• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ystaas v Walde

Started by Ole Brom, August 16, 2004, 12:01:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Hva er det som skjer ? Ser ikke Mjelde at Ystaas er TOTALT ute av form ? Hva den mannen presterte igår er noe av det dårligste jeg har sett på lang lang tid ! Min bestemor på 86 hadde svingt ser mer enn det han klarte !

Og walde ? Hvorfor kan ikke den mannen få lov til å starte en kamp ? Han beviser gang på gang etter sine innhopp at han bør få en sjangs på topp, lurer på om Mjelde har noe imot gutten.

Det ender vel med at talentet walde forsvinner og vi sitter igjen med kvinnfolket Ystaas og en kengeru som er skadeskutt !

bernu

samme det vel :) vi har jo snart Bengt Sæternes :)
HANSA - Z

Nixon

Quote from: "bernu"samme det vel :) vi har jo snart Bengt Sæternes :)

Det forandrer ikke saken. Er helt enig med Ole Brom. Og som han så glimrende har sagt det: Ja takk, begge deler! Sæternes er en glimrende forsterkning. Men Arve Walde er en ekte Brann-gutt og må få prøve seg oftere. Da vil han blomstre og være et reelt alternativ.
Rød makt på Hansa!

TcK

snakket forleden med walde, og han forstod ikke helt hvorfor han ikke fikk spilletid, ettersom det en stund så ut som han spilte seg mer inn i laget...

ystaas trenger ... tja.. jeg vet ikke helt hva, men noe må skje, for slik som han spilte i går var ikke noe å ta vare på...

tck.
Jesus elsker alle barna

BrannMann

Jeg så walde i brann2 sin kamp mot volda... han spilte seg ikke akkurat inn på laget i den kampen, var slurvete hele kampen igjennom.. men Ystås er jo enda dårligere så jeg vil heller se Walde på a laget
jokomelk og brød og seriegull!!!

DrMeland

Det er ikke mindre enn et halvt år siden Ystaas spilte for U-21 landslaget så heeelt udugelig er han ikke..

Ystaas virker å være fullstendig ute av form. Han er en bra spiller og ikke minst en mann for fremtiden, men pr i dag er han ikke god nok for laget. Tror han (i likhet med Bic Mac) trenger en lang ferie og en god oppkjøring til neste sesong.

Walde kommer nok også etterhvert, han er bare 19 og det tar ihvertfall 2-3 år før han klarer å spille seg til fast plass. Hvor mange 19-åringer spiller fast i Tippeligaen? Ingen som jeg vet. Får bare håpe Walde og Storesund har ro i ræven og ikkje tar en Tommy!
rMeland

BrannMann

fredheim holm spiller vel fast... men uansett så er jeg overbevist om at Walde kommer sterkt, men han trenger fortsatt matching og kommer nok til å få det meste av matchingen på Brann2.. foreløpig...
jokomelk og brød og seriegull!!!

Go Up