• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Typisk Brann!

Started by Jorgen, July 02, 2004, 14:00:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jorgen

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233334

Må jo klare å informere treneren før pressen. Det e så typisk ledelsen i brann så det går ann å bli!

Nei, få inn noe nytt i ledelsen, den ledelsen de har nå har jo tenkt langsiktig siden 1994... På tide noe skjer???
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

Brannfrelst

Nå begynner vi igjen...
2.10.07-Gullet kom hem!

Tom C

Herregud! Noen skal nå pinadø henge seg opp i alt mulig... Sitter du hele dagen og ser etter noe å kritisere Brann for eller? Er møkk lei av alle negative personer som lirer av seg her inne.

Det blir litt mye drittslenging som ikke har rot i virkeligheten. Som f.eks kritikk av spillerkjøp som vi ikke engang har foretatt, eller kritikk av POL's forferdelige behandling og innstilling til Rønningen, som det også viste seg å bare være tull...
Aldri mer Obos....

Nixon

Kan ikke skjønne hva som er så spesielt med dette. Slik jeg ser det ble resultatet som forventet. Og dersom Mons Ivar er på kurs har han nok slått av mobilen slik det fremgår av saken. Så hva er egentlig problemet?
Rød makt på Hansa!

Brannfrelst

jeg har misforstått...sorry..
2.10.07-Gullet kom hem!

DrMeland

Må si meg enig med Tom C.

De siste ukene har det kun vært syting på disse sidene. Den obligatoriske "SS-var-mye-bedre-før" talen kommer etter hver hjemmekamp. Syting fra SS om at Hansa høres for lite, og tilsvarende syting fra Hansa om at SS består av fjortisser som ikkje synger. Syting over at Brann selger Olof (som om det kom overraskende på noen). Syting på stadionutbygging, syting over manglende spillerkjøp, syting for at Brann solgte klovnen Ivar, syting for at en Polakk er på prøvespill, syting på Bjørn Dahl, syting for at Winters ikkje har signert ny kontrakt(som om det er Brann sin feil) , syting for at Brann ikkje henter Hassan, syte, syte, syte...

Er det rart vi aldri vinner noe?
rMeland

Jorgen

Dette er ikke annet enn konstruktiv kritikk.

Når det gjelder SS/Hansa diskusjon, så er det ikke noen tvil om at begge gjør en kjempe jobb! Her er det bare snakk om å gjøre det ENDA BEDRE. For det er mulig.

Det må jo gå ann å stille spørsmålstegn ved informasjons strømmen til brann , når treneren blir oppringt av vg, og ikke brann.
Beer is the proof that God loves us and wants us to be happy"- Benjamin Franklin

monzilla

Jorgen, greit at du kommer med konstruktiv kritikk, men det innebærer jo også at du har forslag til hvordan det heller burde blitt gjort, og det mangler i posten din...

Xminator

Var ikke mye konstruktivt i det første innlegget nei. Det går jo ann å lese gjennom HELE artikkelen i VG og ikke bare overskriften.

Fra titalls millioner i underskudd hvert år, gjeld på nesten 100 millioner, til gjeldsfri og med overskudd OG fremdeles et lag som kjemper blant de beste i Norge. Høres jo ut som reneste gladfilmen for meg ;)

Ricky

At vi for bare nøyaktig ett år siden lå på 14.plass på tabellen med 1-5-6 og 8 poeng etter tolv runder er visst også glemt. Nå er Brann ett poeng unna medalje, har ett bein i cupfinalen, er muligens rikere enn noensinne og er på aktiv jakt etter forsterkninger over halve Europa, men allikevel snakkes det bare om krise og styrets avgang.

enavgutta

Jeg må bare legge til at det ikke har vært noe uklarheter i trenerspørsmålet i Brann i det hele tatt. Dette er en typisk argurknyhet som de lager til som spaltefyll. Peddien sa for en god tid tilbake at det ikke skulle være noe problematisk med fornyelse av Mjelde & co sin avtale. Det var heller et spørsmål om hvor mye lønn hovedtreneren skulle gå opp i.

Brann e livet mitt :)

Quote from: "enavgutta"Jeg må bare legge til at det ikke har vært noe uklarheter i trenerspørsmålet i Brann i det hele tatt. Dette er en typisk argurknyhet som de lager til som spaltefyll. Peddien sa for en god tid tilbake at det ikke skulle være noe problematisk med fornyelse av Mjelde & co sin avtale. Det var heller et spørsmål om hvor mye lønn hovedtreneren skulle gå opp i.

Ja, sant nok. De har hele tiden sagt at han skal få ny kontrakt uanz kordan d går md BRANN, så tror nok godt at han visste om at sku få ny kontrakt.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Jorgen

Tydeligvis alene om å mene at Mjelde burde fått vite det før vg........

jaja...

Xminator

Leste du det VG skrev? Vil du forstå hva vi sier?

Jorgen

Ja, jeg leste det. Det jeg påpekte var at det går jo ann å gi bekjed til treneren først. Får de ikke tak i ham,  kan de godt vente med å sende ut presse melding til de får tak i ham. Det var det jeg påpekte.  

Var jo forresten glimrende det de klarte å gjøre med trond fredrik ludvigsen.... bra jobbet! heldigvis er jo martin knudsen tilbake snart  :D

Jaja, får bare innse da at jeg er alene i denne saken da!

Xminator

Om du fulgte med i ukene før VG skrev, så har du kanskje fått med deg at Mjelde IKKE forhandlet selv? Han ville faktisk ikke bli informert om hvordan forhandlingene gikk. Brann hadde informert den de forhandlet med, altså agenten.

Så kanskje du heller burde stille spørsmål ved hvorfor agenten ikke gir beskjed? Vent litt, agenten gav beskjed, på telefon, som Mjelde ikke hadde på.

Eneste grunne til at du valgte å poste den saken her var for å delta i kretsmesterskap i Brann-hetsing.

P-K

TFL-saken er IKKE Brann sin feil. Den er det agenten til TFL som står for. Brann tok kontakt med ham for å forhøre seg om hvordan de skulle gå frem. Agenten tenker som en "god" agent gjør: "Dersom TFL får sluttpakke blir det ingenting på meg. Ved et salg derimot..". Han informerte Hertha og dermed røk sluttpakken.
TFL har gått ut i media og sagt at dette ikke minsket hans sjanser for å havne i Brann.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Jorgen

Quote from: "Xminator"Eneste grunne til at du valgte å poste den saken her var for å delta i kretsmesterskap i Brann-hetsing.

Ja, du tok meg på kornet der.

Hør her: Hvis ikke det går ann å være kritisk i diskusjonsforum hvor kan en da være det? Brann hetsing? Gi deg.....  Stiller kun spørsmål angående en liten sak, så blir jeg kalt for brann hetser? Tulling!

For tredje gang sier jeg at jeg ville bare påpeke at det er litt merkelig at mjelde får vite det av vg og ikke brann. Greit han var på trenerkurs, da kan de vente med pressemelding til etter de har snakket med ham!  Må jo bare konstatere at flesteparten av diskusjonsdeltakerene mener at det ikke er kritikkverdig å innformere pressen før personen det gjelder. Da gir jeg meg på det punktet... Kan jo egentlig bare la all info fra brann bli filtrert gjennom vg og ut til personen det gjelder. Kjempe det!

Nixon

Dette er en fillesak. Poenget her er at Brann forhandlet med agenten til Mjelde. De blir enige og Brann overlater til agenten å fortelle resultatet til Mjelde. Noe som er naturlig siden de to står på "samme side" i saken. Og Mjelde hadde ikke telefonen på siden han satt på trenerkurs. Og for alt de vi vet var det agenten som lekket. Eller vet du noe annet Jorgen? Litt typisk at Brann automatisk får skylden.
Men siden dette var mer eller mindre en formalitet så var det vel ingen vits å holde tilbake noe som helst. Hverken fra Brann sin side eller fra agenten.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Hør her gutten:
QuoteGreit han var på trenerkurs, da kan de vente med pressemelding til etter de har snakket med ham!

Brann hadde snakket med ham, gjennom den som representerte han i saken, agenten. Slik virker verden.

P-K

Jeg tror du har ekskludert deg fra det meste av seriøs diskusjon Jorgen. Nå kjenner ikke jeg Xminator, og vet derfor ikke hvilken trosretning han eventuelt bekjenner seg til, men hva i all verden skulle det at han eventuelt er jøde ha noe med noe å gjøre?!?

Drittslenging som forsvarsteknikk når folk er eneig med deg er bare flaut.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up