• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hemmeligheten bak Tommy's misytringer i media

Started by Mr_Soma, August 11, 2004, 23:20:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Jeg kan ved hjelp av hemmelige kilder, avsløre hvorfor Tommy Knarvik har vært så mye i media i det siste.
Han har ved "hjelp" av den beskjede spilletiden som Mjelde har gitt han, gått ut i media, og latt snøballen rulle.

Dette bare pga BA's lille kåring "Brann's mest sexy'e spiller".
I og med at han ikke har fått spilletid, så har dette også påvirket hans markedsføring av egen person. Så han var redd mangelen på oppmerksomhet blant bergenserne ville føre han langt ned på listen til ba, og den store skrekken var å havne BAK Martin Knudsen.

Så tenker alle småripsene << åh gu' så synd det er på tommy,han er jo så liten å søt>> og dette påvirker kåringen til de grader.

Dette hadde altså ingenting med spillemessige årsaker å gjøre, men det var kun reklamasjon om seg selv, slik at BA leserne gjennom både BT,TV-Hordaland og resten av media norge, kunne stemme han til topps i denne harry'e kåringen.

Og Tommy vant på dette og kan nå reise ned til Jæren som den ukronede playboyen

Austevolling

g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Mr_Soma

Taktisk klokskap... muligens - men jeg la bare sammen to og to.

abe78

Sannheten stod skrevet på veggen - du leste det som stod der og fortalte det videre til oss..

Men ok - bra jobbet...
.og husk!

Roffarne

Quote from: "Mr_Soma"Dette hadde altså ingenting med spillemessige årsaker å gjøre, men det var kun reklamasjon om seg selv, slik at BA leserne gjennom både BT,TV-Hordaland og resten av media norge, kunne stemme han til topps i denne harry'e kåringen.

Håper ikke Bryne også kommer med reklamasjon på ham:)
Nu går alt så meget bedre.

Mr_Soma

Hehe... det er meg uvisst om jærbuingene og media i rogaland forøvrig har slike <<famøse>> kåringer som gampe-avisen BA bedriver.

Men den som lever får se vettu.

Lefty

Quote from: "Mr_Soma"Dette hadde altså ingenting med spillemessige årsaker å gjøre, men det var kun reklamasjon om seg selv, slik at BA leserne gjennom både BT,TV-Hordaland og resten av media norge, kunne stemme han til topps i denne harry'e kåringen.

Lurer på om du vet hva ordet "reklamasjon" betyr?! Har INGENTING med markedsføring å gjøre, ihvertfall...

Lefty

Mr_Soma

Tror du har misforstått pent mye Lefty.
Om du tok dette innlegget dønn seriøst så tror jeg du har fått solstikk min gode mann.
Det har ingenting med egen markedsverdi å gjøre, at tommy liksom skal markedsføre seg som spiller.

Men at han nærmest <<reklamerer>> for seg selv, for å få trynet sitt i alle avisene slik at han ikke taper poeng hos damene.

And yes indeed, jeg kan reklamasjon, jeg har 4 år på BI bak meg og 2 på NHH.

- NÃ¥ vet du det -

Lefty

"Dette hadde altså ingenting med spillemessige årsaker å gjøre, men det var kun reklamasjon om seg selv, slik at BA leserne gjennom både BT,TV-Hordaland og resten av media norge, kunne stemme han til topps i denne harry'e kåringen."

Om jeg tok deg seriøst før, gjør jeg ihvertfall ikke det nå!

Vennligst forklar hvordan du kan skrive "reklamasjon" i den sammenhengen det er satt her og samtidig IKKE mene at beskrivelsen var ment å være noe lik "pr-kåthet"?!

Jeg er forøvrig enig i innlegget ditt, så det er absolutt ikke problemet. Ikke var mitt innlegg særlig alvorlig ment heller! Men når du kommer drassende med hvor mange års utdanning du har, og ergo "burde ha forutsetningene for å vite hva dette dreier seg om" , blir jeg en smule provosert... :)

Lefty
Som har gått nok skole selv, så vet du det!

Ã?

Vi blir ikke så imponert av verken BI eller NHH.
Det er bedre å innrømme at du rotet det litt til, enn å ro deg langt ut på havet.

Henki

Hehe, hvor lang reklamasjonstid er det på spillere forresten? Vi kunne jo prøvd å sende et brev til Leeds der vi krever å få levere ham tilbake og få en som fungerer :D
Ballen skal fremover!

Go Up