• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ribb sogndal!

Started by Superjack, August 05, 2004, 09:27:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Superjack

i taper ALDRI!

P-K

Tuller du?

Jeg trodde vi var ferdig med slikt etter Røde Roger. ( Og jeg hadde sansen for ham ) Raoul går jo utenpå ham mange ganger når det gjelder kunsten å redusere eget lag til ti mann.

Eminent forsvarspiller ellers, men ikke noe å bruke utlendingskvote på.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DrMeland

Ribb Sogndal?

Sogndal har så vidt jeg vet kontrakt med alle sine beste spillere og i tillegg har klubben mye penger på bok. Skal vi hente spillere fra Sogndal koster de penger, mye penger. De viste de når de fikk 5 mill for R. Russell, noe han absolutt ikke er verdt!
rMeland

cyp

elt O e snobbete!!

Kruxleiven

Ribbe spillere fra den dårligste klubben i eliten? Sikkert lurt.

nummer9

Er jo alltids en eller to kvalitetsspillere på hver TL-lag, selv om det rykker ned.

Må ikke glemme Soma  :wink:

Ole Brom

Quote from: "Fiore9"Ribbe spillere fra den dårligste klubben i eliten? Sikkert lurt.

Kagain

Joda, jeg tror jeg kunne ha likt å ha Kakaoen på Brann, men problemet er vel det at om han er sitert riktig i det første innlegget, vil jeg begynne å tvile litt. Greit nok, de fleste (for ikke å si alle) spillerne i enhver liga kunne nok ha tenkt seg mere penger, bedre kontrakter og så videre. De fleste av dem kommer med floskler om at det er utfordringen som trekker dem dog. Det er ikke det jeg reagerer på, dette er naturlig.

MEN, slik som Sogndal virker å ha strukket seg for Kakaoen (med unntak av dette tidligere i sommer) så synes jeg godt at han ikke burde gått ut i avisen og fiske etter nye klubber...

Men igjen, det er mulig jeg bare er gammeldags og teit.

Go Up