• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Herlig lesning !

Started by Ole Brom, July 15, 2004, 20:00:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

"- Det er to ting jeg kommer til å huske til jeg dør. 1: Hvor mye det regner i Bergen. 2: Supporterne til Brann. De er unike og støtter laget uansett hvordan det går. Dette er fantastiske mennesker, sier Olofinjana."

dette er deilig lesning ! Godt at noen setter pris på den jobben som supporterne gjør :)

Om man vil lese hele intervjuet, her er siden : http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=64756

TcK

mm...

leste intervjuet i papir-bt.. olofinjana er en herlig person og dyktig fotballspiller.. har snakket litt med ham "utenfor banen", og selv om engelsken ikke alltid er like lett å forstå seg på, så er det noe med han...

det han sa kom ihvertfall rett i fra hjertet, og det er bedre med ET sånt sitat fra en spiller som mener det, enn at et halvt lag sier "supporterene betyr all verden", - mens de egentlig driter i det.. er du med?

tck
Jesus elsker alle barna

Ole Brom

Quote from: "TcK"mm...

leste intervjuet i papir-bt.. olofinjana er en herlig person og dyktig fotballspiller.. har snakket litt med ham "utenfor banen", og selv om engelsken ikke alltid er like lett å forstå seg på, så er det noe med han...

det han sa kom ihvertfall rett i fra hjertet, og det er bedre med ET sånt sitat fra en spiller som mener det, enn at et halvt lag sier "supporterene betyr all verden", - mens de egentlig driter i det.. er du med?

tck

Ja er med :) Jeg vil påstå at sikkert 90 % av alle norske fotballspillere ikke spiller med hjertet i klubben. Dette er kun en jobb. Selv om de fleste sier i intervjuer at de elsker klubben og dets tilhengere er det nok bare for å blidgjøre de rundt seg. Sikkert ikke alle som er enig i dette men i de fleste tilfeller er dette en realitet.

Stoffi

Olofinjana er en fantastisk person og han kommer til å bli husket med glede.
Maken til mangel på arroganse skal man lete lenge etter. En kjernekar!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brann e livet mitt :)

Ja, Seyi e en fantastisk person, det merkes med en gang, hele fjeset hans lyser jo opp. Finnes nok masse godt i denne fyren. Ble helt rørt eg når eg leste intervjuet. Synd å måtte gi slipp på en så god spiller med en så fin personlighet, men det var jo best slik. Pengene kommer godt med :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up