• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Winters : Should I stay or should I go ?

Started by Ole Brom, July 01, 2004, 13:27:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article247750.ece

Jaja hva har så peddien i ermet nå da ? Hvilke spillere vil han ha til Brann ? Winters er kravstor men skjønner frustrasjonen over solgte spillere. Dette gir ikke akkurat et signal om satsning. Blir spennende å se etter 12 juli da....

Xminator

I VIF er Hamre kvalitetsspiller. De har en annen definisjon på ordet der.

enavgutta

Ja, det ville være en tragendie om de ikke klarer å komme opp med noe bedre enn polske sigaretter. Dårlig kvalitet og gode floppmuligheter! Winters forlanger kvalitet. Ikke noe trash fra Australia eller øst for Berlin! Er jo latterlig at Norges beste fotballby skal stille i skyggen av bosslaget VIF når og andre mindre klubber når det gjelder overganger og nye gode fortsterkninger. VI TRENGER PROFILER !!

Ole Brom

No har da de hatt ukevis med tid til å sondere markedet og peilt seg inn spiller(e) til å erstatte Olof, som de har visst ble solgt innen kort tid. Skjønner ikke hva de holder på med ! Alt de har gulpet opp er en serber og noe polakk kjøtt !!

DJ_ADG

vi som suportere kan gjøre det vi kan for at han skal bli. Mitt forslag é å synge på et språk at forstår;  http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?p=19835#19835

Det e ikkje mye, men vi må gjøre alt vi kan for at han skal bli.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

I dagens BT sier Winters, agenten og POL at det var et meget positivt møte. Ingen ville svare på når og om det blir skrevet under noe som helst :p Ring meg i morgen, da vet jeg mer sa Winters til journalisten ;)

Nixon

Leste det og tenkte at da har vel kanskje POL noen kort i ermet. For nye spillere var et "krav" fra Winters. Og POL må vel da røpet litt om hva de jobber med. Får vi håpe...
Rød makt på Hansa!

Xminator

Stor pressekonferanse, hele norge tilstede og POL: "Vi har den glede å presentere Arne Vidar Moen" hehe

enavgutta

Hva med Frank Strandli ? hehe Hadde vært noe med gode gamle Frankie Boy og Wonder Winters som makkere på topp :-D

KennethS

tå på Brann

enavgutta

Takk skal dere faen meg ha ledelsen i Brann ! Takk for at dere bygger ned laget og ødelegger nattesøvnen vår !!! Nå blir det faen meg tog. Verste av alt e at Peddien ser på det som positivt!!!!

Xminator

Joda skal vi skylde på ledelsen i Brann at de ikke vil følge budrunden på en grisk spiller?

Lurer egentlig på hva de spillerene som gikk ned i lønn i fjor tenker om at LSK i år står med vidåpen lommebok.

For ett år siden var Winters skadet og så mest av alt ut som en typisk flopp. For et halvt år siden var han helt, men så sugen på å dra hjem at han ihvertfall ikke ville ha ny kontrakt.
Nå er han fremdeles helt og bosman - og gjør hva som helst for å få høyest mulig lønn.

Det hadde vert gøy med Winters også til neste år, men ikke for enhver pris.

Nixon

Quote from: "KennethS"

Da syns jeg du bør ta deg et sabbatsår. Både fra dette forumet (var det bare en tom trussel for noen uker siden?) og fra Stadion. Kan ikke fatte og begripe at det kan være noe gøy å følge Brann når du er så utrolig negativ.

Når Winters ikke godtar å bli klubbens best betalte spiller, så kan han reise for meg! Men han blir jo ut sesongen så hvorfor ta sorgene på forskudd?
Rød makt på Hansa!

MrNossy

...gjerne Winters på ny kontrakt, men ikke for en hver pris. Hadde han puttet 15 mål pr sesong så kanskje....men hvilke spillere i norge i dag ligger på millionen for å være litt god? For det er nettopp det Robbie er....litt god, ikke veldig god, få opp øynene og se på alt han bommer på!

Nei, om Robbie tror han er verd så mye så la han gå til LSK og bli pumpet høye baller til på dødball....vi vet jo hvor god han er på dødballer vår kjære Winters.
Enda en hore til fotballen, historien er full av de; Fotballhorene! :P

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"

Da syns jeg du bør ta deg et sabbatsår. Både fra dette forumet (var det bare en tom trussel for noen uker siden?) og fra Stadion. Kan ikke fatte og begripe at det kan være noe gøy å følge Brann når du er så utrolig negativ.

Når Winters ikke godtar å bli klubbens best betalte spiller, så kan han reise for meg! Men han blir jo ut sesongen så hvorfor ta sorgene på forskudd?

Brann og Peddi e så jævlig innkompentente, først gir de vekk den beste keeperen vår til Rbk, så selger de Olofinjana som var ventet, men har de klar en erstatter`? nei de bruker tid og ressurser og ser på en fullstendig ubrukelig polsk spiss som vi ikkje har brukt for om han så hadde vært god. Brann per dags dato har norges dårligste midtbane, og det sier ikkje så lite. Nei hvis ikkje noe skjer nå så blir det en mager høst når det gjelder poengfangst, tipper vi må sikte oss inn på midten av tabbellen.

ps Dessuten e eg ikkje negativ pga eg ser realistisk på saken og mener at femtiden ikkje ser lys ut, men du e vel en medgang supporter som mener det e riktig og svike laget hvis du ikkje tror de vinner hver kamp.

Og JA eg e NEGATIV til en polsk spiss som har spilt 144 kamper og scoret 30 mål. Som vi overhodet ikkje har brukt for.
tå på Brann

enavgutta

Folk for si hva de vil om sytingen vår. Men denne sytingen e berettiget! TOG og FAKLER hvis Winters drar nå !

Ricky

Quote from: "KennethS"Brann og Peddi e så jævlig innkompentente, først gir de vekk den beste keeperen vår til Rbk, så selger de Olofinjana som var ventet, men har de klar en erstatter`? nei de bruker tid og ressurser og ser på en fullstendig ubrukelig polsk spiss som vi ikkje har brukt for om han så hadde vært god.

1.
Nå spørs det jo hvem som er inkompetente av Brann og RBK i Rønningen-saken. Skutle betaler 750.000 kr i overgangspenger og rundt 1 million kroner i året til en keeper som har sluppet inn 25 mål de 7 gangene han har spilt mot trønderne? Før seriepremieren i år hadde han altså et snittselv om han er god? Forstår du ikke da at mange her på forumet ikke helt klarer å ta denne "realismen" fra deg særlig alvorlig? Selv Knut Langeland i BT er jo jevnt over mer positiv enn deg i sitt forhold til Brann.

4. Bare et helt tilfeldig skudd i blinde... holder du med Manchester United i engelsk fotball?

Go Up