• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Soma på midten.....

Started by agovik, July 27, 2004, 13:29:10 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

agovik

Kanskje monsen burde begynne å plassere Soma på midtbanen. Han er stor og kan krige og i tillegg har godt overblikk. Bryne benyttet Soma stor sett på midtbanen, så hvorfor ikke. Ettersom han har et jævla bra venstreben kan det jo kansjke bli noen goller etterhvert også.  Forsvaret har vært så osm så de siste kampene, men allikavel så mener eg at Soma bør spille på midten og kjøre gamle gode ulfstein bak. Dere skal se at han vokser når han får tillit....Den nye fra ålesund, klock kunne også vært en erstatter i midten bak
lt for brann..

Xminator


supporter

syntes soma snart burde få bli kaptein på brann, gerit nok at han ikke har spilt så lenge i klubben og alt det der, men han tar jo ansvar, han har kontoll på hva som skjer på banen og jeg tror han kunne ha fyrt spillerne litt opp før kampene

min meining i hvertfall

P-K

Cato er en finfin kaptein. Som backup har vi Hanstveit. Soma får pent stille seg i kø.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

agovik

det var ikke akkurat hvem som skulle være kaptein jeg ville ta opp i innlegget...
lt for brann..

Straffe!!!

Synes Cato er et veldig bra kapteinsvalg.
- Han er Bergenser
- Har definitivt gått gradene, både i Brann (syndebukk til helt) og proffbakgrunn.
- Gjør en god jobb som kaptein.

Synes han gjør en god jobb for å motivere og mane lagkameratene til innsats, og mener også det er veldig positivt å se han på mange av Brann 2 sine kamper. Dette gir et signal til medspillerne at han bryr seg.

Ragnvald er en klippe, og gjør definitivt manns jobb, men ligger vel i kortene (og han har uttalt det selv) at han hopper kjapt på om det kommer et tilbud utenfra. Dette er ifølge ham selv også et av motivene hans ved å gå til Brann.

Straffe!!!

Agovik: Der har du den igjen...

En liten avsporing her!

Jeg mener Soma er såpass viktig for midtforsvaret at han bør bli værende der. Også ettersom han har uttalt at han trives bedre der enn på midtbanen. Kan muligens slå begge veier, men tror han kan bli værende lengre i Brann om han er tilfreds med hvor han får spille og måten dette skjer på.

Tois

Soma på midtbane? :roll:
Kanskje bra forslag, så vi kan la Klock på midtstopp med Olli.
Lest avis idag, at Klock vil være med Vålerenga kampen på Stadion neste uke.
Opdal
Ophaug-Bjarnasson-Klock/Ulfstein-Hanstveit
Sanne-Haugen/Knarvik-Miller-Kvisvik
Winters-Ystaas/Macallister

Tois

Soma på midtbane? :roll:
Kanskje bra forslag, så vi kan la Klock på midtstopp med Olli.
Lest avis idag, at Klock vil være med Vålerenga kampen på Stadion neste uke.
Opdal
Ophaug-Bjarnasson-Klock/Ulfstein-Hanstveit
Sanne-Haugen/Knarvik/Soma-Miller/Soma-Kvisvik
Winters-Ystaas/Macallister

Ole Brom

Quote from: "agovik"Kanskje monsen burde begynne å plassere Soma på midtbanen. Han er stor og kan krige og i tillegg har godt overblikk. Bryne benyttet Soma stor sett på midtbanen, så hvorfor ikke. Ettersom han har et jævla bra venstreben kan det jo kansjke bli noen goller etterhvert også.  Forsvaret har vært så osm så de siste kampene, men allikavel så mener eg at Soma bør spille på midten og kjøre gamle gode ulfstein bak. Dere skal se at han vokser når han får tillit....Den nye fra ålesund, klock kunne også vært en erstatter i midten bak



Spillerne på Brann bør spille i de posisjonene som de er best i og i dette tilfellet er Soma best på midtstopperplass.

enavgutta

Helt enig! Vi burde ikke begynne å eksperimentere med en midtstopper fra 1.div. Soma har ikke spilt eksemplarisk de siste kampene, men er definitivt med å heve Brannforsvaret når Ollie begynner å få dårlig ballkontroll. La oss heller bygge videre på Millers og Haugen, tror det kan være en smart vri fremover. Tiden vil vise om tilretteleggeren og arbeidsjernet funker i tospann på midten.

Go Up