• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Arve Walde!

Started by howieh57, August 08, 2004, 18:43:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howieh57

Koffor e ikkje Arve Walde med i troppen en gang!!! Tre kamper på rad uten Brann i mine øyne sin nest beste spiss i troppen en gang!!! Glem Ystaas, Lund og Macallister, Walde e manne vi må ha ved siden av Winters. Gutten er proppfull i potensiale og en spilleglede som få og sist, men ikke minst e han e god fotball spiller!

Erlend Storesund er også en som i hvertfall skal være i troppen, om ikke starte skal han være på benken å komme inn når d trengs.

Blir så arg over at disse to ikke kommer med i troppen en gang!!
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Ole Brom

Quote from: "howieh57"Koffor e ikkje Arve Walde med i troppen en gang!!! Tre kamper på rad uten Brann i mine øyne sin nest beste spiss i troppen en gang!!! Glem Ystaas, Lund og Macallister, Walde e manne vi må ha ved siden av Winters. Gutten er proppfull i potensiale og en spilleglede som få og sist, men ikke minst e han e god fotball spiller!

Erlend Storesund er også en som i hvertfall skal være i troppen, om ikke starte skal han være på benken å komme inn når d trengs.

Blir så arg over at disse to ikke kommer med i troppen en gang!!

Ja er enig at der er rart at ihvertfall Walde er uteblitt fra troppen. Slik formen til Dylan og Ystaas er fortiden er det et stort spørsmålstegn hvorfor ikke Walde får prøve seg ! Lund kunne også fått prøvd seg fra start en kamp.

men nå er Ystaas kommet inn og har faktisk vært litt frisk. Håper inderlig Winters er med mot Bryne for med han ute kan vi egentlig la være å spille med spisser slik dylan og Ystaas spiller fortiden :)

enavgutta

Det var godt å se at vi faktisk gjennomførte en arbeidsseier på bortebane - og utfallet ikke var et utfall av bare hell og lykke. Kvisviks straffemål viste at laget fighter når det får selvtilliten ved å lede 2-0. Undret meg noe over byttet av Ystaas, hvorfor ikke Miller? Håper også vi slipper å se Dylan så mye i Branndrakten framover - selvom noen kanskje vil arrestere meg og si han la ballen til Super-Ray på 1-0 målet. Ellers trenger vi Ophaug tilbake. Positivt også å merke seg at Sanne leverte varene idag.

ekte kjuagutt

d e synd og måtte si d men dylan e rett og slett piss dårli.. latterli at han skal spille fra start.. mannen surrer jo bare rundt der og e alle plassar der han ikje skal være

abe78

Han jobber jo veldig bra da. Men jeg er enig i at han ikke hadde noen god kamp. Jeg tror vi skal gi han tid - masser av tid. Han er forsatt veldig ung og lovende.

Jeg er enig med de som vil se Walde med i troppen. Skjønner ikke helt hvorfor han ikke får spille mer. Men vi skal ikke glemme at det var han som ba om å få spille litt etter litt...
.og husk!

howie

Enig med sistnemte(abe78)...

Arve kommer nok til og bli utrolig god om noen år.
Jeg synes godt han kan få spille mer, men han har spilt mange kamper allerede i sesongen.

Han kan ikke spille hele tiden...

Men nå er det en stund siden sist så han kan vel godt få lov til å vise seg litt frem igjen.
Men så er vi videre i cupen, og ver kamp i cupen er avgjørende, så det kan jo diskuteres om det er noe lurt å slippe han til der... Noe jeg tviler sterkt på han gjør.

Vi vant i dag, og vi er med i medaljekampen i Tippeligaen. Også her vil hver kamp bli mer og mer avgjørende og viktigere utover høsten. Så det spørs jo hvor mye han skal få slippe til her og.

Men jeg synes at han skal få et par kamper til denne sesonge i hvertfall.

Go Up