• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gratulerer!!!

Started by LSK iL, August 16, 2004, 09:43:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

LSK iL

Vanvittig opphenting!

Som jeg sa til diverse folk på pubben før brann-lsk: ser dere i cupfinalen!

Ett hinder i veien før det blir tidenes folkefest i begynnelsen av november.

Bare synd at dere taper da, bÃ¥de pÃ¥ banen og tribunen  :P  :P  :twisted:  :twisted:

Stoffi

Vi får håpe det går veien for oss begge. Lyn-Stabæk ville ha vært en tragisk finale, lagene mangler jo supportere.

Men vi satser jo selvfølgelig pÃ¥ at Brann vinner finalen hvis vi kommer der.  :wink:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

på tribunen ja, syntes eg ser 15000 bergensere tape mot 6000 lsk'ere :D
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"på tribunen ja, syntes eg ser 15000 bergensere tape mot 6000 lsk'ere :D

Skal ikke undervurdere Kanaris. Mener de er den nest beste supportergrupperingen i Norge pr dags dato. Husker ikke navnet på den beste, ett eller annet bortpå østlandet en plass, noen blå drakter å greier, blir faktisk kvalm når jeg tenker på de.

Tviler vel på at Brann får 15 000 biletter ? hvem skal vi bestikke da ?

Alexåsane

Vi får i hvertfall flere biletter enn lillestrøm. vist ikke noen i nff drar i noen tråder for å ødelegge litt...
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bombefar

Quote from: "Alexåsane"Vi får i hvertfall flere biletter enn lillestrøm. vist ikke noen i nff drar i noen tråder for å ødelegge litt...

Ja, men NFF har jo en vane for å ødelegge for Brann

LSK iL

Quote from: "KennethS"på tribunen ja, syntes eg ser 15000 bergensere tape mot 6000 lsk'ere :D

Nå var det 9000 mot rbk, og hvis vi trekker fra en 500-600 barter er vi lett 8000. En cupfinale vil trekke 3x så mange, så vi blir nok likt i antall.

Men vi så jo hvem som sang høyest i bergen!
Så dere trenger ikke være kjepphøye når det gjelder synging :P

Noen som så lsk-rbk på teve på lørdag hørte jo selv hvor bra det var....

Syng for Brann

Quote from: "LSK iL"

Nå var det 9000 mot rbk, og hvis vi trekker fra en 500-600 barter er vi lett 8000. En cupfinale vil trekke 3x så mange, så vi blir nok likt i antall.

Ikke sÃ¥ dere vant syngingen i Bergen da?  Resulltatet ble??  UFF :D   Jeg satser pÃ¥ LSK-Brann i  finalen.  Mye festing, bra supportere pÃ¥ begge sider.   (forhÃ¥pentlig ikke noe brÃ¥k)

Lykke til mot Lyn, ses i Oslo...

sekto

LSK-Brann blir en cupfinale som en cupfinale skal være.. To lag med skikkelige supportere, to lag som vekker følelser og som har litt tradisjon.

Lyn og Stabæk vil nok se på en cupfinale som en fin måte å tjene litt ekstra penger på til e-cup om de skulle vinne.

Stoffi

Mikrofon mikrofon....

Lillestrøm stadion eller hva det nå heter, kommer ikke halvveis opp imot Brann Stadion. Stemningen på stadion på Søndag var intens i 2.omgang. INGEN i norge kommer opp mot noe i nærheten.

grei

eXploSer

Quote from: "Stoffi"

Mikrofon mikrofon....

Lillestrøm stadion eller hva det nå heter, kommer ikke halvveis opp imot Brann Stadion. Stemningen på stadion på Søndag var intens i 2.omgang. INGEN i norge kommer opp mot noe i nærheten.

LSK iL

Quote from: "Syng for Brann"
Ikke sÃ¥ dere vant syngingen i Bergen da?  Resulltatet ble??  UFF :D .

Jo det synes jeg vi gjorde.

Dere var stille i mesteparten av kampen, vi var vel kanskje stille 2 minutter totalt.

Stoffi

Umulig å høre dere på Stadion. Dere må nok være flere for å bli hørt

grei

Kanarifansen er veldig bra hjemme, men de har ikke noen skikkelig tradisjon for bortekamper. Det vil si, noen drar jo, men det virker ikke (forholdsvis) som det er mange flere som drar nå enn da de het Bøffelberget og var mange færre i gjengen.

DrMeland

No startet denne tråden med en hilsen fra LSK iL, som gratulerte oss med seieren og forhåpninger om å møtes i finalen, så jeg synes det er dårlig gjort å gjøre dette om til en diskusjon om hvem som er de beste supporterne (selv om kødden kverulerer som faen! haha!)

Brann og LSK supporterne er blant de beste i landet, ferdig med det!

Tror det kunne blitt en kjempefinale med oss mot LSK, som sekto sier: en finale slik en finale skal være! Vi får håpe guttene begynner bedre mot Stabæk enn mot Bryne, hvis ikke er kampen over før den har begynt!
rMeland

Lefty

LSK iL

Quote from: "DrMeland"(selv om kødden kverulerer som faen! haha!)

Brann og LSK supporterne er blant de beste i landet, ferdig med det!

Da er vi enige i det!

Selv om LSK > Brann (selv om vi er borte hehehehhe)

Go Up