mitt) greiene, slenger jeg opp en Bengt sang.

Mel: Kor e alle helter hen?

Kor e alle helter hen? sto opp igjen
Bengt Sæternes på Bra-ann. Han skal hjelpe SK Brann,
(Ja,) han scorer jevnt og trutt. (ja,) Bengt Sæternes er er våres mann.

æhh... litt trøtt... men det er et forslag iallefall...

sekto

Jeg er glad i den melodien. har prøvd å lansere sang på den tidligere.. Med litt jobb, så kan den kanskje bli bra, men farlig å si at vi ikke har noen helter.. Robbie har vært helt så langt, det har mange andre også vært til tider.. Så gjenstår det jo å se om Sæterned blir en hit..

Go Up