• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lund

Started by Ole Brom, July 19, 2004, 12:47:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom


KennethS

Quote from: "Ole Brom"


enig der, Lund har gjort det han kunne, faktisk bedre en eg forventet av han, men nå e han for gammel. Brann bør hente noe nytt.
tå på Brann

Roffarne

Tenden er i alle fall en mann etter Mons sin smak. Stor, sterk og dyktig til å dele ut juling.. ikke ulikt gamlefar selv. Dessuten trenger vi vel egentlig en makker til Winters som har litt fysikk å by på. I alle fall frem til Dylan vet forskjellen på å være i angrep og forsvar.
Nu går alt så meget bedre.

Ole Brom

Quote from: "Roffarne"Tenden er i alle fall en mann etter Mons sin smak. Stor, sterk og dyktig til å dele ut juling.. ikke ulikt gamlefar selv. Dessuten trenger vi vel egentlig en makker til Winters som har litt fysikk å by på. I alle fall frem til Dylan vet forskjellen på å være i angrep og forsvar.


Om TFL handelen går iorden har vi vel en makker til Winters. Ifølge Mjelde vil de bruke TFL på spissplassen.

Felt F forever

Tenden kommer gratis, og kan være nyttig stallfyll all den tid de andre spissene (Dylan og Ystaas) sliter så mye med skade... dersom den ene ikkje er ute, så er den andre. Men syntes kanskje Walde burde fått sjansen i de tilfellene. Og kommer TLF, må jo alle overnevnte være outsidere til spissplass. Vi kan jo gi ham et halvt år? Andrelaget sliter jo mot nedrykksspøkelset, og det er jo et skritt opp for Tenden?  :D

Roffarne

For all del, jeg ville ofret Tenden og alle hans likemenn for å få TFL på plass. Men nå er det nå en gang slik at mens Tenden er hypp på å komme til Brann OG er gratis, er TFL litt diffus i svarene og ikke gratis.
Det er ikke noe gale i å gi Tenden en ett-års kontrakt og se hva han kan prestere på høyere nivå.
Nu går alt så meget bedre.

Henningen


Asker

Jeg har trua på Tenden jeg, hvis Monsemann er så imponert over han som har fremstår i BT og BA så er han en spennende spiller, en av "hovedstads" avisene kåret han til Branns beste og... en spissrekke bestående av: Winters, McAlister, Ystaas, Tenden og Ludvigsen hadde ikke vært å forakte. Det hadde vel blitt en av de bedre i ligaen.

Legg til Alexander Aas og Kenneth Høie så har vi et komplett lag..

Ole Brom

Quote from: "Asker"Jeg har trua på Tenden jeg, hvis Monsemann er så imponert over han som har fremstår i BT og BA så er han en spennende spiller, en av "hovedstads" avisene kåret han til Branns beste og... en spissrekke bestående av: Winters, McAlister, Ystaas, Tenden og Ludvigsen hadde ikke vært å forakte. Det hadde vel blitt en av de bedre i ligaen.

Legg til Alexander Aas og Kenneth Høie så har vi et komplett lag..


Så må du ikke glemme Walde da !

I tillegg kan både Kvisvik og Knarvik brukes som spiss men sistnevnte er vel ute av Brannstallen til neste år (håper jeg)

B.B.

Quote from: "Asker"....en spissrekke bestående av: Winters, McAlister, Ystaas, Tenden og Ludvigsen hadde ikke vært å forakte. Det hadde vel blitt en av de bedre i ligaen.

Legg til Alexander Aas og Kenneth Høie så har vi et komplett lag..



Kenneth Høie?? Ka skal vi med han etter?? Alexander Aas hadde vært fin på høyrebacken, men Høie.. Då e Oppdal en bedre keeper spør du meg. Høie er jevngod med Eskeland i Bryne.. Det e ikkje akuratt et kvalitetsstempel!

Ser at Monsen vil gi Tenden kontrakt ut sesongen. Tror eg e en fornuftig løsning. Då får han trene med laget og får muligheten til å vise at han e god nok før det blir aktuelt med en varig kontrakt. Smart, spesielt med tanke på at skrittet fra 3.div til tippeligaen e j... stort, selv for en som bøtter inn mål i kamp etter kamp.
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

BrannMann

Thomas slår tilbake, han har vel bevist sin verdi for laget som super sub... håper han blir en sesong til, trenger friske raske lund som innbytter.
jokomelk og brød og seriegull!!!

Asker


howieh57

Thomas Lund er en spiller som burde få bli i Brann så lenge han ønsker, en som spiller med hjerte er mer verdt enn en som bare spiller for penger!!! Når Lund entrer banen i Brann drakten er han tydelig stolt, det må mere enn 100 Dylan Macallistere til for å fylle skoene til en Thomas Lund! Brann burde bli flinkere til å prøve å bruke bergensere fremfor slik middelmådig import som Dylan har vært hittil
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

enavgutta

Ja, middelmådighetene è begynt å vokse frem som løvetenner rundt Stadionporten !

Roffarne

Nu går alt så meget bedre.

Go Up