• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - LSK

Started by Xminator, June 25, 2004, 14:19:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Fra Nettavisen:
QuoteBrann har ikke slått Lillestrøm hjemme på Stadion på de siste ni kampene. Ikke siden 3-0-seieren i 1994 har det blitt full pott på rødtrøyene.

Dette blir en typisk knokkelkamp... Kommer til å bite negler hver gang Lillestrøm får dødball på vår side av banen :/

Helginho

Ja de e stygg på dødball...regner med at de blir en slitekamp med haugen og guntveit i spissen...dette er kampen for Dylan, slik at han får plaget de storvokste midstopperene til lsk...tipper 2 - 1 til brann, 1 - 0  guntveit, 2 - 1 winters..

Ole Brom

Quote from: "Xminator"Fra Nettavisen:
QuoteBrann har ikke slått Lillestrøm hjemme på Stadion på de siste ni kampene. Ikke siden 3-0-seieren i 1994 har det blitt full pott på rødtrøyene.

Dette blir en typisk knokkelkamp... Kommer til å bite negler hver gang Lillestrøm får dødball på vår side av banen :/

Uff så lenge siden ?:( Lillestrøm har spilt rævvafotball på stadion i alle år og i år blir vel ingen unntak. Nå må Brann vise sin styrke på hjemmebane og feie fugla av banen !

Tror faktisk Brann går igjennom sesongen uten tap hjemme :)

kanari

Etter dagens trening tok Erlandsen ut laget som skal møte Brann i Bergen i morgen. Erlandsen overrasket ved å vrake Shane Stefanutto og erstatte ham med Tom Kristoffersen.

Laget: Emille Baron
Christoffer Andersson - Pål S. Andresen - Peter Werni - Tom Kristoffersen,
Gylfi Einarsson - Robert Koren - Espen Søgård,
Johan Petter Winsnes - Arild Sundgot - Pål Strand

bare tenkte jeg skulle legge ut laget til LSK jeg.

Skaumannen

Er Frode Kippe Skadet?
I så fall gjør det saken litt greiere for Brann.

kanari

jeg skal ikke til bergen.. må jobbe i helga :(
Kippe har karantene det er derfor han ikke spiller.

Xminator

Håper vi bruker Lund på høyrekanten. Det blir rom på kantene mot LSK.

Blir nok noen susende dueller mellom Sundgot og Soma tenker jeg.

Ole Brom

Alt ligger til rette for en kanonkamp imorgen ! Været blir knall, vår "nye" superkeeper i mål, SS rabler gaal i hele kampen, Winters hattrick, Kvisens soloraid på 200 meter samt altanen er med på byen e bergen :)

Ole Brom

I følge BA ser det ut som om Opdal spiller fra start. Noe annet hadde vært en SKANDALE ! Ystaas og Tommy er tilbake etter skade og vil mest sannsynlig gå rett inn på laget.

Blir spennende idag, tror vi bryter "forbannelsen" med lillestrøm komplekset !

eksilbergenser

Vi er godt i gang ihvertfall! 1-0 !
lt for Brann!

eksilbergenser

lt for Brann!

sunnmørsjente

Ole Brom

Quote from: "eksilbergenser"Vi er godt i gang ihvertfall! 1-0 !

Var du ikke på kampen ??

No i ettertid ønsker vel de 10800 at de var heme !!

enavgutta

Det var lite folk på Stadion idag. Tror neppe alle de 10800 var tilstede. Mange med partoukort som var borte tenker jeg. Var rett og slett trist. Slakk stemning både på Hansa og resten av Stadda.

KennethS

Quote from: "sunnmørsjente"

Koffor skulle folk bli sint på en Brann supporter? om du e fra sunnmøre, sogn og fjordane , hordaland spiller ingen rolle så lenge du har et rødt hjerte!
tå på Brann

Go Up