• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ingen fra Brann i landslagstroppen

Started by abe78, August 09, 2004, 10:53:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

.og husk!

Sharpy

Jeg tror dessverre det skal mer enn en strålende kamp i ny og ne av Kvisvik før vi får se ham i landslagsdrakten. Det virker som om Hardeide har bestemt seg for Gamst Pedersen på venstrekanten og Riise i forsvaret. Personlig synes jeg Riise gjør seg langt bedre på kanten enn på backen, og jeg har vel en følelse av at det er han som brukes som backup på kanten også. Hardeide vil i hvert fall gjerne ha begge disse spillerne på banen samtidig.

Derfor tror jeg igrunn det er større sjanse for Hanstveit, men også han må finne seg i å stille bak i køen. Nå blir det vel en mindre konkurrent dersom Dorsin klarer å grabbe til seg venstrebackplassen i RBK. Litt synd i grunn, for jeg tror Stensaas er den beste venstrebacken i Norge, også rangert foran Riise. Bergdølmo er vel den som er backup mot Belgia i og med at Stensaas ikke var å se i troppen.

Men; Soma er god nok for Roma. Og da er han i hvert fall god nok for det norske landslaget.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Superjack

At ingen brann spillere er på landslaget er konge.
Da kan de fortsette å konsentrerer seg om Brann. Ingen trenger slite seg ut for en ubetydelig kamp for landslaget!
Dessuten går det ikke lang tid før spillere som soma og hanstveit er solgt om de gjør det bra i noen landskamper, og det vil vi vel ikke, vil vi??!!

Soma burde vi gjemme vekk hver gang det lukter agenter på tribunen.
Han er den beste forsvarspilleren i brann siden Ahlsen!

Soma er konge!
i taper ALDRI!

Henki

Skuffet??? Absolutt ikke!!!
Helt topp at vi slipper å gi fra oss spillere til landslaget nå. Jeg er ihvertfall ikke lysten på at Soma skal få spille på landslaget og bevise for allverden at han er en brilliant fotballspiller. Nei, la oss være glad så lenge ingen Brannspillere befinner seg i det utstillingsvinduet som landslaget er :)
Ballen skal fremover!

cyp

Livet er herlig! :D Nå må vi bare konsentrere oss om cupkampen på søndag!
elt O e snobbete!!

Go Up