• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nytt den12.mann

Started by Nixon, July 21, 2004, 12:41:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Et nytt nummer av den12.mann er gått i trykken og blir solgt på borteturen til Molde. Og selvsagt på neste hjemmekamp mot Engen.
Mye bra stoff: Intervjuer med Ystaas og Haugen. Runar Normann vil bli trener i Brann. Litt om Sogndal-saken. Selvsagt litt dritt om NFF. Flere reisebrev. Brann-quiz. Vi setter søkelys på dommerne. Og mye mer!!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Runar Normann som trener i Brann ja, hørte eg noen bli jaget opp i masten på stadda? les Ivar Hoff :D
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Et nytt nummer av den12.mann er gått i trykken og blir solgt på borteturen til Molde. Og selvsagt på neste hjemmekamp mot Engen.
Mye bra stoff: Intervjuer med Ystaas og Haugen. Runar Normann vil bli trener i Brann. Litt om Sogndal-saken. Selvsagt litt dritt om NFF. Flere reisebrev. Brann-quiz. Vi setter søkelys på dommerne. Og mye mer!!

Konge ! Gleder meg til å lese blekka ! Hvor mye koster den ?

paf

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Nixon"

Koster 20 kroner.
Det er akkurat nå litt usikkert om den blir solgt i Molde (siden det ikke blir busstur, og da kommer i hvert fall ikke jeg meg oppover). Det som er helt sikkert er at bladet blir solgt på fotballpuben i forbindelse med visningen der av kampen mot Molde. Dessuten selvsagt mot Engen og på turen til Skien (hvis vi har flere igjen da).

Ole Brom

Quote from: "paf"

Koster 20 kroner.
Det er akkurat nå litt usikkert om den blir solgt i Molde (siden det ikke blir busstur, og da kommer i hvert fall ikke jeg meg oppover). Det som er helt sikkert er at bladet blir solgt på fotballpuben i forbindelse med visningen der av kampen mot Molde. Dessuten selvsagt mot Engen og på turen til Skien (hvis vi har flere igjen da).

HVA, er bussturen avlyst ??

Brann e livet mitt :)

Quote from: "paf"

Koster 20 kroner.

HVA, er bussturen avlyst ??

Jupp, den e nok d :( Bare 8 stk som meldte seg på!! Kan du tenke deg?? Var sikker på at d va godt over 30 som hadde medlt seg på. Ufattelig kjipt for de som har meldt seg på, deriblant meg.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ole Brom

Quote from: "Brann e livet mitt :)"

Jupp, den e nok d :( Bare 8 stk som meldte seg på!! Kan du tenke deg?? Var sikker på at d va godt over 30 som hadde medlt seg på. Ufattelig kjipt for de som har meldt seg på, deriblant meg.

KUN 8 STK ????? OI OI OI OI det er flaut !

Dette er jo helt tragisk.....

Syng for Brann

Jupp, den e nok d :( Bare 8 stk som meldte seg på!! Kan du tenke deg?? Var sikker på at d va godt over 30 som hadde medlt seg på. Ufattelig kjipt for de som har meldt seg på, deriblant meg.[/quote]

Uff,  ser jeg en nedleggelse av BBB?     Blir ikke akkurat en organisassjon som håver inn penger.....

Ole Brom

Quote from: "Syng for Brann"Jupp, den e nok d :( Bare 8 stk som meldte seg på!! Kan du tenke deg?? Var sikker på at d va godt over 30 som hadde medlt seg på. Ufattelig kjipt for de som har meldt seg på, deriblant meg.

Uff,  ser jeg en nedleggelse av BBB?     Blir ikke akkurat en organisassjon som håver inn penger.....[/quote]

Nå er det ikke akkurat borteturene BBB tjener penger på da. Det skal de ikke heller, disse skal gå i null. Båtturene er garantert av Chess om det blir underskudd.

Brann e livet mitt :)

Tviler på at de tjener penger på bussturene, de setter jo opp turene for at vi skal få reise, men ka e vits når ingen gidder å melde seg på... Og hvis BBB hadde blitt nedlagt på grunn av dette har vi oss sjøl og takke. Trodde d va umulig eg å ikkje klare å stille med EN buss... *sukk*
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up