• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dagbladet driter seg ut igjen

Started by oj3, July 26, 2004, 08:05:57 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Trodde jobben til sportsjournalister var å holde seg oppdatert på fotballspillere. Og iallefall i eliteserien.
Dagbladet er rett og slett blitt en drittavis når det gjelder fotball.
i taper ALDRI!

Xminator

Charlie Miller 2

Typisk eksempel på journalist som har bestemt seg for hva han skal skrive. Nistirrer på spilleren og noterer alle feil. Litt slik Drillo hele tiden sier Bra Petter, og ikke nevner spillerens navn når pasninger går til feil spiller. Og litt slik enkelte behandler Opdal og Knudsen. Det er feilene som blir vektlagt. Forferdelig lite konstruktivt.

Selv legger jeg meg midt mellom VG og Dagbladet og sier Charlie Miller 4

oj3

:oops:  Jeg må bare korrigere meg selv litt. Eneste Kvisvik-mål før i går på Røkkeløkka kom i 1998, også det på straffe. Men da ble det altså 2-2 - drøyt å kalle det matchvinner...

Kan det være at Dagblad-journalisten er så bevisstløs at han forveksler Helstad og Kvisvik, fordi de dro utenlands sammen? Helstad bøttet jo inn mål i Molde  :D

grei

Quote from: "oj3":oops:  Jeg må bare korrigere meg selv litt. Eneste Kvisvik-mål før i går på Røkkeløkka kom i 1998, også det på straffe. Men da ble det altså 2-2 - drøyt å kalle det matchvinner...


Han scorte også i cupkampen i 99, rett nok ikke det siste.

sekto

Når jeg leste Dagbladet i natt, så hadde de skrevet at det var Martin Knudsen som var blitt felt.. Tydeligvis rettet det nå, desverre til nok en feil.. Glimrende journalistisk arbeid..

Ole Brom

Klovner hele gjengen i Akersgata ! Sier jo litt om suppehuene når de retter opp en feil med nok en feil !!

Lefty

WWW.BA.NO skriver dette i sitt kampforløp Molde-Brann :

21:59 2-2: Robbie Winters header ballen i mål, etter et flott raid fra Erlend Hanstveit.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1191859.ece

HEADER?! -Javel?

Lefty

Ole Brom

Han headet med foten, såg du ikke det ?:)

Mr_Soma

Om noen leste papirutgaven av Dagbladet idag som jeg gjorde i lunsjen, så står det under det ene bildet av Kvisvik:

"Raymond Kvisvik sendte Håkon Opdal feil vei og scorte"

Helt lamt spør du meg.

Ole Brom

Quote from: "Mr_Soma"Om noen leste papirutgaven av Dagbladet idag som jeg gjorde i lunsjen, så står det under det ene bildet av Kvisvik:

"Raymond Kvisvik sendte Håkon Opdal feil vei og scorte"

Helt lamt spør du meg.


HALLO !! Er det mulig ?????????????????????????????

Mr_Soma

Ja det er nok det... helt hårreisende dårlig dekning i sporten hos Dag'bla!

ThomasC

Hva med å heller rette kritikken i mail til Dagbladet, i stedenfor å klage sin nød her? Tror ikke det hjelper særlig på "ekspertisen" i Dagbladet...

Send sportsredaksjonen en mail eller noe...

Thomas.

Straffe!!!

At Blabla stadig dummer seg ut er vel ganske klart for de fleste ja. Også at de er norges største Engen-fanzine.

Finner det fascinerende at de (ihvertfall på nettutgaven) ikke nevner med et ord bråket på Lyn-puben hvor Engen-folk oppførte seg apekatt, samtidig som samtlige andre Oslo-aviser har det som hovedoppslag. He-he, vanvittig.

enavgutta

Dagbladet er en ENGA-avis.. De har kun peil på hva det blå pakket til Rekdal bedriver tiden med.

Go Up