• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

mye styr

Started by BL, June 27, 2004, 22:53:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

mye styr for tiden

seyi er så og si solgt til monaco... det er egentlig helt greit. brann får en god del penger for han og han kom til å forsvinne en eller annen gang uansett.

rønningen går til rbk. SKANDALE!!! men der kan vi ikkje kalle rønningen en sviker og judas. her er det pol & co som har sviktet brann og bergen. la oss håpe opdal finner formen kjapt
men det er jo tydeligvis noen som liker å hate noen eller ha noen å syte på. når det gjaldt å støtte brann i dag så var det faen så stille, men med en gang dommeren gjorde en liten feil eller en eller annen på brann gjorde en feil ble det mye lyd med en gang...

skandale kamp i dag... det fungerte ikkje på banen og hvertfall ikkje på tribunen. mye rar dømming var det og, men det var ikkje dommeren sin skyld at vi tapte. til tross for noen idioter på ss som ropte på linjedommeren etter hvert mål.
eg tror seyi var savnet, og opdal er ikkje i form.

men snart er det kvartfinale i cupen mot bryne. store sjanser for å gå videre så eg gleder meg som en unge til en semi på stadion, får vi håpe på, i flomlys med stor tifo og bra fotball!
Hansa-
Felt Z

Mr_Soma

Tror vi bør satse på cupen.
Men ikke kall de som ropte på linjedommeren for idioter,for er det noen som var idiot i denne kampen så var det dommertrioen.

Nå sier jeg ikke at de ene og alene stod for tapgrunnlaget,for all del.
Men det var noen håpløse avgjørelser.

Straffen til Big Mac idag hadde en med en halv fot klart bedre. Det var jo en PASSNING for faen.
Har mistet fullstending troen på den gutten der.
Dessverre.

enavgutta

Det siste der Mr Soma tror du vil få helt rett i. Mannen eier ikke ballbesittelse og jeg tror han kommer til å floppe totalt. INGENTING han har foretatt seg på banen siden begynnerflaksen i serieåpningen på Stadion mot Molde har gitt oss noen indikasjon på at han har noe å tilføre Brann.

ThomasC

Gi nå ikke opp Dylan bare fordi han misser en straffe, det kan de beste gjøre. Se f.eks på Zlatan mot Nederland, Beckham mot Portugal og Frankrike.

Men Dylan er ingen toppspiller enda, og det vet både Brann og en god del andre. Brann kjøpte han vel først og fremst som en spiller for fremtiden, fordi han har et voldsomt potensial. Jeg har troen på gutten, kanskje ikke i år, men i senere sesonger. Gi gutten litt tid, alle kan ikke slå til som Olofinjana.

Når det er sagt, så bør ikke Brann nå bare kjøpe spillere med ikke utnyttet potensial, men spillere som går rett inn på laget, slik som de gjorde med Soma. Vi trenger flere spillere av den typen. Nei, de er ikke billig, men de er høyst nødvendig dersom vi skal kunne kjempe om en god plassering. Sportslig suksess koster, men for Brann ser det jo nå ut som økonomien går foran prestasjonene(igjen). Tidligere var det kanskje nødvendig, men nå står klubben gjeldsfri, så det burde være unødvendig nå. Tenker ikke på salget av Olofinjana nå, men heller rotet rundt salget av Rønningen, samt kontraktsforslagene til Robbie Winters.

Roter de vekk sistnevnte og nå, så flyr jeg i flint. Da har de solgt seg til nedre halvdel av tabellen.

Thomas.

piraya

Dylan overbeviser meg mer og mer for hver kamp om at han ikke har noenting å tilføre laget.

Han er en stor og sterk spiss, men de kampene han har spilt har han vist at han har null interesse for å komme i god posisjon foran mål. Ii dag mot lsk var han mer utenfor 16-metern enn innenfor når vi angrep. Når innleggene kom, var han på vei ut for å evt møte et lavt innlegg. For å sette det på spissen våger jeg å si at mannen har hatt 20 gode minutter i brann, og i løpet av de 20minuttene fikk han hjelp av et uheldig Molde-bein. De andre kampene har han løpt rundt og rotet på seg uendelig mange unødvendige frispark. Med unntak av begynnelsen av Moldekampen, kan jeg ikke huske en kamp hvor han har tilført laget noe (utenom frispark imot) de gangene han har vært utpå.

ThomasC: At du bare kan nevne Zlatan og Beckham i samme setning som Dylan syns jeg viser at du ikke helt har forstått MrSomas poeng, er ikke straffen i dag som gjør at han er "udugelig", men det var gjerne dråpen som fikk begeret til å renne over? Alle kan bomme på straffe, helt klart, men det er ikke det som gjør at jeg og jeg tror også andre begynner å tro at Dylan er en flopp..

Bombefar

helt enig med piraya her. Det eneste mcallister klarer er å lage frispark. I for eksempel viking kampen da vi lå under med 1-2 mål og hadde dårlig tid var det eneste han gjorde å løpe rundt å lage frispark sånn at viking kunne bruke opp all tiden vi hadde igjen. Han laget de på de mest unødvendige stedene og. I steden for å gå litt "pent" inn i taklingen og prøve å tvinge ballen fra de fløy han inn med begge beina først og lagde soleklare frispark hver gang.

enavgutta

Nei, denne gråsteien her tror jeg aldri vi klarer å slipe... skuddfot eller ballbesittelse, spillforståelse og posisjonering. Og fyren forstår jo ikke offside.

Yngve

McAlister gjorde no ein god innsats mot vif, mange gode løp men takket være ein god keeper skåra han ikkje. Gje han litt tid. Men som andre har påpeikt me må ikkje berre kjøpa inn talent må og få inn nokon som går rett inn på laget.

Men alle må hugse på dene stein på stein filosofien, den gjaldt ikkje kamp for kamp men år for år og me er fortsat på år 2 av 5 så gje monsamjelden litt tid han veit nok kva han driv på med ( i motsetning til POL...)

Helginho

Personlig så mener jeg at den eneste spissen på Brann som holder mål er Winters, eneste som klarer å holde på ballen å utfordre..Ystaas synes jeg ike holder mål, han er for treig og klomsete...Dylan har enda ikke vist noe særlig etter moldekampen og lund er altfor ustabil..Så hvis vi mister Winters tror jeg at vi har et alvorlig spissproblem..men de har enda mange kamper på å motbevise meg

Karsten

Passet bedre med Lund på topp, Guntveit på høyrekant og Knarvik sentralt fra start. Jeg vil gjerne se at Knarvik kan få litt tillit på sentral midtbane. Tror han kan tilføre sentralt enn det Guntveit kan.  Guntveit er en glimrende høyre kant/back

Go Up