• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Før VIF-kampen

Started by Xminator, July 26, 2004, 14:09:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

http://fotball.vg.no/bors/utnyttelse.php?sesong_id=24

Scoringer/målsjanser og utnyttelsesprosent:
Brann 27/107 25.2 %  
Vålerenga 15/69 21.7 %  

Målsjanser imot/sluppet inn og redningsprosent:
Vålerenga 42/13 69 %  
Brann 85/27 68.2 %  

I kampen mot Molde var vel tallene 43% og 66%.

Totalt unyttig info. Blir det Brann som følger opp sjansesnittet sitt og gir VIF juling? Eller blir Mjeldes menn lurt inn i gampefotballen til VIF med 3 sjanser totalt i kampen... Kven veit, følgj med i neste episode at tippeligaen :)

Xminator

Derfor er den unyttig I KAMPEN mot VIF. Kampen lever sitt eget liv.

Statistikk sier derimot en del om sesongen. Den bekrefter VIF som laget som ikke slipper til motstanderen. Den bekrefter VIF som laget som ikke scorer produserer for mange sjanser. Når den i tillegg viser at VIF er dårlige til å utnytte sjansene sine, ja så forteller den en del om VIF.

Så kan vi jo ta det som utgangspunkt til videre diskusjon.

Skeid-mann

Jeg er i Bergen når dere slår Kålenga. Kan jeg få lov til å ha på meg Skeid-trøye på Stadion for å støtte dere mot landets kjedeligste bondelag?

Jeg støtter alle som slår gampene fra det landlige Oslo øst.

Hilsen Skeid-mannen.
KEID - OSLOS EGENTLIGE STOLTHET

monzilla

skal vel gå greit, men all erfaring tilsier at du bør holde deg unna hansa...

espen

Quote from: "monzilla"skal vel gå greit, men all erfaring tilsier at du bør holde deg unna hansa...

Hvorfor det? Han kommer jo til å juble når vi goaller 4 mot Vif sine 0, så det blir nok ingen problem. Hadde vært værre hvis han hadde sittet å suttret som dem andre tilreisende kommer til å gjøre :P

P-K

Du kan sitte nett kor du vil! Skulle noen f.eks. på Hansa skape seg er det bare å få dem hevet på hodet ut!

Du burde kanskje nettopp sitte på Hansa for å få med deg litt stemning.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

abe78

Skeid drakt går fint på hansa - det viktigste er at du heier på riktig lag...
Reiser du deg og brøler ut etter en VIF-scoring er du litt på tynn is (ingen trussel fra meg - bare et tips). Men det er vel ikke fare for det akkurat - du er vel ikke akkurat vif-fan? Kos deg på hansa du...
.og husk!

Tois

Bare komme du:-D
Men helse sitte på Hansa(Ikke BBB-Felt;) )
Hansa er jo "blande" tribune:-d

Skeid-mann

Quote from: "abe78"Skeid drakt går fint på hansa - det viktigste er at du heier på riktig lag...
Reiser du deg og brøler ut etter en VIF-scoring er du litt på tynn is (ingen trussel fra meg - bare et tips). Men det er vel ikke fare for det akkurat - du er vel ikke akkurat vif-fan? Kos deg på hansa du...

monzilla

hehe, du er selfølgelig hjertelig velkommen til å slå deg ned hvor som helst på stadion, men advarte mot hansa fordi at det har vært litt tull der oppe før. Hele stadion er kameraovervåket, så du kan føle deg helt trygg.

Kruxleiven

Foreslår at du slår deg ned i klokkesvingen Skeid mann og kaster gjenstander opp på klanskallene (som de elsker å kalle seg selv)!  :D

Hva om Fredheim Holm scorer da? Da blir det kanskje jubel for Kåleng scoring?

Roffarne

Fiore9: Hadde DU jublet dersom Azar scoret mot Skeid?
Nu går alt så meget bedre.

Kruxleiven

Ville vært helt uinteressant for meg om han hadde gjort det.

Ser for meg at mod gjengen kommer og sletter her nå.

Skeid-mann

Daniel Fredheim er IKKE en av oss lenger. Jubler ikke mer av at han scorer. Kanskje tvert imot.

Vurderer å plassere meg i nærheten av Klanen. Et Skeid-rop i tillegg vil svi ekstra mye for dem når de skjønner at de blir banket grundig på banen i Bergen.

Sa sa sa. Ha ha ha. Kålenga?

Vi sees.

Hilsen Skeid-fyren

enavgutta

Fyren blir neppe proff av å spille på et slikt destruktivt Rekelag som Enga.

Ricky

Kampen dømmes av Roy Helge Olsen. Han er jo tidligere Lyn-medlem, så kanskje vi (for første gang) får ham på vår side. Blir vel egentlig bare et spørsmål om hvem av oss han liker minst..

Ole Brom

Stoffi

Ja, gjett hvem som gikk på stadion idag kl 5.....  :lol:

Jeg så på kampbilletten i en fei, som sa søndag kl 6.
Planla hele dagen utifra det, men den gang ei.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ole Brom

Quote from: "Ricky"Kampen dømmes av Roy Helge Olsen. Han er jo tidligere Lyn-medlem, så kanskje vi (for første gang) får ham på vår side. Blir vel egentlig bare et spørsmål om hvem av oss han liker minst..

Han likte som vanlig oss minst ! Makan te drittdømming !! 2 SOLEKLARE onside situasjoner klarte han mirakuløst avblåse som offside !! Piss off kjerring !

Kruxleiven

Olsen var bra han. Han dømmer fair og rettferdig hele tiden. Offside/onside situasjonene er 100 % linjedommerens feil. Når Raymond får ballen etter et løp fra midtbanen mens han ender opp som fremste mann til slutt så lurer jeg på hva som er galt. Sannsynligvis er det Winters som er offside, men han var jo ikke involvert i spillet.

Go Up