• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Enda langt å gå

Started by Kruxleiven, July 26, 2004, 18:04:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Ikke det at jeg ble overrasket, men vi ligger sinnsykt langt etter VIF hva tifo angår. Tror de fleste her inne har Canal + og vet hva jeg snakker om. Hvis ikke er det bare å lete frem bilder på www.klanen.no eller 101 % siden til Børre. Tifoen til VIF mot Lyn var utrolig stilig. På den annen side skal det vel sies at de har litt flere folk i sving med å jobbe med tifo enn oss. Tror egentlig ikke vi skal strekke oss etter å nå dem igjen, men litt kan vi heve oss.

Ole Brom

Det er snakk om over 100 som hjelper til med Tifoen der. I tillegg har de vel et budsjett BBB kan drømme om. Vi ligger ikke lang bak ,vi ligger MILEMILEMILEVIS etter VIF når det angår Tifo. Vi får bygge "stein for stein" når det gjelder Tifo arbeidet også.

Brannberta

jeg var på enga-lyn kampen, sykeste tifoen!!! egentlig var det en 2 års jobb men de tok an på så kort tid...Lyn hadde og en ganske bra tifo  men slo ikke enga sin.. enga hadde til og med noe i pausen, 1 overhead og 6 bannere tror jeg det var.. men det er rett som dere sier, de har et budsjett som bbb kan drømme om asså.. de har et søkk med penger..
tifoen te enga er vanskelig å overgå, men det går an=)
sjekk www.klanen.no for mere bilder....
oma Soma Soma, han er på Brann!!

oyvin

Quote from: "Ole Brom"Vi får bygge "stein for stein" når det gjelder Tifo arbeidet også.

Go Up