• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vinglepetter

Started by Ole Brom, August 07, 2004, 15:08:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

Vi har fått en ny mann i klubben som kan ta opp arven etter navnet etter Vinglepetter : Nemlig Mjelde.

Nå skal han nok engang endre på 11'veren og nå prøve Miller på topp med Winters. Jeg kan ikke klandre han for både Dylan og Ystaas har vært en skygge av seg selv hittil !!

cyp

Skandale! Miller hører til på midtbanen! Prøv Walde-gutten på topp så blir det neppe en flopp! :)
elt O e snobbete!!

KennethS

Endelig har vi fått en kreativ midtbane spiller i Charlie Miller, så skal de rote med og kaste han inn på en posisjon han aldri har spilt før. Haugen - Guntveit sentralt? nei dette har eg liten tro på.
tå på Brann

abe78

Om dere lese saken nøye - får dere sikkert med dere at Miller ikke skal spille på topp - men en som ligger bak Winters. Dette kan kalles hengende spiss. Oppgaven hans blir å servere baller til Winters og ut på vingene til Sanne og Kvisvik. Dette er et ledd i en mer deffensiv spillestil som Mjelde har snakket om lenge. Vi går igrunn over til å spill 4,5,1 og legger 4,4,2 til side.
.og husk!

Mr.moon

Hurra mjelde. Dette er god lesing. Miller skal ikke spille spiss, men han skal bekle en veldig offensiv midtbanerolle. Jobben til Haugen og Cato blir og vinne baller, gi de til Miller, og hans jobb er da å servere Robbie, evt. Kvisen og Sanne. Brann må jo spille mer kynisk på bortebane, har ikke akuratt vært god der hittil i år. Skjønner ikke hvorfor fansen her er så kritisk, noe må jo gjøres. Jeg støtter Mjelde her 100%!
ø for Brann alle mann!

KennethS

Quote from: "Mr.moon"Hurra mjelde. Dette er god lesing. Miller skal ikke spille spiss, men han skal bekle en veldig offensiv midtbanerolle. Jobben til Haugen og Cato blir og vinne baller, gi de til Miller, og hans jobb er da å servere Robbie, evt. Kvisen og Sanne. Brann må jo spille mer kynisk på bortebane, har ikke akuratt vært god der hittil i år. Skjønner ikke hvorfor fansen her er så kritisk, noe må jo gjøres. Jeg støtter Mjelde her 100%!

Han skal spille akkurat samme rollen som Kvisvik ikkje hadde noe stor succsess i. Får håpe han klarer det bedre da.
tå på Brann

Austevolling

Eg har tru på at dette er rett posisjon for Miller. Han er stor (kraftig) :P og kan greie å holde på ballen for å få laget med fremmover på banen. Det blir spennenes å se hvordan han greier det i morgen.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

cyp

Miller e liten og kraftig :) ikkje stor og kraftig hehe. Men det kan bli en interessant løsning av Mjelde dette her!
elt O e snobbete!!

pOmPeL

Charlie Miller er altfor feit til å spille på topp. Greit nok at Winters er rask, men dette blir egentlig bare som å spille 4-5-1 i angrep og 4-4-1-1 i forsvar. Miller er like lite bevegelig som Moskva Marit på en god dag.

cyp

hehe pompel! la oss se kordan utfallet blir før vi kritiserer noe som helst. eg har troen på at dette kan bli en god løsning, men eg har alltid troen uansett :)
elt O e snobbete!!

Go Up