• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Roger Risholt

Started by KennethS, August 02, 2004, 20:54:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Denne mannen bør Brann hente til stadion. Hvis Ffk rykker ned kommer det garantert til og bli rift om han, her bør ikkje Brann sitte på gjerdet og vente.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Denne mannen bør Brann hente til stadion. Hvis Ffk rykker ned kommer det garantert til og bli rift om han, her bør ikkje Brann sitte på gjerdet og vente.

Hvor spiller han på FFK da ?

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Midtbane spiller.

Dumt han ikke var keeper da...

Mr.moon

Quote from: "Ole Brom"

Kutt ut det tullet der. Forbanna idioter som deg som får håkons selvtillit feil vei.
ø for Brann alle mann!

Kruxleiven

Quote from: "Mr.moon"
Quote from: "Ole Brom"

Kutt ut det tullet der. Forbanna idioter som deg som får håkons selvtillit feil vei.

Og det var vel folk som han som ødela selvtilliten til supertalentene Haftorsen, Westad og Hollund også?

For øvrig skal vi ikke spore av temaet om Risholt fullstendig. Risholt får mengder med skryt av FFK supporterne, men hva er de egentlig vant med? 1 seier på hjemmebane, resten tap og uavgjort. Det skal kanskje ikke så mye til for å bli kåret som FFK's beste spiller? Jeg skal innrømme at jeg har sett lite av FFK og Risholt så det er mulig jeg tar feil. Han har vel også en mindre bra bror i Start. På den annen side så er DM plassen noe vi kanskje burde forsterke. Haugen har spilt time på time på den plassen til hva som kan karakteriseres som middelmådig.

Dessuten! Pannebåndet eller tauet til Risholt er vederstyggelig. Og Söderstjerna minner meg om trommisen i Def Leppard når vi først snakker om FFK spillere  :lol:

Badois

han ligger på tolvteplass på vg-børsen.. så han bør være god..
rann!!!!!

nummer9

VG-Børsen, ikek få meg til å le. For all del, mannen kan være neste Zidane for allt jeg vet, men å basere spillerkjøp på grunnlag av gjenomsnittlig karakter spilleren har fått er noe man bare gjør i CM ellerno sånnt.

For å komme tilbake til diskusjonen ang Risholt, så har jeg sett svært lite av FFK sine kamper, så jeg er ikke i noe posisjon til å vurdere spilleren opp mot feks. Haugen. Vil likevel si at noe alternativ til Haugen trenger vi definitivt. Visste vi kom til å miste minst to av poengene mot enga idag når han kom innpå for Miller. Mannen løper mye, det skal han ha, men det er faen meg ikke mye annet han gjør riktig for tiden. Satt nesten heller å håpet på Knarvik når jeg skjønnte at Miller skulle av banen.

Haugen og Guntveit sammen på midten fungerer bare ikke. Brann blir helt tannløse i oppbygningsfasen av angrepene. Derfor blir det håpløse lange oppspill (fungerte nesten med MCallister på topp), og vi får aldri "slappet av" med ballen i laget. Slik fotball hører hjemme på Hawaii!

FFK-mannen

Tenkte jeg kunne bidra med litt om Risholt, siden det synes å være en viss interesse for det (?)

Risholt er vel kanskje den spilleren på FFK som har taklet overgangen fra 2. divisjon til Tippeligaen best. Han var en av våre beste spillere i fjor også.

Han er en typisk midtbanekriger. Jobber konstant og er flink til å vinne ballen og også holde på den. Ingen klarer å få tak i ballen hvis Risholt har bestemt seg for å skjerme den.

Målet mot Molde var ei perle, men det kommer sikkert til å gå en del år før han gjør noe slikt igjen. Men han har scoret pene mål før... Han er nok ingen Olifinjana, de to er sikkert helt forskjellige som spillere.

Han er dog flink til å jobbe, få de andre spillerne med seg, dirigere, og til å snakke på seg gult kort ;)

Selv om FFK for øyeblikket er TLs dårligste lag, så er det ikke tabellen man skal se på når man vuderer en spiller, for selv om han er kåret til FFKs beste i flere kamper, så trenger ikke det å være en dårlig ting selv om vi er et bånnlag. Han får jevnt over gode karakterer, noe som er fortjent. Han er flink til å vinne midtbanekrigen mot motstanderne.

Han er kort og godt motoren i laget, og selvsagt også på midtbanen. Uten han på laget, mister vi mye av gløden og innsatsen og "tælen" i laget.

Skulle FFK rykke ned så ser jeg faktisk helst at Risholt finner seg en klubb på høyere nivå, for jeg unner denne spilleren i å nå langt, han har bidratt vesentlig til at FFK er der de er i dag (altså ikke i bunnen av TL, men å faktisk være der i det hele tatt). Håper selvsagt han kommer seg til utlandet, men om Brann skulle få han, så er jo ikke det verdens største krise, bare vi får noen grunker og Kvisvik som kompensasjon  :)

Håper det blir mye Brann-folk på Stadion når vi møtes, det er den eneste "storkampen" hjemme som gjenstår. Og vi er vel alle enig om at de røde og hvite er de beste? :D

Regner med det vanker applaus siden jeg var så raus og snill som skrev litt om Risholt, når jeg egentlig burden vært i bingen? :)

Mr.moon

Flott innlegg der. Blir nok få brann fans i plankebyen. Vi som faen meg ikke klarer å stille med mer enn 8stk på en buss engang. Mens dere derimot sender av gårde 50 busser. Reiser privat uansett, satster på 30,40 stk.....
ø for Brann alle mann!

P-K

Roger Risholt kan dra seg til Odd hvis Fredrikstad rykker ned.
Han er en usedvanlig usympatisk ung mann. De som var på Stadion i kampen mot Fredriktstad trenger bare tenker etter... Var det noen av motstanderne de definitivt ikke likte? Kommer de på noen kan de regne med det var ham. Laget vårt trenger ikke små drittsekker.

Vi trenger en høy og duellsterk defensiv midtbanespiller.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"Flott innlegg der. Blir nok få brann fans i plankebyen. Vi som faen meg ikke klarer å stille med mer enn 8stk på en buss engang. Mens dere derimot sender av gårde 50 busser. Reiser privat uansett, satster på 30,40 stk.....

Hva med å reise organisert med buss du også så slipper du å syte over at de fan isje klarer å fylle en buss !!

oleberg

Quote from: "P-K"Roger Risholt kan dra seg til Odd hvis Fredrikstad rykker ned.
Han er en usedvanlig usympatisk ung mann. De som var på Stadion i kampen mot Fredriktstad trenger bare tenker etter... Var det noen av motstanderne de definitivt ikke likte? Kommer de på noen kan de regne med det var ham. Laget vårt trenger ikke små drittsekker.

Vi trenger en høy og duellsterk defensiv midtbanespiller.

Hva f... vet du om Roger Risholt. Jeg skal si deg at han er en meget ydmyk og sympatisk spiller. Spiller hard og kontant, men det er vel lov det så lenge han ikke driver med styggheter.

Ja han er en hissigpropp på banen, men det er det vel også en rekke Brann spillere som har vært (eks Karadaz).

viks

Quote from: "nummer9"VG-Børsen, ikek få meg til å le. For all del, mannen kan være neste Zidane for allt jeg vet, men å basere spillerkjøp på grunnlag av gjenomsnittlig karakter spilleren har fått er noe man bare gjør i CM ellerno sånnt.

Mulig denne får deg til å le, men det må nå i så fall være fordi Winthers topper, og Soma ligger på tredje. Det er dermed IKKE sagt at Roger Risholt bør signeres, styr unna han spør du meg.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up