• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Trivelig i Skien

Started by Kruxleiven, August 09, 2004, 11:27:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Ikke så mye før kampen eller etter kampen, men mest under. Ikke fordi Brann vartet opp med festfotball eller Odd ble knust. Ingen av delene stemmer selv om Odd ble slått, men fordi folkene på tribunen atter en gang viste seg som støttende for Brann og livlige.

Humoren som det har snakket så mye om var til stede. Det var en helt annen atmosfære enn på hjemmekampene. Ikke noe snakk om å bue på egne spillere eller rope at den og den er så dårlig. Det ble til og med sunget for Jan Tore Ophaug, flere ganger. Det har vel aldri skjedd før. Stemningen var virkelig positiv og jubelen ville ingen enda ta da Mons Ivar Mjelde kom bort og takket for støtten. Noe det virket som om han nesten følte seg forpliktet til. Lurer på om det var gjengen fra Hansa pluss en del øst folk som sto på gressvollen på Odd stadion i går. Fordi den positive stemningen der klarer vi ikke å repetere på hjemmebane. Det vet jeg av erfaring. Misforstå meg rett. Stemningen var ikke fantastisk, men det var synging gjennom nitti minutter og folk lo og koste seg. Aldri slik på hjemmebane. Hvorfor kan vi ikke klare å være like gode (?) på hjemmebane?

Sånn ellers kan jeg vel bare si at Odd bør gå til anskaffelse av et skikkelig lydanlegg. Klin umulig å høre hva speakeren sier. Vi lurte jo en stund på hvem som scoret førstemålet. Det virket rart at Kvisvik skulle score fra død vinkel uten at noen var borti den til slutt. At det var Kvisvik som scoret visste jeg ikke før kampen var slutt. Vi sto jo helt på andre siden av banen bak mål.

grei

Quote from: "Fiore9"
Sånn ellers kan jeg vel bare si at Odd bør gå til anskaffelse av et skikkelig lydanlegg. Klin umulig å høre hva speakeren sier.

Vi som så på TV kunne i hvert fall høre speakeren ved et tilfelle, da han annonserte gult kort til "Dailan Macallister". Forøvrig mye rart å se i denne sendingen, som så ut som den var produsert av lokal-TV-folk i rus.

Christian

Helt sant, grei.

Produksjonen var sterkt preget av å ikkje følge ballen med kamera. Det er sikkert nok av folk som liker å se på jenter i 16årsalderen eller spillere som jogger litt uinteressert i utkanten av situasjonen, men eg tror de fleste som fulgte sendingen i går var mest interessert i fotball(en)...

Syng for Brann

Enig.  Vi lo og koste oss.  Sang hele tiden Ã¥ støtte ALLE spillerene var en selvfølge!  

Bussturen gikk bra, og jeg oppsumerer med en hyggelig tur!    Og at BRANN vant var selvsagt det beste.

Dette ga mersmak!   Godt mulig jeg resier til Hamar nÃ¥! :wink: HÃ¥per trenden fortsetter mot Bryne!

Nixon

Var det noen "nye" som reiste med bussen fordi den startet søndag morgen? Er dette noe BBB kommer til å fortsette med? Må jo være greit å slippe med en natt på bussen.
Rød makt på Hansa!

KennethS

No såg eg ikkje kampen pga jobb, men ifølge Ba var hele falkum stille som i graven, til og med Brann supporterne. Mao Ba tar feil igjen?
tå på Brann

grei

På TV hørtes Brann-rop hele veien, riktignok hørtes det ikke ut til å være så mye mer enn et par håndfuller som sang, selv om det så ut som det var ganske mange tilreisende.

Christian

BA tar hardt i. Greit nok at eg aldri fikk inntrykk av kjempetrøkk under kampen, der eg satt og såg på TV, men det var liv. Brannsupporterne holdt det gående hele veien og Oddrane var med innimellom.

Om dette var en ener på børsen skulle eg like å se karaktergivingen i kamper som, ja, Stabæk-Bodø/Glimt, Lyn-Sogndal...

juset

augen e en pudding

Ole Brom

Quote from: "Christian"BA tar hardt i. Greit nok at eg aldri fikk inntrykk av kjempetrøkk under kampen, der eg satt og såg på TV, men det var liv. Brannsupporterne holdt det gående hele veien og Oddrane var med innimellom.

Om dette var en ener på børsen skulle eg like å se karaktergivingen i kamper som, ja, Stabæk-Bodø/Glimt, Lyn-Sogndal...

Syntes det var bra stemning omtrent hele kampen igjennom. Lurer på hva slags stemning man må ha om en skal få terningkast 4-5 eller 6 hos BA ?? 70 000 som synger konstant i 120 minutter ?

Hele BA kan ryke og reise for min del ! Snart blir vel Knarvik fast skribent i avisen og får stilling som sytemotbrannjournalist !

Mr.moon

Quote from: "Ole Brom"Snart blir vel Knarvik fast skribent i avisen og får stilling som sytemotbrannjournalist !

hehehe.... jævli bra sagt!
ø for Brann alle mann!

KjellMo

Quote from: "Nixon"Var det noen "nye" som reiste med bussen fordi den startet søndag morgen? Er dette noe BBB kommer til å fortsette med? Må jo være greit å slippe med en natt på bussen.

Vi kommer til å kjøre samme buss mot Hamkam. Så får vi se etter det om vi fortsetter med å kjøre morgen busser.
GGG Travel

Go Up