• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

TIFO i europa!

Started by DJ_ADG, August 01, 2004, 22:27:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

eg leste nettop på tifo.it at Klanen e de beste i verden.  http://www.tifo.it/il_meglio/meglio_ita_03-04.html
Vi må vel neste gratulere de(men vi skal knusse de i morgen).

Ikkje la oss deppe at det e vanskelig å være best i norge. La oss bli inspirert å tanke at blir vi best i norge e vi best i verden.

Dersom folk starter å komme på TIFO dugnader så kan vi komme på høyde med de over noen år.  

Til slutt vil eg si at TIFO-gruppen gjør en super bra jobb, det e resten av oss som må starte å hjelpe de mer.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

blir ikkje tifo i morgen
Hansa-
Felt Z

Brann_Askøy

Quote from: "DJ_ADG"eg leste nettop på tifo.it at Klanen e de beste i verden.  http://www.tifo.it/il_meglio/meglio_ita_03-04.html

Ikkje la oss deppe at det e vanskelig å være best i norge. La oss bli inspirert å tanke at blir vi best i norge e vi best i verden.

Dersom folk starter å komme på TIFO dugnader så kan vi komme på høyde med de over noen år.  

Til slutt vil eg si at TIFO-gruppen gjør en super bra jobb, det e resten av oss som må starte å hjelpe de mer.

Gi meg noen kriterier for at jeg skal støtte deg i det utsagnet at TIFO gruppen gjør en bra jobb! Hva har de fått til i år?

brannfrik

vil ikkje si det e ufortjent at klanen får den prisen. de har folk med bred rutine, de har mange på dugnadene, og ikkje minst de har MANGE dugnader, ofte 4-5 i uken og det e klart det blir gode show av det. det er rett og slett mer "in" å drive med TIFO i Oslo enn det e i Bergen. men som det ble påpekt i en annen tråd her, kan det gå fint an å få engasjementet opp på et lignende nivå her i bergen ved å bygge stein på stein. et bra banner eller en god koreografi fører til at flere folk kommer på neste dugnad og vips har i skapt noe som man med fordel kan kalle en god sirkel..

eg vil si at vi har fått til en del hittil i år når vi ser på at vi som jobber med TIFO her i bergen ikkje har samme rutine som man har i for eksempel klanen. vi har hatt norges største TIFO hittil ( hvis vi regner antall medvirkende personer ) på 16. mai med plakatene, noe som naturligvis kunne blitt mer vellykket med mer rutine og fler folk på dugnad, og det opplegget som ble kjørt mot rosenborg var ikkje så hel borti natten det heller bortsett fra at når eg så reprisen syns eg at vi med stor fordel kunne droppet blussene.

som sagt, vi kan komme opp på det nivået vi ønsker, det eneste vi trenger her i Bergen e litt tid til å "lære oss TIFO", og til å få folk på dugnadene, så tror eg at vi har kommet opp på et helt annet nivå enn der vi e om no om nåkken ganske få år.

Brann_Askøy

Quote from: "brannfrik"vil ikkje si det e ufortjent at klanen får den prisen. de har folk med bred rutine, de har mange på dugnadene, og ikkje minst de har MANGE dugnader, ofte 4-5 i uken og det e klart det blir gode show av det. det er rett og slett mer "in" å drive med TIFO i Oslo enn det e i Bergen. men som det ble påpekt i en annen tråd her, kan det gå fint an å få engasjementet opp på et lignende nivå her i bergen ved å bygge stein på stein. et bra banner eller en god koreografi fører til at flere folk kommer på neste dugnad og vips har i skapt noe som man med fordel kan kalle en god sirkel..

eg vil si at vi har fått til en del hittil i år når vi ser på at vi som jobber med TIFO her i bergen ikkje har samme rutine som man har i for eksempel klanen. vi har hatt norges største TIFO hittil ( hvis vi regner antall medvirkende personer ) på 16. mai med plakatene, noe som naturligvis kunne blitt mer vellykket med mer rutine og fler folk på dugnad, og det opplegget som ble kjørt mot rosenborg var ikkje så hel borti natten det heller bortsett fra at når eg så reprisen syns eg at vi med stor fordel kunne droppet blussene.

som sagt, vi kan komme opp på det nivået vi ønsker, det eneste vi trenger her i Bergen e litt tid til å "lære oss TIFO", og til å få folk på dugnadene, så tror eg at vi har kommet opp på et helt annet nivå enn der vi e om no om nåkken ganske få år.

Du snakker jo så mye piss? Bygge stein på stein? Hvorfor i helvete stiller de til valg i TIFO gruppen dersom de ikke har peiling på hva TIFO går ut på da? Dagens TIFO går ikke ut på at om 15 år så skal det se fint ut. Dersom gruppen hadde drevet med planlegging før kampene ville det se bra ut. Planlegging er nøkkelordet her. Og dersom det hadde vært godt planlagt ville jo også det kommet flere på dugnadene. Takk for meg!

brannfrik

og ellers har du det bra brann_askøy?? de innleggene du kommer med her og på andre topics i kveld e så usaklige og destruktive at eg tror eg må spy snart. du slenger dritt til alt og alle på dette forumet, noe du ikkje har noe som helst grunnlag for.

tror du ikkje folk som sitter i TIFO gruppen vet hva TIFO går ut på? her e det snakk om å lære seg hvordan man arrangerer et vellykket show, noe som neppe tar 15 år å lære seg, og uansett hvor lang tid man bruker på å forberede vil det ikkje holde samme nivå som klanen på en stund ennå!!

hvis alt skulle vært slik du ønsket her måtte TIFO gruppen bestilt absolutt alt som skulle brukes fra italia, og vi måtte helst leid inn folk fra klanen eller fra AIK sin TIFO gruppe for å gjøre det i stand på stadion før kampen.

det eg foreslår no, e at du går å legger deg, sover ut rusen, også vil du nok se ting i et litt annet perspektiv når du våkner opp i morgen utpå dagen!!

god natt!!

BL

Quote from: "Brann_Askøy"Du snakker jo så mye piss? Bygge stein på stein? Hvorfor i helvete stiller de til valg i TIFO gruppen dersom de ikke har peiling på hva TIFO går ut på da? Dagens TIFO går ikke ut på at om 15 år så skal det se fint ut. Dersom gruppen hadde drevet med planlegging før kampene ville det se bra ut. Planlegging er nøkkelordet her. Og dersom det hadde vært godt planlagt ville jo også det kommet flere på dugnadene. Takk for meg!

haha!! rolig du då... røykt en svett fotballsokk eller?? brannfrik har faktisk mange gode poeng. klart at tifo må læres. kanskje eg har drømt dette men eg mener å ha lest et sted at de store klubbene i europa har proffe folk som lager tifo til kampene
Hansa-
Felt Z

Brann_Askøy

Quote from: "brannfrik"og ellers har du det bra brann_askøy?? de innleggene du kommer med her og på andre topics i kveld e så usaklige og destruktive at eg tror eg må spy snart. du slenger dritt til alt og alle på dette forumet, noe du ikkje har noe som helst grunnlag for.

tror du ikkje folk som sitter i TIFO gruppen vet hva TIFO går ut på? her e det snakk om å lære seg hvordan man arrangerer et vellykket show, noe som neppe tar 15 år å lære seg, og uansett hvor lang tid man bruker på å forberede vil det ikkje holde samme nivå som klanen på en stund ennå!!

hvis alt skulle vært slik du ønsket her måtte TIFO gruppen bestilt absolutt alt som skulle brukes fra italia, og vi måtte helst leid inn folk fra klanen eller fra AIK sin TIFO gruppe for å gjøre det i stand på stadion før kampen.

det eg foreslår no, e at du går å legger deg, sover ut rusen, også vil du nok se ting i et litt annet perspektiv når du våkner opp i morgen utpå dagen!!

god natt!!

Takk for en god latter din idiot. Det sies at en god latter forlenger livet så la oss håpe det. De jeg slenger såkalt "drit" til er ikke privatpersoner, neida, de kaller deg tifo gruppen. Og det har jeg vel lov til ? Full eller ei.

Du mener at vi skal leie inn klanen eller eller folk fra AIK sin supporterklubb? Neppe det lillegutt, tror det ville gått langt utenfor tifo-gruppen sitt såkalte budsjett? De har jo kun penger til noen ballonger og plakater. Vi må hjelpe med å støtte de sier de selv. Vel, kom å hent ballonger hjemme hos meg dersom dere trenger det. Min bror har snart bursdag og jeg tror vi har noen ballonger til overs.

Jeg sier ikke at vi holder samme nivå som klanen, tvertimot sier jeg at det er det vi ikke gjør. Og det er det INGEN andre enn tifo gruppen som kan ta på seg skylden for. Det må tilogmed en så saklig mann som deg innse?

Skal snart legge meg. Skal sove godt og drømme søtt. Takk for at du tenker på meg :) Snilt av deg! Tror forresten du skal gjøre det samme og at du sover såpass søtt at du våkner til seriestart i 2005.

Brann_Askøy

Quote from: "BL"
Quote from: "Brann_Askøy"Du snakker jo så mye piss? Bygge stein på stein? Hvorfor i helvete stiller de til valg i TIFO gruppen dersom de ikke har peiling på hva TIFO går ut på da? Dagens TIFO går ikke ut på at om 15 år så skal det se fint ut. Dersom gruppen hadde drevet med planlegging før kampene ville det se bra ut. Planlegging er nøkkelordet her. Og dersom det hadde vært godt planlagt ville jo også det kommet flere på dugnadene. Takk for meg!

haha!! rolig du då... røykt en svett fotballsokk eller?? brannfrik har faktisk mange gode poeng. klart at tifo må læres. kanskje eg har drømt dette men eg mener å ha lest et sted at de store klubbene i europa har proffe folk som lager tifo til kampene

Kanksje jeg har forsnakket meg om at tifoen ikke skal se fin ut om 15 år, men det må være det eneste jeg stusser på også. Står 110% bak de andre utalelser om at planleggingen må være planlagt :lol:

Ole Brom

Quote from: "DJ_ADG"eg leste nettop på tifo.it at Klanen e de beste i verden.  http://www.tifo.it/il_meglio/meglio_ita_03-04.html

brannfrik

sjekk disse bildene fra kampen mellom hammarby og djurgården. tenk om vi kunne  fått til kasteruller med liknende trøkk på stadda.

http://oddrane.no/forum/viewtopic.php?t=1691

---WebRed-edit---
Da denne siden krever innlogging har webred vært så frekk å redigere å legge til et av bildene her:

KennethS

Best i Verden var vel og ta litt i :D ,  de var best av de som e kunder hos et italiensk firma.
tå på Brann

Go Up