Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/test.bataljonen.no/forum/Sources/Subs.php on line 4296
VÃ¥lerenga-kampen
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

VÃ¥lerenga-kampen

Started by Tois, July 27, 2004, 19:53:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tois

Neste uke Mandag møte Brann Vålerenga på Brann Stadion.

Mine forslag spiller mot VÃ¥lerenga:
Opdal
Ophaug-Olli-Soma-Hanstveit
Sanne-Haugen-Miller-Kvisvik
Winters-Ystaas/Walde/Macallister/Lund, hva synes dere?

Ole Brom

Om vi kan spille med 14 spillere hadde det jo vært konge :lol:

Superjack

Hvorfor ikke trommer på stadion?
Sambatrommene de bruker i Brasil er helt konge, det samme er det når nederlenderne tar med seg blåseorkesteret sitt.
Ja til trommer og trompeter på stadion!!!!
i taper ALDRI!

Stoffi

Du glemte Cato. Inn med Cato for Ophaug.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

brannfrik

problemet e at vi har ikkje samme fotballkulturen her i norge som de har i brasil. hvis det blir kjøpt inn 10 trommer til bruk på stadion vil det bare bli litt høflig trampeklapping i to sekunder, og det er den eneste effekten trommene vil ha. vi vil for all del ikke ende opp som bodø glimt som har 50 syngende supportere og 10 trommer. forferdelig!! og trompeter: ser eg nåkken gang en trompet i aktiv bruk på stadda går eg i eksil. vil du se tromer eller trompeter foreslår eg at du flytter til brasil eller nederland.

angående kampen mot vålerengen synes eg at Macallister bør få tillit fra start. han viste svært lovende takter og scoret to mål i kampen mellom brann2 og fyllingen i går, og etter det eg så i går syns eg at det nærmer seg tiden når mjelde bør slippe torbjørnsen inn mellom stengene på A-laget. ikke fra start ennå, men gi han 10-15 på slutten i en kamp der vi leder komfortabelt, for eksmepel mot vålerengen, så tror eg han kommer til å gi et positivt inntrykk til de fleste.

monzilla

hva med bauekorps? mer bergensk får man ikke.

Alexåsane

vær gang eg setter opp det beste brann laget i mine øyne. så ender det alltid opp med: Fan, eg glemte cato. han e jo kaptein:|
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

grei

Buekorps er moro for barn og de eldre. På Stadion er det allerede én tromme, og det er nok. Men Tois, hvorfor reagerer du på trommer på Stadion når du er døv? Snakk om empati med oss hørende...

Roffarne

Du var tydeligvis ikke på cupfinalen i 95` grei.
Sier ikke at vi skal ha slike takter på hver kamp, for det ville være å skjemme oss selv bort, men Gud så deilig det er å lukke kjeften på motstandernes supportere med noen titalls slagere.
Nu går alt så meget bedre.

grei

Bruk av annen lyd enn stemmen er juks. Og var på cupfinalen i 95, begge to, uten at jeg bet meg merke i noe buekorps.

grei

monzilla

det er ikke noe som heter juks og ikke juks. Om noe er teit eller ikke teit er opp til alle og enhver, det er ingen regler om at man kan kun støtte laget sitt ved å bruke stemmen.

Du kan tenke deg hva spillerne føler når selve kjennetegnet på bergen runger i bakgrunnen, for ikke å glemme hva motstanderen tenker. 20 slagere på rekke kunne ha gjort mye bra, spesielt hvis de stod rett bak motstanderen sin keeper :D

grei

Du står fritt til å mene at juks ikke eksisterer men de fleste i supporter-Norge kalte det juks da Molde satte mikrofoner foran Tornekrattet for å gi de gratis drahjelp, eller da Fredrikstad utstyrte publikum med noe bråkete greier så de skulle ha mulighet til å overdøve VIF-Klanen da de var på besøk.

Xminator

Opdal
Ophaug-Olli-Soma-Hanstveit
Sanne-Haugen-Miller-Kvisvik
Winters-Ystaas

Guntveit er nok på laget, men hvor er det vel ingen som vet :p Høyreback? Venstreback? Høyrekant? Midten istedenfor Miller eller Haugen? For kvisvik med lungebetennelse etter stripping i Molde?

Synd å si det, men tror laget Tois postet først er det med flest ekstremferdigheter, og at Guntveit Potet lider litt under alrounder-egenskapene sine slik det er blitt.

Blææ

Far out.......
17 Mai komiteen er nok plassen for dere,på stadda har vi klart oss uten instumenter i alle år helt til den j.... trommemannen dukket opp.
ont follow me,Im lost too

P-K

Hvor full kan du ha vært når du ikke får med deg slagerne Grei?
Var bauekorps både i '95 og '99.

Husker de overdøvet Ove Thue på mesterlig vis i '99.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up