• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Til ledelsen i Bataljonen

Started by Timmen, July 24, 2004, 10:25:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Timmen

Kan noen i ledelsen ordne en verdig avslutning for Roy? Helst gjenomføre det samme opplegget som da Monsamjelden gav seg. Der en av lederne, i pausen, leder allsangen fra midtbanen.

KennethS

noe må gjøres ihvertfall, kan tenke meg at han får blomster.
tå på Brann

Ole Brom

Selvfølgelig skal Roy'en få en verdig avslutning ! Peddien har sikkert allerede booka VIP-bordet på Travparken så han og Roy'en tar en helaften med høy sigarføring, galopp og lettklede damer :)

brannfrik

sikkert!!  :lol:

roy har lenge vært en trofast sliter i brann og det e ikkje mer enn rett og rimelig at han får litt heder og ære når han forlater idrettsveien.

juset

Ja. Ledelsen i BBB bør få fingen ut og gjøre noe. Latterlig av de hvis dette bare seiler forbi, og ingenting skjer.
augen e en pudding

Timmen

Ja, hvis han som sang sist ikke er med lenger, bør en av brødrene eller f.eks. Mads ta opp tråden. Synging må det være.

Ole Brom

Quote from: "Timmen"Kan noen i ledelsen ordne en verdig avslutning for Roy? Helst gjenomføre det samme opplegget som da Monsamjelden gav seg. Der en av lederne, i pausen, leder allsangen fra midtbanen.

Foreslår at du sender en mail til Tifo gruppen og forhører deg om det ligger noen konkrete planer for dette :)

C@Bøe_79

Klok av skade(no offence Einar) tviler jeg på at noen i styret kommer til å synge solo for Roy,blomster fikk Geddi og det gjør nok Roy også vil jeg tro...

MVH
En fra styret som skriver privat!!

Christian Bøe
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Timmen

Det var Einar som sang ja. Så denne gangen mener jeg, og alle jeg har luftet det for, at det er på sin plass med en duett fra brødrene.

Go Up