• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

evt finale mot Lyn..

Started by Hansakongen, August 15, 2004, 23:24:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Vist vi hadde kommet til en finale og det hadde blitt mot lyn.... og brann hadde fÃ¥tt ca 15000 billetter....  sÃ¥ er mitt spørmÃ¥l om om noen kan tenke seg det... Blir det Ã¥ ta buss over i hopetall.... eller er det andre ting som skal vurderes da....  kanskje vi burde tenke litt pÃ¥ Ã¥ leie inn en del store fly, busser og tog alternativer inni bilde?? sÃ¥ kunne vi evt... latt alle som fÃ¥r seg billetter til evt finale reise over i samlet flokk.... sÃ¥ kunne det vært medlemmene av BBB hatt en pris og de uten medlem kanskje fÃ¥tt vært med vist de betalte kanskje 200 mer enn BBB fansen?? slik jeg mener det var innen BST for noen sesonger siden??

Noe å tenke på kanskje?? vist det blir finale da.......

Erik

Alexåsane

Vi får håpe på Lillestrøm i finalen! Fulle tribuner og full fest! Vi vinner på tribunen og på banen!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

brannfrik

håper du mener vinner ;)

ellers e eg helt enig med erik. få slutt på rotet og les de andre temaene før man starter et nytt.

Brannfrelst

Nå må vi ikke bli altfor optimistiske her,vi har ET hinder igjen,og det er Stabæk.. Når de slås,da kan vi ta av!! Men jeg tror ikke seieren skal tas på forhånd,Stabæk er et tøft lag å slå på Nadderud..
2.10.07-Gullet kom hem!

Ole Brom

Vi må da for svarte kunne slå dette Stabæk laget ? De har vært ustabile i hele år og slei mot Sandefjord. Det vil bli en jevn kamp tror jeg ! Faktisk blir Sæternes matchvinner :o

espen

Lefty

Quote from: "Ole Brom"Vi må da for svarte kunne slå dette Stabæk laget ? De har vært ustabile i hele år og slei mot Sandefjord.

Brann, derimot, har svært SKIKKELIG jevne i år, Ole Brom?!

Lefty

Ole Brom

Quote from: "Lefty"
Brann, derimot, har svært SKIKKELIG jevne i år, Ole Brom?!

Lefty

Nei har aldri sagt at Brann har vært skikkelig jevne. Vi også har vært ustabile men mest på bortebane. MEN i de siste bortekampene mot både molde og odd har vi vist bedre spill.

Hvis alle spillerne hadde hatt Winters guts og innstilling til å VILLE spille cupfinalen hadde vi banket alle bønda i hele Norge !:)

Lefty

Winters guts, Somas dyktighet og Millers pondus...

Men jeg er enig, Olemann!

Lefty

eXploSer

herregud! 15000 biletter? husk at sponsorer skal ha sitt da.. tror på maks 10000 hvis det blir lyn..

Andrews

Limer inn fra annen tråd:

Etter fjorårets regler blir fordelingen følgene, dagens snitt som grunnlag
Brann - Lillestrøm
Brann:6.204
LSK: 4.796

Brann - Lyn
Brann: 6.675
Lyn: 4.325

Bekkalokket

Nettopp! Sponsorer og annet pakk får alltid langt over halvparten av billettene. Det er noe forbannet drit, men sånn er det dessverre.

Go Up