• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang til Robbie Winters!

Started by DJ_ADG, July 01, 2004, 17:24:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

Det é på tide at for beste spiss for en sang på morsmålet. Eg synnes at vi kan bruke Aberdeen suporterene sin sang. Den kan bli bra.

Her e teksten;

(mel; Walking in a Winter Wonderland)        

It's a goal, Robbie Winters!
It's a goal, Robbie Winters!
We're walking along
Singing a song
Walking in a Winters wonderland
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann e livet mitt :)

Den her va jo veeeldig fin, søt melodi på den også... Hade vært kjekt md en engelsk sang ja :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

ekte kjuagutt

Jo.. syns d høres bra ut eg.. vetsje helt kordan melodien går men..

uansett så e problemet og få an ut på tribunene som me alle andre sangar

på tide me en sang t robbie jo

enavgutta

Jess, Robbie fortjener å bli hørt fra tribunene!

kirsti

Konge. Få han ut på lappar til måndagen sånn som dei gjorde med Soma-songen. Skal høyra folk syng, skal sjå Winters scorar!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

DJ_ADG

eg ska forsøke Ã¥ fÃ¥ dn ut pÃ¥ lapper.....mn  printeren min funker ikkje=(
HÃ¥pper eg finner en venn md printer som funker.
Men det e  bare Ã¥ printe ut dersom dere har tid.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Yngve

Ja, robbie winters må ha ein sång, men ikkje ikkje ikkje på engelsk. Det er tåplegt det, hadde me i det minste vore engelske/skotske.. Trudde engelske songar på stadion var noko som døydde ut tidleg på nittitalet. Dette vitnar berre om usedvanleg dårleg oppfinnsamheit, må vere mogleg å få songen på norsk vel?

Om eg ikkje hugsar feil så er det ein norsk versjon og her inne på bataljonen sine sider, leit den fram og kopier den opp, han kjenner igjen melodien og namnet sitt og då tar han nok hintet..

grei

Quote from: "DJ_ADG"eg ska forsøke Ã¥ fÃ¥ dn ut pÃ¥ lapper.....mn  printeren min funker ikkje=(
HÃ¥pper eg finner en venn md printer som funker.
Men det e  bare Ã¥ printe ut dersom dere har tid.


Jasså, visste ikke at det gikk an å sende SMS direkte til forumet...

MrMastodon

Vet ikke om det var mitt forslag som blir referert til, men jeg kan absolutt gjenta det her:

(mel. Her kommer vintern, Jokke)

Her kommer Winters
Han skårer mål fra alle kanter
Står keepern aleine
Veit han han hakke sjans

juset

Det er helt ok å synge engelsk til en skotsk spiller. Tror det er mer oppmuntrene for han enn om vi synger norsk.
augen e en pudding

agovik

vi kunne jo brukt den sangen som vi sang til Trovor Morley.....

Its only one charlie miller....
Its only one charlie miller....
one Charlie miller...osv
lt for brann..

P-K

Her kommer Vintern med Jokke er et kjempebra forslag så lenge den avsynges å bergensk vel å merke. Oslosk er mye verre enn engelsk.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

MrMastodon

Bare små forandringer, så blir den mer bergensk:

Her kommer Winters
Han skårer mål fra alle kanter
Står keepern aleine
Vet han han hakje sjans

Men denne skulle duge:)

grei

Som jeg skrev i en eller annen tråd...

Her kommer Winters
Her kommer den kalde fine spissen
Her kommer Winters
Endelig mål å få

The upside: Teksten passer rimeli bra selv om den er nær dentik er originalteksten (bare tre ord er endret).

The downside: Jokke forbindes sterkt med Oslo og ikke Bergen (hadde han spilt pÃ¥ VIF hadde de garantert brukt denne). Pluss, Ã¥ kalle en spiller "en kald fin spiss" er vel verken vanlig eller idéelt.  Men det er jo litt humoristisk, da.

Barode

Synst nå han burde fått sangen på engelsk eg. Det gjør vel ikke så mye om vi må synge på engelsk når han leverer varene som han gjør.

brannsupporteren:-D

han burde absolutt få den på engelsk! tenke deg å stå på et stadion, forran 15000 folk i et land der du ikke skjønner språket, og vite at de synger om deg men ikke ha PEILING på HVA de synger?! det er vel ikke så veldig oppmuntrende! men derimot, hvis vi synger på engelsk så føler han at vi setter såpass stor pris på han at vi gidder å lage en sang til han på hannes morsmål! men d e no bare min mening..
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

P-K

Drit i at Jokke var fra Oslo. Det som teller er at sangen passer til Robbie. Om ikke annet kan det være et stikk i siden til dem. Vi har brukt en Jokkesang før dem... Så kan de "stjele" noe lollipopgreier tilbake igjen, og vi kan le av dem nok en gang.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up