• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Landslaget

Started by KennethS, August 09, 2004, 13:20:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

Daniel

Vi skal være glade for at de ikke er tatt ut så kan Brann disponere de selv. Mindre sjanser for skader o.l. Dessuten har jo ikke tidligere Brannspillere som har vært på landslaget hatt noen suksess der, tenker da på Rønningen og Hanstveit. Begge fikk jo seg en nedtur etterpå.

grei

Skjønner ikke helt at folk bryr seg så mye om spillerne kommer på landslaget. Det er egentlig like greit at vi ikke har noen spillere der. Idet en spiller etablerer seg på landslaget er det ikke lenge før han blir snappet opp av en utenlandsk klubb og spillere som Soma og Kvisvik vil jeg for all del beholde.

Uansett, dersom Soma fortsetter å prestere kommer han før eller siden inn. Det at landslagsledelsen skulle ha noe spesielt i mot Brannspillere er bare det sedvanlige paranoide våset. Er man god nok, får man spille. Kvisvik er littegrann for treg for det nivået- like greit spør du meg, hadde han vært like bevegelig som han er god med ballen hadde han befunnet seg i en utenlandsk storklubb for lenge siden.

Ole Brom

eg driter i det Norske landslaget og hele Hareide ! Alle Brann spillerne er jo på landslaget ! Bergens landslaget :) Vet ikke folk at vi ikke bor i Norge ? Vi bor jo i Bærgen :)

Stoffi

Brann er på en måte mitt landslag. Det norske landslaget er et lag fra Oslo med masse trøndere og østlendinger.
For min del, så kan de fortsette å ha "utlendinger" på landslaget. De bryr meg like mye som Trane eller Djerv gjør.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

cyp

E veldig glad for at ingen Brann spillere e i troppen, da reduserer vi sjansen til eventuelle agenter som tar en kikk på f.eks Soma eller Kvisvik. La laget bestå av trønderbyen istedenfor. Norge vil jo selvsagt alltid være et lag å heie på, men i motsetning til Brann hopper eg ikkje opp og ned hvis de scorer :P eneste gangen det var tilfelle var rekdals straffemål mot Brasil, unnet Brillo den seieren :P
elt O e snobbete!!

enavgutta

KennethS

Quote from: "enavgutta"

For oss hardbarka supportere ville det nok det, men for mannen i gata har eg mine tvil.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"

For oss hardbarka supportere ville det nok det, men for mannen i gata har eg mine tvil.

Omtrent hele Bergen hadde nok syntes det var en større opplevelse å vinne serien med Brann kontra det norske landslaget vinne VM.

grei

Aldri i verden. Det at alle i Bergen er så opptatt av Brann er en myte. Norge-patriotismen er nok like sterk hos menigmann, og et VM-gull er tross alt (utrolig nok) en god del mer usannsynlig enn Brann-seier i ligaen.

Hva som gir en "stor" opplevelse for mange avgjøres av hvor mange som deltar i festlighetene. Det er selvfølgelig sånn at mange vil la seg rive med. Eksempelvis var det nok stort for også de grekere som ikke liker fotball da de vant EM, på grunn av stemningen og feiringene "alle" tok del i. Vi drømmer vel alle om at bergennsere den dagen skal gripes på en lignende måte, om kortesjer gjennom byen og ekstatiske scener...

KennethS

Quote from: "Ole Brom"

Omtrent hele Bergen hadde nok syntes det var en større opplevelse å vinne serien med Brann kontra det norske landslaget vinne VM.

Hvis hele Bergen hadde syntes det koffor har vi veldig sjelden utsolg på stadda når Brann spiller da? vi husker vel alle kordan folk tok av når Norge slo Brasil i Wm i 98.
tå på Brann

Ole Brom

Hvis hele Bergen hadde syntes det koffor har vi veldig sjelden utsolg på stadda når Brann spiller da? vi husker vel alle kordan folk tok av når Norge slo Brasil i Wm i 98.

Jeg skrev ikke HELE Bergen, omtrent skrev jeg. Må jo huske på at vi har endel "utlendinger" i Bergen som trøndere, oslopakk og annet som IKKE hadde likt at Brann vant serien. Selv om det gjennomsnittlig er 12-13000 som går på stadion er dette en unik fotballby. De fleste her i byen har noe å si om Brann, har en mening om laget vårt. tror det er et fåtall som virkelig driter i laget vårt.

Go Up