• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann2 - Volda

Started by Nixon, August 09, 2004, 14:26:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3494&brann=651c452fedd351c8bd1f7ecf05c8af62

Kanskje en ide for alle Brann-supportere som har mulighet å ta turen opp til Stadion i kveld. Det er utrolig viktig at Brann2 holder seg i 2. divisjon. Og litt ekstra støtte fra tribunen har som kjent aldri skadet. Og så debuterer jo Tenden. Kampen begynner 19.00 og kan være gratis! (Noen ganger tar de betalt, andre ganger ikke...)
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"(Noen ganger tar de betalt, andre ganger ikke...)

Herregud....viser bare hvor inkompetent visse personer på stadion er !

BrannMann

ble 5-2 til Brann2, tommy var bra scorte 1 og la opp til ett.. hadde også et frispark som gikk i krysset og ut. mulig han gjorde seg fortjent til en plass i troppen til Bryne kampen.... Tenden scorte ett men var ikke imponerende, han har dog god fysikk og vinner det meste i luften.. kampens perle sto Lund for da han fra 20 meter løftet ballen pent over voldas keeper.. viktig seier for Brann2...

Ellers så reagerte jeg litt på Tommy sin arrogante oppførsel, på alle dødballer virket det som han hadde gå sakte aksjon. Når han ble byttet ut vel 10 min før slutt gikk han rett i garderoben uten å se på benken engang..
jokomelk og brød og seriegull!!!

Erik

Kommer vell i BA i morgen da sytende at han ikke fikk de 10 siste!!

Ole Brom

Quote from: "Erik"Kommer vell i BA i morgen da sytende at han ikke fikk de 10 siste!!

Ja han får vel en 2-3 helsider i BA til å fråtse seg i og slenge dritt !

Gud hjelpe meg for en sytakopp !

Mr.moon

Få no får helvete den jævla grinegutten tilbake til øygarden og skjergard hvor han startet. Mulig han klarer å vise noe der i 4 div. Vestnytt 26 august,d agen etter debuten for skjergard: "Knarvik: Føler eg ikkje vert sette pris på, eg fekk nemmeleg ikkje verta kaptein i kampen, er veldigt skuffa"
ø for Brann alle mann!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Xminator

Det er direkte ilojalt. Slik kan man ikke oppføre seg. Barnslig.

Mr.moon

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65871

Denne gangen i fri dressur i BT...

Hvorfor i alle dager kan ikke mannen ta dette personlig opp med POL, Steffensen eller Mjelde da? Hvoforfor må ALT gå igjennom avisene? Det er så ilojalt som det går ann å bli. Før har jeg bare blitt forbanna på tommy, nå er jeg skuffet. Han kan ikke holde på sånn!!!!!!!!!
ø for Brann alle mann!

abe78

Tror kanskje han bør bli klar over supporternes syn på saken. Hva med et banner til neste kamp? At han kan oppføre seg sånn finner jeg litt merkelig. Mjelde bør ta dette opp med han - men for det vi vet kan han ha gjort det allerede...
.og husk!

Nixon

Quote from: "abe78"Tror kanskje han bør bli klar over supporternes syn på saken. Hva med et banner til neste kamp? At han kan oppføre seg sånn finner jeg litt merkelig. Mjelde bør ta dette opp med han - men for det vi vet kan han ha gjort det allerede...

Hva med:

Hold kjeft Tommy!

Slutt å syt Tommy!

(Nesten slik at jeg hadde vurdert å stille på TIFO-dugnad...)
Rød makt på Hansa!

Tom C

Han er tydeligvis ikke den eneste som er glad i å syte. Hver gang han blir sitert i en eller annen avis, jaller jo folk her inne om det i ukesvis etterpå. Er det ikke bare å ignorere mannen da? Fortjener virkelig disse latterlige "reportasjene" så mye oppmerksomhet som dere gir det?
Aldri mer Obos....

Roffarne

Litt avvikende fra Brann2 - Volda, men men.

Var ikke målet 3 opptredener på en uke, Nixon?
Hvis han ikke blir med i troppen på søndag, så klarer vel BA å presse ut en ekstrautgave.
Skuffende at BT henger seg på samme tabliod-tull. Dessuten var jeg nesten sikker på at noen i BA hadde gitt Tommy både nøkkelringer og badeballer for å få ekslusive rettigheter:)
Nu går alt så meget bedre.

Nixon

Quote from: "Tom C"Han er tydeligvis ikke den eneste som er glad i å syte. Hver gang han blir sitert i en eller annen avis, jaller jo folk her inne om det i ukesvis etterpå. Er det ikke bare å ignorere mannen da? Fortjener virkelig disse latterlige "reportasjene" så mye oppmerksomhet som dere gir det?

Vi må jo holde liv i dette forumet mellom kampene. Da blir det slike diskusjoner...:)
Rød makt på Hansa!

Sharpy

Ikke for å forsvare Tommy FOR mye, for det fortjener han ikke. Men, han har et ørlite poeng.

Det virker litt pussig at Mjelden ikke har vært på mer enn 3 av 16 Brann2-kamper i og med at han uttaler at veien til a-laget går gjennom reservelagsinnsatsen. Da duger det ikke å si at Steffensen var der. Det er klart det er en ekstra gulerot når sjefen er tilstede.

Familiesituasjonen gjør jo selvsagt sitt, men det må da være bedre å ta fridagen på en vanlig treningsdag, framfor den dagen de håpefulle skal bevise at de har noe på Branns A-lag å gjøre.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Vi snakker om folk som har dette som jobb. Og man må nesten forlange at de gjør sitt ytterste selv om sjefen ikke er der. Og Steffensen blir jo sjefen når Mjelde ikke er der. Kan ikke skjønne at det skal være mindre motiverende å spille for han. Han formidler jo sitt inntrykk videre til Mjelde, og de tar jo ut A-laget sammen.

For å ta fri fra trening må være siste utvei. Brann trenger de beste treningene de kan få. Spillet går ikke akkurat på skinner for tiden for å si det slik.

Selv har jeg vært mange uker på jobb i det siste uten sjefen tilstede, men har ikke løpt til avisene av den grunn...
Rød makt på Hansa!

HansaBrann

Tja. Det er vel ikke så storforlangende å forvente at Mjelden stiller opp på en og annen Brann2-kamp heller... Skulle tro at det har en viss verdi at hovedtrener har oversikt over hvordan kampformen til de som ikke spiller 1.lags fotball er til enhver tid.

Det gjelder jo også andre enn Knarvik  -  Storesund og Walde er f.eks to spillere jeg undres over er blitt utelatt fra troppen. Synes begge har gjort gode ting når de har fått sjansen.

KennethS

Quote from: "Sharpy"Ikke for å forsvare Tommy FOR mye, for det fortjener han ikke. Men, han har et ørlite poeng.

Det virker litt pussig at Mjelden ikke har vært på mer enn 3 av 16 Brann2-kamper i og med at han uttaler at veien til a-laget går gjennom reservelagsinnsatsen. Da duger det ikke å si at Steffensen var der. Det er klart det er en ekstra gulerot når sjefen er tilstede.

Familiesituasjonen gjør jo selvsagt sitt, men det må da være bedre å ta fridagen på en vanlig treningsdag, framfor den dagen de håpefulle skal bevise at de har noe på Branns A-lag å gjøre.

Tror nok Mjelde får de rapportene han trenger før han tar ut A-lagstroppen uansett. Det e en grunn til at de har ansatt folk til og holde på med 2 laget. Dette e nok en ting Mjelde har fått igjenom nettopp pga familisituasjonen.
tå på Brann

Roffarne

Quote from: "Nixon"Selv har jeg vært mange uker på jobb i det siste uten sjefen tilstede, men har ikke løpt til avisene av den grunn...

Det gir seg vel heller utslag i en drastisk øking av antall innlegg på Bataljonen?:)

Det skulle jo tatt seg ut om Mjelde IKKE kom på A-lagstreningene og prioriterte Brann2-kamper istedet. Hvordan skulle han da fortløpende kunne vurdere de i den antatt beste førteelveren? Nei, ham blir nok nødt til å flytte nærmere byn eller, som nå, stole på at assistenene gjør jobben sin.

Men Tommy er det nok over og ut med. En spiller som sier at det ikke er noe vits i å gjøre sitt beste lengre kan heller stå og skyve burgere på McDonalds, for han har ingenting i en proff sportskarriere å gjøre.
Nu går alt så meget bedre.

Go Up