• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Takk Idar og Chess !!

Started by Ole Brom, August 16, 2004, 13:04:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Takk for at du er til Idar, takk for at ditt hjerte står i Brann, takk for at du elsker Brann og takk for at du var med å hentet Bengt Sæternes !

Gi den mannen VIP plass og VIP sesongkortet livet ut !!!!!

HELE      BERGEN      TAKKER      DEG ! ! ! !

espen

Han er trønder og han elsker ikke brann..
Han elsker oppmerksomhet, og det får han med brann!

Men ja, takk uansett grunn!

Ã?rnen

Jeg er selvfølgelig meget takknemlig for at næringslivet i byen er med på å støtte opp om laget vårt. Og en spesiell takk til Chess som har fixet Kvisen og Sæternes.

Men husk! Chess har stor glede av å markedsføre seg selv gjennom Brann, så dette blir en gjensidig greie. Chess skal også være takknemlig, ikke glem det!!!

Ole Brom

Quote from: "espen"Han er trønder og han elsker ikke brann..

Og dine kilder er ? Snakket med han personlig eller ?

espen

Av folk som kjenner ham... Men spiller ingen rolle, det var bare en teit komentar ;)

Uansett mener jeg vi skal begynne søndagen med "Idar volvik" klapp klapp klapp "idar volvik" osv osv

Syng for Brann

Ole Brom

Quote from: "espen"Av folk som kjenner ham... Men spiller ingen rolle, det var bare en teit komentar ;)

Uansett mener jeg vi skal begynne søndagen med "Idar volvik" klapp klapp klapp "idar volvik" osv osv

Uansett er dette en gledens dag ! Selvfølgelig gjør han dette mest for sin egen del MEN tror også han gjør dette for Brann ! Hehe syntes jeg ser tryne te Bratseth og co i tronhjæm no ja ! HAHAHA :)

Truls

"folk som kjenner han" den er litt tynn. Da kunne du jo like gjerne spurt meg, siden sønnen trener samme sted som meg og bor 10 min gåing fra meg.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

ekte kjuagutt

eg stemmar for vi syngar for idar mot sogndal ja.. vi kan bruke geddi sangen... volvik e vår mann:D ... ellar ka siar dokkar?

sekto

FÃ¥r lansere forslaget i sangforumet..

Go Up