• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Seier på elendig dag

Started by sekto, July 25, 2004, 21:25:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Var herlig med en seier, men det var langt fra overbevisende spill. Vet ikke om jeg skal si seieren var fortjent, for syntes Brann var bedre enn Molde, men det sier lite siden Molde var horribelt dårlig i dag.

Syntes Miller gjorde lite ut av seg. Var litt sånn Kvisvik stil over han, uten like mye løping. Fikk ballen, stoppet opp, så seg rundt, holdt litt på ballen, så seg rundt, så kom pasningen.. Drepte alt farten i spillet.
Ellers så var vel alle spillerne, med unntak av Soma, under par i dag.

kanskje det verste av alt var vel at Brann skulle spille defensivt i dag, så får de to mål rett i mot, og det kunne fort blitt flere om Molde var litt mer effektiv. MYE må ryddes opp i til neste kamp.

stig

ble ikkje imponert idag. hadde egentlig gitt opp,men jammen klarte de det. syns du kan slenge winters med på listen over spillere som får godkjent. jobbet iherdig. så du taklingen på Rudi? Miller viser han har en silkefot og et blikk. mangler definitivt tempo,men får håpe det kommer seg med trening og flere kamper.
Nettsideansvarlig

Veronica

det var hvertfall herlig å vinne selvom det ikkje var en særlig god kamp.. Bra å starte høstsesongen med 3 poeng =)
 Stolt og kry

Ole Brom

Miller vil nok komme etterhvert når han får litt fotball i kroppen igjen. Sanne imponerte ingen, treg og det virker til tider om han er blottet for selvtillit om han skal fremover på løp.

Grei nok seier, ufortjent eller ei driter jeg i, vi sikret oss 3 MEGET viktige poeng på bortebane og fikk et lite heng på topp 4.

sekto

Ja, selvfølgelig, du har helt rett, stig.. Robbie var over godkjent.. Han kjempe bra. Scoret mål og gjorde ellers stort sett det meste rett. Hadde han bare hatt en skikkelig spiss til å støtte han, så hadde det blitt enda flere mål. Trenger en som er som PFO var for Helstad. Når alle er opptatt med å markere Winters, så kan han stikke frem og putte noen mål også..

Digg Jan

Herlig med seier i dag, syntes Miller gjorde en helt grei første omgang, viser at han har silke fot. Sanna og var helt ok. Men etter en god men slurvete første omgang fra begge lag så va 2-1 te Molde greit første resultat. Men vis du ser kampen under ett så er ikke Molde et sekund bedere enn Brann. Fortjent seier spør du meg.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Andrews

Jeg mener Sanne var mye bedre enn Martin Knudsen da han kom inn... Tror Sanne kommer til å bli bra i Brann. Samme med Miller...

Lefty

Quote from: "Andrews"Jeg mener Sanne var mye bedre enn Martin Knudsen da han kom inn... Tror Sanne kommer til å bli bra i Brann. Samme med Miller...

Husk at Martin ikke har spilt eliteserie siden tapet på Nadderud i vår!
Ikke lett å komme inn sånn... :-)

Lefty

sekto

Knudsen trenger tid til å finne formen igjen. Men samtidig, så ble utrolig mye spill konsentrert rundt han rett etter han kom inn. Spilte ballen ut til han i et sett, så kom ingen i støtte. Vanskelig å gjøre noe konstruktivt da.

Er litt sånn typisk Brannspill, gir ballen til en mann, venter til han løser problemet du fikk han oppi, så beveger du deg i posisjon.

Ellers syntes jeg Sanne klarte seg greit.. Satt ikke noe preg på kampen, men gjorde heller ikke noen store feil.. Litt anonym, men tar seg vel opp etter hvert som han blir varm i trøya.

Kagain

Det som imponerte meg mest med den kampen var det at Robbie Winters, som jeg alltid har ansett som noe "pinglat" (som de sier her oppe), taklet en spiller og småskadet han, kom i duell med en annen spiller (Keeperen) og skadet han...

Herlig røft...

Go Up