• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

fotballpuben

Started by grønne, June 27, 2004, 06:17:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

grønne

eg synes at vær hjemme kamp brann har skulle fotballpuben ha tatt halvparten av pengene supporterene ligger i gjenn der og gidd de til bbb så vi kunne ha reist gratis på borte kampene ! :roll:

Ole Brom

Tviler vel på at dette forslaget faller i smak hos ledelsen på fottikken. Tror det er like sannsynlig om Soma hadde blitt toppscorer i Brann ! Men at de kan gi en pengegave till BBB eller Tifo fondet er nok mer reelt.

KennethS

Quote from: "grønne"eg synes at vær hjemme kamp brann har skulle fotballpuben ha tatt halvparten av pengene supporterene ligger i gjenn der og gidd de til bbb så vi kunne ha reist gratis på borte kampene ! :roll:

jaha? gi en god grunn da
tå på Brann

Mr_Soma

Hvorfor ikke?
Tenk hvor mye penger vi legger igjen der da.
Samt bortesupporterne når de finner veien til fottiken.
Hadde det vært en konkurrent inne i bildet så hadde de tapt penger på det.

De kunne ha bidratt med noen penger til Tifo-Fondet synes jeg.
Så kunne de til gjenngjeld fått litt reklame der oppe,uten alkohol innblandet som NFF skyr som pesten og Brann ville fått smekk på pungen for.

Ett par tusen kunne de vel unnt oss?

KennethS

Quote from: "Mr_Soma"Hvorfor ikke?
Tenk hvor mye penger vi legger igjen der da.
Samt bortesupporterne når de finner veien til fottiken.
Hadde det vært en konkurrent inne i bildet så hadde de tapt penger på det.

De kunne ha bidratt med noen penger til Tifo-Fondet synes jeg.
Så kunne de til gjenngjeld fått litt reklame der oppe,uten alkohol innblandet som NFF skyr som pesten og Brann ville fått smekk på pungen for.

Ett par tusen kunne de vel unnt oss?

Mye av poenget med TIFO e at det ikkje skal sponses! see?
tå på Brann

Nixon

Så TIFO-gruppen hadde puttet Sparebank vest-logoen på forrige store tifo for moro skyld?
Rød makt på Hansa!

Henki

Jeg synes at Mercedesforhandlerne i Bergen bør gå sammen og sponse alle Brannsupporterne med en bil hver, så kan vi kjøre til bortekampene selv. Jeg mener, tenk hvor mye penger de ville tjent på noe slikt!
Ballen skal fremover!

grei

For noe vås, Fotballpuben gir og tar. Gir i form av å stille med lokaler og tilby gratis skyss for flere hundre til hver hjemmekamp. Tar i form av store inntekter på salg av drikke til disse samme. Fotikken er ikke noen veldedighetsorganisasjon, og dersom de var det kunne jeg ramset opp 1000 ting det hadde vært bedre å bruke penger på enn tifo.

Begynner bli lei alt maset om tifo nå, å være gode fotballsupportere handler ikke om å holde opp en gjeng ark, det handler om å synge høyt for laget sitt!

kirsti

Så utruleg einig med siste talar. Syng og vær glad! (Kanskje litt feil tidspunkt å masa om å vera glad på, men om ei veke er LSK gløymd)
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

KennethS

Quote from: "Nixon"Så TIFO-gruppen hadde puttet Sparebank vest-logoen på forrige store tifo for moro skyld?

NEI, de hadde nok desverre ikkje det, sparebanken betalte 1/4 av det den tifoen kostet, men eg mener at i framtiden bør ikkje TIFO sponses.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "grei"For e vås tballpubn gir og tar. Gir i form av å stille med lokaler og tilby gratis skyss for flere hundre til hver hjemmekamp. Tar i form av store inntekter på salg av drikke til disse samme. Fotikken er ikke noen veldedighetsorganisasjon, og dersom de var det kunne jeg ramset opp 1000 ting det hadde vært bedre å bruke penger på enn tifo.

Begynner bli lei alt maset om tifo nå, å være gode fotballsupportere handler ikke om å holde opp en gjeng ark, det handler om å synge høyt for laget sitt!

Tifo skaper stemning før kampen, lager en ramme som ellers aldri ville vært der. Hvis du tror tifo kun e ark så kan eg opplyse deg at det finnes mange former for tifo, bare så synd vi stinker på det, men med slik holdning som du har så forstår eg det godt koffor vi stinker.
tå på Brann

grei

Jeg kjenner alle former for tifo. Kan være en artig ting før kamp, men det er en bagatell i det store og det hele, synging og stemning teller mye mer. Jeg driter i hva noen tifonerder sier på Kjernens forum. Tifoshow er ikke noe mål på hvem som er best supportere. Og når opplegget er så slapt som det var for et par kamper siden fungerer det mot sin hensikt.

Henningen

Gøy med Tifo, iallefall når det fungerer!
Syns det skaper stemning jeg, får iallefall litt positive frysninger når storestå får til en skikkelig fin en! :)

Ikke så dyrt dette da, og ser vel egentlig ingen problemer med at det sponses.. så lenge fremdeles er en "brann-tifo", og ikke full av reklame!!

Go Up