• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Moldekampen

Started by KennethS, July 24, 2004, 17:52:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65116

ser at de mest sannsynlig fortsetter denne latterlige formasjonen mot Molde, glad eg mest sannsynlig ikkje ser kampen, har ingen tro på det laget. Får bare håpe Mjelde tar til fornuft og at avisene spekulerer.

noen rare valg:

1. Koffor vrake ophaug på høyreback? han har jo vært god over lang tid... tipper det e pga mjelde skal ha plass til UBRUKELIGE MK.

2. Guntveit på venstrekant? *o' my god* , her blir vi utrolig svekket.

3. Kvisvik sier selv at dette e drømme rollen hans, men de eg har snakket med som var og såg brann i sunnfjord sier at de har aldri sett kvisvik så dårlig, han var rett og slett svak, helt til han ble trukket ned igjen på venstrekanten mot sogndal, da kom han seg igjen.

4. konklusjon, tror vi skal være fornøyd med poeng mot Molde. Takk Mjelde for at han ødelegger laget.

Syn på saken mottas med takk :D

Ps: Ja eg e veldig negativ til dette, men håper eg får feil!
tå på Brann

KennethS

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65111

oppkjøringen og formasjonstreningen virker jo betryggende.....
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=65116

ser at de mest sannsynlig fortsetter denne latterlige formasjonen mot Molde, glad eg mest sannsynlig ikkje ser kampen, har ingen tro på det laget. Får bare håpe Mjelde tar til fornuft og at avisene spekulerer.

noen rare valg:

1. Koffor vrake ophaug på høyreback? han har jo vært god over lang tid... tipper det e pga mjelde skal ha plass til UBRUKELIGE MK.

2. Guntveit på venstrekant? *o' my god* , her blir vi utrolig svekket.

3. Kvisvik sier selv at dette e drømme rollen hans, men de eg har snakket med som var og såg brann i sunnfjord sier at de har aldri sett kvisvik så dårlig, han var rett og slett svak, helt til han ble trukket ned igjen på venstrekanten mot sogndal, da kom han seg igjen.

4. konklusjon, tror vi skal være fornøyd med poeng mot Molde. Takk Mjelde for at han ødelegger laget.

Syn på saken mottas med takk :D

Ps: Ja eg e veldig negativ til dette, men håper eg får feil!

Ja kanskje blir disse 3 punktene du ramse opp en suksess i Brann :)

KennethS

Hvis Guntveit blir en succsess på venstrekanten så begynner eg og lure på høyreback standaren i norge.
tå på Brann

Scottishman

No har endelig brann fått fart på sakene hentet inn en klassespiller i miller og sanne e heller ikkje dum. så skal d bare være negativt.

Ha no tro på laget du elsker!!!!!!!!!!!

dchwel

Og, kor har folk tenkt å møte opp da?? Vi tasser nok bort på "Sting" hvis det var det det het på søndag  :D Håper å se mange brann fans der ja!

Xminator

Nå er jo laget BT presenterer det BT tror blir laget. Mjelde holder som vanlig kortene tett til brystet.

Om BT bytter Ophaug med Knudsen, så er vel kanskje Ophaug småskadet?

Guntveit på venstre får vel en litt annen oppgave enn Kvisvik normalt har. Hanstveit er jo også småskadet, så det er vel ett forsøk på å gi Hanstveit mer støtte gjennom kampen.

Hadde Ystås eller Dylan vert 100% klar for kamp så hadde vi spilt 4-4-2. Og hvem vet, kanskje gjør vi det...

KennethS

Quote from: "Xminator"Nå er jo laget BT presenterer det BT tror blir laget. Mjelde holder som vanlig kortene tett til brystet.

Om BT bytter Ophaug med Knudsen, så er vel kanskje Ophaug småskadet?

Guntveit på venstre får vel en litt annen oppgave enn Kvisvik normalt har. Hanstveit er jo også småskadet, så det er vel ett forsøk på å gi Hanstveit mer støtte gjennom kampen.

Hadde Ystås eller Dylan vert 100% klar for kamp så hadde vi spilt 4-4-2. Og hvem vet, kanskje gjør vi det...

ja og det skrev eg også at Bt som spekulerer litt med lagoppstillingene, men Det laget som trener formasjon siste treningen på stadion har som oftest vært det laget som de starter med. Får håpe at de tar til fornuft og går over til 4-4-2 snarest mulig, men skulle denne 4-4-1-1 formasjonen være en succsess så ære være mjelde fordet, men husker så forferdelig godt 4-2-3-1 formasjonen fra i fjord *grøss*

lykke til idag ihvertfall Brann :D

skal se om eg klarer og finne et tv med nrk i london :D
tå på Brann

abe78

Quote from: "KennethS"

Ophaug har vært en vits i de siste kampene - jeg vet ikke om du har fått med deg målforskjellen jeg? Foreslår at du søker på trenerjobben i Brann - spark Mjelden og inn med deg! Fy faen så mye latterlig du lirer av deg i forumet!
.og husk!

KennethS

Quote from: "abe78"Ophaug har vært en vits i de siste kampene - jeg vet ikke om du har fått med deg målforskjellen jeg? Foreslår at du søker på trenerjobben i Brann - spark Mjelden og inn med deg! Fy faen så mye latterlig du lirer av deg i forumet!

Isteder for og komme med et så latterlig svar som dette abe, kan du ikkje heller komme med ditt eget forslag, eller har du ikkje egne meninger? og skylde på ophaug fordet vi har sluppet inn 16 mål de siste 4 kampene e jo rett og slett håpløst, skal vi vrake Soma? Bjarnasson? Hanstveit? Opdal? også da? Ophaug har vært en av Branns beste denne våren/sommeren spør du meg, seff gjør han svake kamper også, hvis han ikkje hadde gjort det så hadde han spilt i et annet land en Norge. Dessuten tror eg han har mer og bidra offansivt en knudsen, knudsen som kjent tør jo ikkje utfordre eller skyte, noe som e litt viktig for en offansiv back.

Nei Abe gå i det selv og slutt og kall alle latterlige fordet de har andre meninger en deg selv.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "abe78"
Ophaug har vært en vits i de siste kampene - jeg vet ikke om du har fått med deg målforskjellen jeg? Foreslår at du søker på trenerjobben i Brann - spark Mjelden og inn med deg! Fy faen så mye latterlig du lirer av deg i forumet!

da må du ha sett et annet lag som heter Brann og har en spiller ved navnet Ophaug ! Enig med KennethS at Ophaug har vært en av Branns beste og solide. Mannen gjør ikke mye av seg men jobber utrettelig både med og uten ball. Om du prøver å følge med  Ophaug uten ball og ser hvordan han plasserer seg, går på løp og posisjonerer seg til enhver tid så ser du at han gjør en glimrende jobb.

Vi har alle "liret" av oss dumme ting her, inkludert meg selv i kampens hete, men synte det nå begynner å bli barnslig med denne personhetsen og fjortisfaktoren med dritslenging. Om en absolutt trenger å uttrykke seg og "blåse" det ut foreslår jeg at man gjor dette på en privat melding.

Go Up