• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvor blir det av folket til Bryne kampen???

Started by Hansakongen, August 12, 2004, 16:22:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Leste på Bt i dag at det kun var solgt i underkant av 3000 billetter til kvarten mot bryne på søndag. Selv synes jeg at en kvartfinale kamp i cupen skal det i vertfall være bort i mot 13-14000 tilskuere på brann stadion.

Noen som vet hvor det blir av folket som støtter brann i seriekampene??
Vi vil vel til Ullevål å ta hjem pokalen til byn i år siden det er kun 2 kamper unna en finale....

Løp og kjøp billett til kampen nå så får vi kanskje 10000 på tribunen noe jeg synes i vertfall er et minimum på en kvartfinale, her i Bergen by....

BL

kan være folk ikkje gidd forhåndskjøpe... regner med det er ledige billetter
Hansa-
Felt Z

Xminator

Det er "bare" Bryne. Og kampen går på TV. Tror ikke det kommer mer enn 7-8000. Om det kommer så mange.

Brannfrelst

Det burde vere fulle hus på HVER eneste hjemmekamp i Bergen.. Det er en storby,og Brann er et topplag.. I England har jo 1,og til og med 2.divisjonslag fulle hus på MANGE kamper.. Men vi bør klare over 10.000.. Tror folk skjerper seg,og at det blir solgt en god del på kampdagen..
2.10.07-Gullet kom hem!

Erik

Går det buss fra puben på søndag?? evnt når??

TcK

personlig synes jeg det er helt horribelt at så få later til å ta turen til stadion på søndag...

KVARTfinale! Brann pÃ¥ beina! Kanonbra vær!  Herlighet mann, hvis du leser dette, og har tenkt Ã¥ se pÃ¥ TV søndag kveld, sÃ¥ ombestem deg!

tck.
Jesus elsker alle barna

KennethS

Quote from: "Erik"Går det buss fra puben på søndag?? evnt når??

regner med at bussene går som vanlig, altså kl 19.15 og 19.45
tå på Brann

KennethS

Svar på topic: De kommer når det e cupfinale!
tå på Brann

Alexåsane

får no bare håpe det kommer noen å holder meg med selskap på S.S
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Stoffi

Jeg og mine kompiser kjøper på SS kampdagen, rett før vi går inn på Stadion.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

ekte kjuagutt

Eg tror veldi mange ventar til kampdagen før de kjøpar.. eg og alle tjommiene mine skal på kamoen men har ikje kjøpt bilett.. eg tror vi får et greit tall eg men desverre ikje 15 000 som vi skulle hatt på en sonn dag

Blææ

Relativt kjedelig kamp mot Bryne som di fleste venter lett match mot.
Egentlig så burde man lagt en lang en i hele cupen da finalebilettene går til sponsorer og slik alikevel,så hvorfor bry seg nå når man ikke får være med på festen seinere?
Skjønner folk veldig godt der.
ont follow me,Im lost too

Nixon

Quote from: "ekte kjuagutt"Eg tror veldi mange ventar til kampdagen før de kjøpar.. eg og alle tjommiene mine skal på kamoen men har ikje kjøpt bilett.. eg tror vi får et greit tall eg men desverre ikje 15 000 som vi skulle hatt på en sonn dag

Brann oppfordrer alle til å kjøpe billetter tidlig for å unngå lange køer.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3501

Alle som har stått i kø utenfor Stadion vet hvor sakte den kan gå.
Uansett tror jeg ikke at det blir over 10.000 tilskuere på kampen.
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Ingenting er som en søndag med fint vær på Stadion! Er skandaløst at vi har så mange hjemmesittere i Norges nest største by. "ALLE" snakker om Brann, men gidder ikke gå på stadion. Den e fin !!!

KennethS

Quote from: "enavgutta"Ingenting er som en søndag med fint vær på Stadion! Er skandaløst at vi har så mange hjemmesittere i Norges nest største by. "ALLE" snakker om Brann, men gidder ikke gå på stadion. Den e fin !!!

Les på Brann.no

De forventer at mange løser billett på stadion på søndag, derfor oppfordres folk til og kjøpe på forhånd eller være tidlig på stadda.
tå på Brann

ole

Quote from: "Brannfrelst"Det burde vere fulle hus på HVER eneste hjemmekamp i Bergen.. Det er en storby,og Brann er et topplag.. I England har jo 1,og til og med 2.divisjonslag fulle hus på MANGE kamper.. Men vi bør klare over 10.000.. Tror folk skjerper seg,og at det blir solgt en god del på kampdagen..

Brann er tippeligalag, ikke et topplag. Til det trengst det stabilitet og det har ikke Brann nå for tiden

abe78

Brann er helt klart et av topplagene i tippeligaen! Et topplag skiller seg ikke bare ut på tabellsituasjonen - det handler også om miljøet rundt klubben - antall tilskuere, supportere, spillerne, kulturen.

Men likevel tror jeg ikke det kommer mange på stadion på søndag - det utrolige været får ta sin del av skylden. Ikke bare fordi folk vil sole seg på kampdagen - det er nesten for varmt til å gjøre noe som helst - som å kjøpe billetter for eksempel...
.og husk!

agovik

Tror nok at folk kjenner sin besøkelsestid nÃ¥r det nærmer seg søndagen. SÃ¥ vidt jeg har fÃ¥tt med meg av værvarsel sÃ¥ blir det ikke sÃ¥ varmt til helgen. Jeg som er den fødte optimist tror nok det kommer over 12000 og fÃ¥r oppleve en av tidenes cupkamper av brann.  Sees pÃ¥ ullevÃ¥l til høsten...
lt for brann..

espen

Som mange andre tidligere har nevnt, så tror jeg at veldig mange velger å kjøpe biletten på stadion.. Mange partour kort inehavere som ellers blir telt med har enda ikke fått ræven sin på narvesen etter biletter (som meg og min kompisser)

Så jeg er lite nervøs...

Brannfrelst

Tror ikke det kommer mer enn 8-9000 i morgen.. Det burde minst vert 12000..Men men.. Får vi semifinale hjemme,fullt hus!! Ser ut til at rbk forsvinner fra cupen nå.. :lol:
2.10.07-Gullet kom hem!

Mr.moon

Quote from: "Brann_Askøy"
Quote from: "KennethS"har allerede kjøpt billetter.

Takk for informasjonen!

Kenneths gir oss det mest interessante av info. bra kenneths.
ø for Brann alle mann!

KennethS

Quote from: "Mr.moon"

Takk for informasjonen!

var faktisk et svar i samme ånden som det stoffi skrev over, like interessant og vite.
tå på Brann

Stoffi

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Mr.moon"

Takk for informasjonen!

var faktisk et svar i samme ånden som det stoffi skrev over, like interessant og vite.

Ja, for folk spurte hvor alle sammen var og om vi skulle på stadion. Derfor er det bra å gi et generelt inntrykk av hva folk tenker.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up