• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bluss

Started by KennethS, July 03, 2004, 00:09:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.kjernen.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Board=UBB1&Number=47010&page=0&fpart=33

Vif klanen blusser alltid inne på tribunen, får de noen bøter? får vif noen bøter? hvis nei koffor i helvete gjør ikkje vi det da? tinnsoldatbluss e styggt og fælt!
tå på Brann

JhonnyBeGood

Quote from: "KennethS"
Vif klanen blusser alltid inne på tribunen, får de noen bøter? får vif noen bøter? hvis nei koffor i helvete gjør ikkje vi det da? tinnsoldatbluss e styggt og fælt!


Dette er noe bbb aldri kommer til å gjøre organisert, tviler på at det er godkjent i klanen og.. er nok heller uorganiserte grupperinger/kamerat-gjenger som gir litt faen og som nekter å la seg kontrollere av nazi NøFF.

Ja til bluss på Store-stå og borteturer :evil:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Brann e livet mitt :)

Quote from: "JhonnyBeGood"
Quote from: "KennethS"
Vif klanen blusser alltid inne på tribunen, får de noen bøter? får vif noen bøter? hvis nei koffor i helvete gjør ikkje vi det da? tinnsoldatbluss e styggt og fælt!


Dette er noe bbb aldri kommer til å gjøre organisert, tviler på at det er godkjent i klanen og.. er nok heller uorganiserte grupperinger/kamerat-gjenger som gir litt faen og som nekter å la seg kontrollere av nazi NøFF.

Ja til bluss på Store-stå og borteturer :evil:


Enig, det hadde vært konge med bluss... Hadde vi brukt bluss uten tillatelse hadde vel vi fått bot av nff... For det ville jo vært katastrofe om vi fikk til noe bra på stadion. Hater, hater, hater nff!!!!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

KennethS

noen som vet noe om klanen eller vif har fått noen bøter? hvis ikkje e jo det fritt fram, eller har klanen særtilatelse fra nff?
tå på Brann

JhonnyBeGood

Er bare til å kjøre på...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Erik

De fikk bot i fjor da de blusset på stadion, vil tro de får smekk på fingrene no å!!!

Brannfrelst

Klanen blusset blandt folk 2 ganger i fjor,og hittil i år har de blusset en gang blandt publikum.. Mot stabæk borte..

http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/7490
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

problemet e at hvis ( når ) nff bøtelegger bataljonen for ulovlig tribuneblussing blir boten antakelig på 15 000-30 000 kroner noe som vil påføre en så ung organisasjon store økonomiske bekymringer og det vil antakelig å gå utover de pengene tifogruppen får bevilget. bluss på tribunen e dritfett, men eg ville likevel tenkt meg om to ganger før eg ville begynt å blusse villt på ss eller på en bortekamp.

Straffe!!!

Nå er vel ikke NFF i posisjon til noen som helst reaksjon ovenfor Bataljonen, ei heller bot på 15 - 30 000. Men de kan bøtelegge Brann og legge press på dem slik at supporterne stenges ute eller lignende.

brannfrik

men hvis blussingen skjer på bataljonsfeltet eller på et felt bataljonen har fått tildelt på en bortekamp e det vel bataljonen som holdes ansvarlig for det som måtte skje der inne, også ulovlig blussing, eller e eg helt ute på bærtur no?

Straffe!!!

Nja...

Mener bestemt at NFF kun har mulighet for å gripe inn ovenfor Brann, siden de er en del av "NFF-familien". Bataljonen er, som kjent, en uavhengig supporterklubb.

Var vel det samme som skjedde etter Sogndal. Brann fikk boten, eneste måten Bataljonen eller den ubetenksomme spytter kunne straffes var gjennom en politisak eller utestengelse (som ble spytteren til del).

Slik jeg ser det kan med andre ord Bataljonen kun straffes av Brann (etter press fra NFF), eller av politiet, som evt. reagerer mot den enkelte blusser.

sekto

Quote from: "KennethS"tinnsoldatbluss e styggt og fælt!


Såvidt det er meg bekjent, så var det siste gang det skulle være bluss på Stadion mot RBK.. Så da slipper du noe mer tinnsoldater i fremtiden.. Personlig syntes jeg det er litt synd, for jeg likte det..

Uansett, så er det lite å hente på å fyre opp en bluss på SS.. At brann kan få bøter burde være nok grunn til å la være. Er man glad i klubben, så respekterer man forbude, og risikerer ikke å påføre dem økonomisk tap.

I tillegg, så er de blussene ikke direkte trygge. Alle som har vært tinnsoldater vet hvor varme de blir. Om noen fyrer en opp på et tettpakket SS og peker den feil vei, så kan det gå gale.

Ole Brom

Ja eg har svidd et par jakker i min tid på SS. Noe jævli den asken som kommer fra disse, men samtidig var det virkelig gylne tider når SS rabla gal og bluss ble brukt:)

Go Up