• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Olofinjana og Wassberg er på Stadion i dag!

Started by Xminator, August 02, 2004, 07:53:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65533

Gi de en skikkelig avskjed :) Blir TeVe kamp for meg, jobb må desverre gå foran kamp - igjen.

Badois

ja i dag må vi synge olofinjana sangen som bare pokker!
rann!!!!!

Ã?ge

Quote from: "Badois"ja i dag må vi synge olofinjana sangen som bare pokker!

Må synge for Wassberg også! Har vært mye lengre i Brann han.

Roffarne

Regner med at Brann gir SS anledning til å hylle begge to, så da får vi håpe at folk griper sjangsen og at det hele ikke bare blir en pinelig affære.
Hva hadde vel vært mer forsmederlig enn en halvhjertet avskjed med en Stadionhelt (jeg tenker selvfølgelig på Roy som har bidratt med mer enn penger i kassen) forran VIF-apene?
Huff og huff.
Nu går alt så meget bedre.

Stoffi

BÃ¥de Roy og Olof fortjener en fantastisk avskjed. Dette her er to av Brann sine mest lojale, trofaste, ikke-klagende og fantastiske spillere.
Aldri har noen av dem klaget på uttak til kamper, aldri en eneste klage til media.
Dette er spillere som setter laget først og som i tillegg er to kjernekarer. Synd å se at deres epoke nå er over i Brann, men de skal ha lykke til videre.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Begge 2 fortjener stående aplaus i dag.. Takk for alt begge 2!!! vil savne dere på banen...

Ã?rnen

Takk for alt Olof og Wassberg.

Roy, Roy, Roy, Roy, Roy, Roy Wassberg...

Vi hadde Olofinjana, ja vi hadde Olofinjana...

Jaja, lykke til videre. Olofinjana kommer vi nok til å høre mye om de kommende årene.

Ole Brom

Det blir litt trist å ta farvel til 2 sånne store profiler. Wassberg har vært en sliter på stadion i 2 perioder og har ofret alt for Brann. Seyi kom som en storm og trollbant kravstore bergensere med sin blendende teknikk, overblikk og krempasninger, og ikke minst sin lune og behagelige sinn.

De fortjener mer enn kun applaus !

Tom C

Det var herlig å høre trampeklappen gjalle når Olof og Wassberg takket for seg. En verdig avskjed spør du meg. Og kanskje Olof kommer tilbake en gang i fremtiden, hvis han har gode nok minner fra tiden her...? Han har jo tross alt kjæreste fra Bergen... Får håpe hun nekter å flytte fra denne vakre byen vår, og at han er den trofaste, håpløst forelskede typen...
Aldri mer Obos....

KennethS

Quote from: "Tom C"Det var herlig å høre trampeklappen gjalle når Olof og Wassberg takket for seg. En verdig avskjed spør du meg. Og kanskje Olof kommer tilbake en gang i fremtiden, hvis han har gode nok minner fra tiden her...? Han har jo tross alt kjæreste fra Bergen... Får håpe hun nekter å flytte fra denne vakre byen vår, og at han er den trofaste, håpløst forelskede typen...

Problemet e at i Nigeria tror de på flerkoneri, tror ikkje Olof kan komme tilbake til alle klubbene der han har dame :D
tå på Brann

Ã?rnen

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Tom C"Det var herlig å høre trampeklappen gjalle når Olof og Wassberg takket for seg. En verdig avskjed spør du meg. Og kanskje Olof kommer tilbake en gang i fremtiden, hvis han har gode nok minner fra tiden her...? Han har jo tross alt kjæreste fra Bergen... Får håpe hun nekter å flytte fra denne vakre byen vår, og at han er den trofaste, håpløst forelskede typen...

Problemet e at i Nigeria tror de på flerkoneri, tror ikkje Olof kan komme tilbake til alle klubbene der han har dame :D

I Nigeria er folk flest kristen. Olofinjana er kristen, og i kristendommen har man som regel bare 1 kone. :-)

Muslimene derimot... noen ganger blir jeg misunnelig...

Stoffi

Det eneste som irriterte var at vi ikke greide å synge enstemt da vi hyllet de.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up