• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

oslo by

Started by ekte kjuagutt, August 14, 2004, 20:16:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ekte kjuagutt

e d nokken her som har sangen om oslo by på pcen og muligheten til og sende den til meg no????????????????

grei

Herre min hatt, det var mange spørsmålstegn. Er det en slags konkurranse lant enkelte her inne om å bruke flest mulig tegn per innlegg eller hva?

Mr_Soma

Quote from: "grei"Herre min hatt, det var mange spørsmålstegn. Er det en slags konkurranse lant enkelte her inne om å bruke flest mulig tegn per innlegg eller hva?

Hvorfor gidde å bry seg min gode mann?

Jeg har sangen forresten....

Brann_Askøy

Quote from: "grei"Herre min hatt, det var mange spørsmålstegn. Er det en slags konkurranse lant enkelte her inne om å bruke flest mulig tegn per innlegg eller hva?

Er det en konkurranse i å komme med dumme inlegg? Herregud, la mannen bruke nitti spørsmålstegn dersom han vil det.

Mr.moon

Quote from: "Brann_Askøy"

Er det en konkurranse i å komme med dumme inlegg? Herregud, la mannen bruke nitti spørsmålstegn dersom han vil det.

herregud da brann_askøy, du er den mest negative på dette forumet. Hvorfor er du her kun for å komme med negativt piss om alt og alle?
ø for Brann alle mann!

grei

Burde ant meg at dette trengte forklaring ja.

Man trenger ikke 20 utropstegn for å få fram et poeng. Overdreven bruk av masse tegn etter hverandre, store bokstaver, dialekt, slike ting er med å gi innleggene et useriøst preg. Et innlegg kan være helt genialt hva innholdet angår, men så lenge innholdet gjemmes bak fjortisfakter vil svært mange  se på det som useriøst. Ikke alle, men mange.

Dette igjen er negativt for forumet fordi: Når folk synes forumet virker useriøst, gidder de kanskje ikke bruke det. (Enkelte finner kanskje frem til det mer modne alternativ skbrann.org). Brannsupportere trenger et skikkelig møtested på nett som også kan appellere til et voksnere publikum. Av mange tusen potensielle nettbrukende Brannsupportere virker det å være en relativt liten gruppe som benytter seg av dette forumet.

Kal folk fordumsfulle hvis dere vil, men dette er engang hvordan det fungerer.

cyp

Jeg må si meg enig med "grei", selv om jeg av og til har en vane til å skrive litt dialekt iblant...skal skjerpe meg :)
elt O e snobbete!!

ekte kjuagutt

heheh-... okei... sorry men eg var litt fuløl når eg skrev d innlegget \.. e litt full fremdeles... eg har faktisk sangen men den fant eg ikje isted.. dheia brann!!! alle må forresten komme på bryne kampen i morgen

KennethS

Dette e en side for Brann supportere, og som supportere flest e vi stolt over dialekten vår, derfor skriver eg på dialekt her inne, ka andre syntes om det e for meg likegyldig. Hvis eg skriver på et annet forum en Brann sine så skriver eg bokmål, men så lenge eg e bergenser og skriver om Brann så skriver eg på dialekt. Tror det viktigste e ka du skriver, ikkje kordan du skriver.
tå på Brann

Mr_Soma

Faktisk enig med deg der KennethS.... en gang må vel være den første ;)

Bra du fant sangen da kjuagutt - og kom deg på stadion imorgen uten baksmell, DRIKK VANN!

Go Up