• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Positivt av POL og kompani

Started by monzilla, July 13, 2004, 01:11:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Har vært mye dritt rundt POL her i det siste. Veldig mye kritikk, veldig lite konstruktiv kritikk.
Håper for ledelsen sin skyld at miller blir en suksess i drakten. Få så vel den signeringen komme, så det kan faktisk tyde på at ting blir gjort riktig i idrettsveien. Ja, rønningen var en blemme, men etter det rønningen selv hevder så var det trenerteamet som ikke ville satse på ham.

Men honnør til POL og resten av gjengen for at vi nå har en skotte vi vet leverer varene (winters) og en spennende spiller som jeg gleder meg som en unge til å se i aksjon.

Håper de greier å skrape sammen en brukbar spiss, for alt vi vet er det kun signaturen som mangler før vi har en klassespiss. La oss konsentrere oss om det positive framover, så forhåpentlig vis så går ting vår vei utover i sesongen.

Forresten, er det Thorbjørnsen som er 2. keeper no?

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Jorgen

Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

grei

Det blir litt feil å tilskrive Millerkjøpet Peddilusk & co sine geniale egenskaper angående å finne spillere. Det er jo ikke sånn at spilleren ble hentet etter en profesjonell nøye planlagt kartlegging av det europeiske spillermarkedet. Det kom i stand ganske tilfeldig: I møte med Winters' agent nevnte Luddik at han hadde behov for en midtbanespiller, og agenten så selvsagt sitt snitt til å plassere en klubbløs spiller.

Ren flaks altså, og dersom dette var den vanlige måten å finne spillere på hadde det ikke vært særlig betryggende.

Det finnes de som geniforklarer, og det finnes de som slakter. Sannheten er nok mer kjedelig og edruelig, BT sin artikkel om Branns spillerkjøp/salg her om dagen traff spikeren på hodet.

monzilla

grei, det er stor forskjell på å genierklære noen og rose noen...

Bardehval

Ludvigsen er en dyktig brobygger og en flink overtaler og forhandler. Hvem var det som ordnet avtalene med investorene og hvem var det som fikk Soma til å føle seg velkommen? Vi bør ikke la avskiltingen av Rønningen avgjøre. Kanskje det også var et riktig valg på lang sikt?

Ole Brom

Quote from: "Bardehval"hvem var det som fikk Soma til å føle seg velkommen?

Det var vel Mjelde som var hovedfaktoren til at Soma valgte Brann ? Mener bestemt å ha lest dette !

grei

Quote from: "Ole Brom"

Men å genierklære noen i Brann, det skal mye til :)

Nja. Jeg mener nå dette er et typisk trekk her i byen. Enten er Brann helter eller syndebukker. Det er en mentalitet som går på det ekstreme snarere enn det edruelige. Sånn går det når man lar seg styre av følelser og impulser i stedet for fornuft.

P-K

Hvor gøy hadde det vært å være Brannsupporter dersom vi lot fornuften styre oss?
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Andrews

Quote from: "P-K"Hvor gøy hadde det vært å være Brannsupporter dersom vi lot fornuften styre oss?

Det kommer vi aldri til å få vite. Og hadde fornuften styrt oss hadde vi neppe vært Brannsupportere!

Kruxleiven

Quote from: "Jorgen"her inne til tider. Har jo en tendens til å bli elsk eller hat, og ingenting midt i mellom i disse forumene.

Jeg har ikke glemt. Det skal ikke så mye til før jeg blir kritisk til PedOL igjen. Jeg sluker ikke det som står i media. Og hvorvidt POL kan ta æren for Miller vet jeg ikke. Og hvem vet om Miller blir en suksess? Teityr hentet Raza og Terje og feilet men endet opp på sølvplass. Mjelde og POL har hentet Miller og I don't know who og ender kanskje opp på 5. plass og har lykkes? For meg ser det ut som om POL og de andre trør samme vann om og om igjen (er det ikke slik uttrykket er?).

monzilla

Går det ikke an å rose POL uten at det skal bli fullstendig hysteri? Greit nok, kanskje litt overdrevet, men alike vel. Hadde han vært så udugelig som mange hevder, så ville ikke miller valgt brann.

motherfunker

Millers agent har også gått ut og rost POL i skyene på ba.no. POL var alene mannen som gjorde at Winters signerte på ny, og at Millers ville komme. "Når POL er her vet jeg at spillerne mine blir behandlet godt" sa Millers agent. (sånn ca)
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

monzilla

hehe, du kan ikke sitere for å avslutte med sånn ca :)

Ole Brom

Quote from: "motherfunker"Millers agent har også gått ut og rost POL i skyene på ba.no. POL var alene mannen som gjorde at Winters signerte på ny, og at Millers ville komme. "Når POL er her vet jeg at spillerne mine blir behandlet godt" sa Millers agent. (sånn ca)

Dette er jo en tillitserklæring til POL. Millers agent vil helt sikkert nevne dette til andre og så er jungeltelegrafen igang. Det er viktig at agenter og fotballedere har et godt forhold.

Go Up