• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hei! Noen som vet hvem han her er?

Started by Liakanari, July 23, 2004, 12:03:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Liakanari

Traff en hyggelig Brann-fan i Bergen under Brann-LSK i juni.. noen som vet hvem han er? Er han her på forumet?

http://blink.dagbladet.no/user/files/b/bl/blodhemn/DSC01564.JPG

abe78

Hehehe...har jobbet sammen på en sommerjobb (ASKO VEST) for noen år siden. Hyggelig fyr! Glad i hard musikk!

Hmm..så var det dette med navn da...beklager husker ikke!
.og husk!

Liakanari

Quote from: "abe78"Hehehe...har jobbet sammen på en sommerjobb (ASKO VEST) for noen år siden. Hyggelig fyr! Glad i hard musikk!

Hmm..så var det dette med navn da...beklager husker ikke!

Glad i metal jeg også, hehe. Veldig interessert i å komme i kontakt med han, så hvis noen vet...

KennethS

Han har hansa på drakten, ring politiet, ring ring ring avholdsfolket, ring hæren, ring marinen, ring min mor, ring ring KRISE!!!! ULOVLIG REKLAME!! ring dagbladet og få slettet dette bildet fortest mulig, ring ring.....

har faktisk aldri sett denne fyren, tviler på at han står på SS, traff du han på puben før kampen?
tå på Brann

abe78

Quote from: "KennethS"
har faktisk aldri sett denne fyren, tviler på at han står på SS, traff du han på puben før kampen?

Kjenner du alle på SS? Du er meg en kul fyr...!
.og husk!

sekto

Det er vel Store Stå i bakgrunnen på bilde, så ser ut som han sitter på mastodonten eller ka den blir kalt.. har forøvrig heller ikke sett han på SS før, uten at det ikke betyr han er der..

Mr.moon

Er du en av frontfigurene på store stå eller? Kjenner du alle? Kan virke sånn på dette utsagnet....
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

Quote from: "Mr.moon"

Er du en av frontfigurene på store stå eller? Kjenner du alle? Kan virke sånn på dette utsagnet....

Man trenger vel ikke kjenne alle på SS selv om han ikke har sett fyren på SS ? Man kjenner veldig mange ansikter på SS, største majoriteten er jo gjengangere.

grei

Sier litt om hvor få det er som står der når folk kjenner "alle" ansiktene.

eXploSer

nei, sier litt om vennskapet og samholdet. Det han mener er at han nødvendigvis ikke vet navnet på alle, men han husker at...

"hvor har jeg han ifra!?"

Laxevaag

Han er en heavyfanatiker som jobber på Vannkanten.
Søk på Gulesider etter Vannkanten, ring dem, og spør etter han med det lange håret.

Ole Brom

Quote from: "grei"Sier litt om hvor få det er som står der når folk kjenner "alle" ansiktene.

Hvem har sagt at man kjenner "alle" ansiktene ? For min del kjenner jeg veldig mange "ansikt" på SS som jeg hilser på. Mange vet jeg navnet på og enda flere kjenner jeg ikke ved navn Disse har jeg møtt/komt i snakk med på turer, fester, arrangementer, fotballpuben etc etc.

Håper at vedkommende som søker denne mystiske mannen iført Branndrakt snart får tak i han så vi kan avslutte denne diskusjonen :)

Liakanari

Quote from: "sekto"Det er vel Store Stå i bakgrunnen på bilde, så ser ut som han sitter på mastodonten eller ka den blir kalt.. har forøvrig heller ikke sett han på SS før, uten at det ikke betyr han er der..

Han pleier nok å stå på SS, men akkurat på den kampen stod han på bortefeltet, noe som kan høres merkelig ut, men han kjenner noen i Kanari-Fansen som var med på turen, så der ligger forklaringa.

grei

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "grei"Sier litt om hvor få det er som står der når folk kjenner "alle" ansiktene.

Hvem har sagt at man kjenner "alle" ansiktene ?

KennethS sa "har faktisk aldri sett denne fyren, tviler på at han står på SS", noe som antyder at han har full oversikt over alle som står på store stå.

Mr.moon

Har observert her på forumet i 3,4 uker før jeg ble medlem, og det jeg har skjønt er at kenneths kan det meste om brann, store stå, øl, økonomi, spillerkjøp, spillersalg, faktisk altmulig. dyktig han. (han tror ihvertfall det selv)
ø for Brann alle mann!

ThomasC

Hva med faktisk å holde seg til topic? Og ikke diskutere hvem som er mest kjent bla bla bla....

Bare et lite tips! :wink:

Thomas.

KennethS

fy faen det e utrolig mange patetiske fjortisser her inne, folk skal vri på alt som blir sagt, sjerpings!
tå på Brann

KennethS

Quote from: "Mr.moon"Har observert her på forumet i 3,4 uker før jeg ble medlem, og det jeg har skjønt er at kenneths kan det meste om brann, store stå, øl, økonomi, spillerkjøp, spillersalg, faktisk altmulig. dyktig han. (han tror ihvertfall det selv)

dette e et forum, folk kommer med sine egne menninger, slike svar som dette viser jo at du absolutt ikkje har noe på et forum og gjøre.
tå på Brann

Mr.moon

Du har absloutt ikke noe på dette forumet å gjøre. kenneths, hvor gammel er du egentlig, siden du kaller andre fjortiser hele tiden?
Ang min alder kan du gange fjortisalderen med 3 og trekke fra 10.
ø for Brann alle mann!

KennethS

Quote from: "Mr.moon"Du har absloutt ikke noe på dette forumet å gjøre. kenneths, hvor gammel er du egentlig, siden du kaller andre fjortiser hele tiden?

Eg vil kalle innlegget ditt for et veldig barnslig innlegg, hvis du e 32 år som du påstår bør du kansje begynne og oppfør deg deretter?

så må du lære deg at dette e et forum, her kan alle mene akkurat det de vil, du må ikkje bli den nye sotraanda som ikkje lar andre få lov til og mene noe som helst.
tå på Brann

Liakanari

Hei hei hei, ikke lag noen krangler nå da... var ikke akkurat det som var meningen med topicen min  :shock:

Bergen Sin Gutt

Gud hjelpe meg.

Det er ikke verre enn at de som vet hvem denne fyren er sender en privat melding til han som spør.

Og de som krangler om hvem som er fjortiser drar ikke akkurat opp nivået.

Mr.moon

Quote from: "Mr.moon"Du har absloutt ikke noe på dette forumet å gjøre. kenneths, hvor gammel er du egentlig, siden du kaller andre fjortiser hele tiden?

Eg vil kalle innlegget ditt for et veldig barnslig innlegg, hvis du e 32 år som du påstår bør du kansje begynne og oppfør deg deretter?

så må du lære deg at dette e et forum, her kan alle mene akkurat det de vil, du må ikkje bli den nye sotraanda som ikkje lar andre få lov til og mene noe som helst.

innleggene hittil fra min side har vært dårlig. ang sotraanda, som eg også har studert skjønner jeg ikke hva du mener, merker dere er litt i tottene på hverandre, men han lar da andre få dete det de vil, i likhet med de fleste her på forumet.
ø for Brann alle mann!

Ole Brom

Skal vi da konkludere med at vi nesten har funnet ut hvem denne fyren er og vi avslutter denne diskusjonen ? Og om man vil fortsette med dette fjortisdiskusjonen gjør det på private meldinger !

Liakanari

Quote from: "Ole Brom"Skal vi da konkludere med at vi nesten har funnet ut hvem denne fyren er og vi avslutter denne diskusjonen ? Og om man vil fortsette med dette fjortisdiskusjonen gjør det på private meldinger !

Jepp, om noen skulle vite mer om denne fyren så send meg en privat melding. Så slipper vi å se tråden ødelegges av lavmålskrangel fra voksne mannfolk.

Go Up