• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann i 4-4-1-1

Started by sekto, July 25, 2004, 15:18:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Mr.moon

På tide at brann gjør noe annerldedes på bortebane. Men Knudsen inn for Ophaug? Synest ophaug er nedskrytt, gir alltid alt for laget.

Tipper på en kjedelig kamp i dag, og 2-1 til Brann!
ø for Brann alle mann!

Erik

Syns det er på tide Mons finner et fast lag... slutte og bytte og hive rundt på spillere, da går ting til H.....

sekto

Enig, men vanskelig når det hele tiden kommer nye spillere og andre forsvinner.. Både Sanne og Miller debuterer for Brann i Tippeliga sammenheng i dag (om denne lagoppstillingen stemmer), så gjenstår det å se om de klarer å spille seg til fast plass etter hvert.. Blir nok mye bytting fremover..

Alexåsane

ophaug bær spillle!! ja det e defansivt. og det har mjelde gått ut å sagt. at de skal være med kynisk på bortebane.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

monzilla

Syntes knudsen bør få en sjangse jeg... Ophaug gir alt for laget? Ja, kan si meg enig med deg der, men ikke kom her å si at knudsen ikke gjør det samme...

DE e brann, bergens stolthet.

Ole Brom

Det nærmer seg avspark og det skal bli spennende å se "nye'" Brann på bortebane og hvilke formasjon og spillere som Monsamjelden vil bruke. Det er helt klart at laget må bli mer kyniske på bortebane for å plukke poeng. Tipper en knepen 2-1 seier idag :)

enavgutta

Pause. Er ikke happy med tilsynelatende "stå og se på fotball " fra Branns side ! 2.omgangen bør være mye mer hissig !!!!

arild

å få ophaug ut av laget.... fy faen for en møkka spiller.... få cato ned på back.....

enavgutta

Ophaug har ødelagt MYE idag ja. Dette må være den mest varieede fyren jeg har sett i Branntrøyen på årevis!!!

Ole Brom

Ser nå i avisen at Mjelde vil gå tilbake til 4-4-2 ettersom Kvisen ikke innfridde i sin "nye" rolle. jaja da fikk vi no prøvd det

supporter

sanne imponerte vel ikke akkurat i sin første TL kamp for brann, vil si at bÃ¥de han og cato  var elendige mot molde

Go Up