• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

drømme-tifo

Started by BL, July 07, 2004, 21:53:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

noen som har???

eg drømmer om semifinale i cupen.... 17000 pÃ¥ stadion, flomlys, bra vær, god stemning og masse store, mellomstore og smÃ¥ flagg i hansasvingen, kasteruller og bluss pÃ¥ hele store stÃ¥ (IKKJE TINNSOLDAT!), mosaikk pÃ¥ hovedtribunen og bak ss og kanskje et aldri sÃ¥ lite OH-flagg ï klokkesvingen... men dette blir vel bare en liten drøm  :roll:

ps. vi vinner sÃ¥ klart  :wink:
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

eg ønsker meg et hav av flagg og skjerf.

eller kanskje en kjempe drakt.

bluss forran samme tribune som det e mosaikk på fungerer ikke. røyken skjuler det.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Erik

Drøm videre, Brann får bortekamp om d blir semi!!!

KennethS

Quote from: "Erik"Drøm videre, Brann får bortekamp om d blir semi!!!


Helt feil Erik, Semifinalen blir trukket, hjemme først , tidligere runder spiller ikkje inn på semifinalen i det hele tatt.
tå på Brann

Brannfrelst

Typisk at det blir borte mot rbk... Da må vi stille med 1500-2000 på tribunene..

Drømme TIFO er bluss og ballonger på Store Stå,2000 ruller fra nordre,mellomstore flagg i klokkesvingen,1 tonn konfetti fra søndre og 3000 ruller og flaggborg forann hansa..

Koster sikkert rundt 40.000 å gjennomføre.. Men hadde ikke krevd så mye dugnad... Bortsett fra rullene..
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

uansett kor mange drømme tifoer dåkkar har i hodene dåkkas så går det ikkje uansett når ikkje flere en 10 stk gidd og stille opp på tifo dugnad.
tå på Brann

BL

Quote from: "KennethS"uansett kor mange drømme tifoer dåkkar har i hodene dåkkas så går det ikkje uansett når ikkje flere en 10 stk gidd og stille opp på tifo dugnad.


lov Ã¥ drømme  :wink:
Hansa-
Felt Z

brannfrik

det var jo en del som stilte til slutt på mandag, og hvis det kommer et liknenende antall mennesker på tifodugnadene fremover e det kanskje håp for fremtiden.

Erik

Om brann blir trukket som bortelag da kenneth? hva da? hmm

Stoffi

Hvor mange var det som kom på mandag?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannfrelst

Tror det var ca 15-20 stykker... Såg ikke ut som det var fler i allefall.. Men om så "mange" hadde kommet på hver dugnad kunne det blitt bedre.. Nå sporer dette emnet av igjen..
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannberta

bra dere kommer med ideer:) en drømme tifo er ALT!!!!rundt 30 000 kasreruller, drakt, bluss på ss, hele hansa med flagg, tostangs, skikkelig bra stripes, konfetti, drit bra mønster med plakater på hansa og gamle sitte, bra stemning, bannere som oppmuntrer spillerne, røykbomber;)... hehe.... men er en drøm.. blir dyrt det ja!! hehe...
oma Soma Soma, han er på Brann!!

Brannfrelst

30000 kasteruller?? småflagg,tostangsflagg OG mosaikk i hansa?? hehe.. om du får det til skal JEG spandere.. Noen som vet når neste dugnad er? Vil forresten skryte til alle som var på mandag,dere var en veldig kjekk gjeng :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannberta

Quote from: "Brannfrelst"30000 kasteruller?? småflagg,tostangsflagg OG mosaikk i hansa?? hehe.. om du får det til skal JEG spandere.. Noen som vet når neste dugnad er? Vil forresten skryte til alle som var på mandag,dere var en veldig kjekk gjeng :)


kansje å ta litt hardt i.. men noe sånt;) greit det:) da sier vi det sånn.. blir flagg på hele ss og gamle og da;) hehe... bare til å ta frem lommeboka og tømme kontoen...=) hihi....
oma Soma Soma, han er på Brann!!

Tifo-gruppen

Bare til å komme med tips folkens.. takker for alle bidrag..

Men ting koster penger 30000 kasteruller 2,49 stk er i overkant av  74000 kr det...
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)


Ole Brom

Sein kamp i halvmørket, flomlys, bluss fra taket på alle tribuner, konfetti, rød og hvitt kastes ut fra taket på samtlige tribuner, 100 mann på indre bane med STORE flagg, røde og hvite røykbomber på midtbanen og ved målene, fullt hus og samtlige i
brann drakt og med skjerfet over hode syngende Byen e Bergen og laget e Brann :) DET hadde vært noe gitt:)

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Alexåsane

eg så det ene bildet ( http://www.aiktifo.com/bilder/varlden/norge/brann/10.jpg )

Kan da ikke være umulig å få dette til! jeg syns det er fantastisk stilig med mangle små mellom store flagg!

MÃ¥ si at denne: http://www.aiktifo.com/bilder/varlden/argentina/riverplate/14.jpg
Var spessielt jævla tøft! håper på noe lignende i brann og bergen:D
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sotraanda

Likte Ole Brom sitt forslag om bluss på de 3 takene, dette inngår også i min drømmetifo. Samtidig vil eg ha konfetti ned fra alle takene, alle i klokkesvingen holder 4 ballonger hver i rødt og hvitt, store stå og umbro tribunen har kreppruller, hansa har en mega banner som dekker hele tribunen med f.eks "BRANN", gamle sitte har mosaikk eller noe annet kult... Samtidig vil eg ha to stangs flagg foran SS, med B-R-A-N-N som mot rbk, eg synest dette var stilig, bare i rødt å hvitt så klart. Alle mulige flagg vi har skal også i bruk rundt banen. KONGETIFO!!
ater, heter, hater NFF!

BL

Quote from: "Ole Brom"Sein kamp i halvmørket, flomlys, bluss fra taket på alle tribuner, konfetti, rød og hvitt kastes ut fra taket på samtlige tribuner, 100 mann på indre bane med STORE flagg, røde og hvite røykbomber på midtbanen og ved målene, fullt hus og samtlige i
brann drakt og med skjerfet over hode syngende Byen e Bergen og laget e Brann :) DET hadde vært noe gitt:)


bluss pÃ¥ taket??? korfor har ingen tenkt pÃ¥ det før???? det tror eg hadde blitt rimelig fine greier  :D
Hansa-
Felt Z

Alexåsane

Quote from: "Sotraanda"Likte Ole Brom sitt forslag om bluss på de 3 takene, dette inngår også i min drømmetifo. Samtidig vil eg ha konfetti ned fra alle takene, alle i klokkesvingen holder 4 ballonger hver i rødt og hvitt, store stå og umbro tribunen har kreppruller, hansa har en mega banner som dekker hele tribunen med f.eks "BRANN", gamle sitte har mosaikk eller noe annet kult... Samtidig vil eg ha to stangs flagg foran SS, med B-R-A-N-N som mot rbk, eg synest dette var stilig, bare i rødt å hvitt så klart. Alle mulige flagg vi har skal også i bruk rundt banen. KONGETIFO!!


Der har du det:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Bluss fra taket hadde vært helt kanoon ! Og tror ikke Brann hadde nektet på det opplegget. Er vel mer sikrere å blusse der enn nede på indre bane. En stor fordel med bluss fra taket er at da vil ikke evt annen tifo på tribunen "drukne" i røyken og vil bli mer synlig. For er det vindstille ligger røyken på banen i flere minutter.

Et annet alternativ er pyroteknisk i form av fyrverkeri. Så under EM finalen der de hadde voldsomt med pyroteknisk på taket, var kanontøft !

Tenk for en skue dette hadde vært fra Ulriken :)

Tifo-gruppen

mange bra tips..

Men 1 tonn fra hansa har vært prøvd før. resulterte i en kamp som ble utsatt i 15 min..

Bluss fra alle tak kan bli vanskelig tak over store stå er i allefall uaktuelt.. er dirkete farlig der oppe. kan havne rett igjennom.

hansa får vi bare ha 6 stk oppå, og det innkluderer en sekuritas vakt.. så blir gamle sitte igjen som kan være aktuell.

Bluss på tak har forøvrig også blitt gjennomført i norge..
røyk på banen, og bluss på taket fra enga tifo i 99
http://arkiv.klanen.no/bilder/tifo/vif/1999/015b.jpg

Er det noen som har sy maskiner til låns. ta kontakt på 48051081 eller tifo@bataljonen.no
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

grei

Lol2k, skal man utforme tifo etter hva som ser bra ut fra Ulriken nå...

Mener da å huske takbluss har blitt gjort før, tror det var på Hansa i forbindelse med noe rektangulær konfetti som skulle slippes.

Tifo-gruppen

[quote
Mener da å huske takbluss har blitt gjort før, tror det var på Hansa i forbindelse med noe rektangulær konfetti som skulle slippes.[/quote]



det var tre eller fire røyk bomber.. var forøvrig den kampen som ble utsatt i 15 min pga konfetti på banen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Brannfrelst

Finnes det bilder av BST TIFO fra 2000,99 og nedover? I så fall,hvilken side?
2.10.07-Gullet kom hem!

BL

drømmer fortsatt om flaggdag... MASSE flagg og to-stangs flagg på hele stadion, alle str!
Hansa-
Felt Z

Ole Brom

Tenk kor rått det hadde vært med 3000 bluss på HELE stadion da :)

Brann e livet mitt :)

Quote from: "Ole Brom"Tenk kor rått det hadde vært med 3000 bluss på HELE stadion da :)


Ja, det hadde vært noe... *drømme, drømme*
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

ole3000

tenk en kamp når spillerne kommer ut på banen, masse ruller og flagg(men de må være ca 2x2 m og blandt publikum), bluss fra taket. Musikken som kommer når spilerene skal ut på banen e fjernet og i stedet synger hele stadion byen e bergen. når nystemten kommer tar alle opp skjerfene og synger med, siste verset uten den som synger i høytaleren! d e vel ikkje umulig??
i går for en til!

Go Up