• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

kom igjen brann..

Started by Badois, July 18, 2004, 13:18:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Badois

i sangen kom igjen brann, begynner folk å synge: kom ann, kom igjen heia brann, kom ann kom igjen heia brann osv. så synger de det raskere å raskere.. tror d hadde vært ganske bra på stadion..
rann!!!!!

grei

Ja, for det går jo ikke raskt nok allerede, opp med tempoet!

Ole Brom

Og så må vi klappe no innihelvette samtidig for det har vi heller ikke nok av !

Syng for Brann

Da blir oppsumeringen:  Syng fortere, klapp mere.   .... hehe....

sekto

Vel, selve sang forslaget er bra det.. Og jeg likte det..

Igjen så sporer debatten litt av igjen, men for å henge meg på, så kan jeg si min mening: Det du sier en trend som akkurat nå er i alle sangene omtrent.

Hadde ikke gjort meg noe om vi hadde den sangen, men da måtte folk klart å synge i et normalt tempo på andre sanger. Er lei av at folk spoler gjennom sangene, høres latterlig ut. Hva er hastverket? Vi vinner ikke jo flere sanger vi klarer å trøkke inn. Går jo snart ikke an å kjnne igjen de siste setningene i sangen for halvparten synger det så fort som de bare klarer, og andre halvparten mumler oppgitt de siste strofene.

Og den klappingen som jager opp tempoet på sanger er bare irriterende nå. På dette forumet, og de jeg har snakket med av supportere, så er det en enighet om at det er for mye klapping som ødelegger noen sanger har jeg inntrykk av. Derfor så lurer jeg på hvem det er som fortsatt står og gjør dette? Folk må jo etter hvert skjønne at når ingen andre har begynt å klappe halvveis inn i sangen, så trenger ikke de heller.. Vi har ikke glemt det alle sammen.

Som sagt, var en avsporing dette her, sangen liker jeg.. Tror den kan fenge, men da må ikke farten øke så altfor mye, for da dør den ut på 25 sekunder. Hva syntes andre?

Go Up