• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann videre i cupen.. JAAAAAAA!!

Started by sekto, June 24, 2004, 19:40:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

9-8 totalt, 6-5 på straffer, faen så deilig.. Nå er det Bryne neste kamp, det bør være håp om å gå langt nå!!

Robblie bommet på straffe, men ka har det å si når Opdal tar to stk og scorer selv!!! Det er en keeper det der!!

Xminator

Og ikke minst OPDAL SCORER SISTE!!!

sekto

Er så fantastisk bra.. ååååhh, det var deilig altså..

Ole Brom

Rønningen up my arse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xminator

Synd Rønningen har så langt navn :p Eller kunne vi fortsatt For vi har Håkon Opdal, for vi har Håkon Opdal, FOR VI har Håkon Oooooooooopdal, Kem faen e (og så skjerer det seg :p)

2rB

Kem f*** e RBK
Kem f*** e RBK
For vi har Håkon Opdal
For vi har Håkon Opdal
For vi har Håkon Opdaaaaaaaaaaal
Kem f*** e RBK

Mr_Soma

"Håkon Opdal, for vi har Håkon Opdal, FOR VI har Håkon Oooooooooopdal, Kem faen e"


Det funker om man legger trykk på FAEN!

Prøv.

Ole Brom

Quote from: "2rB"Kem f*** e RBK
Kem f*** e RBK
For vi har Håkon Opdal
For vi har Håkon Opdal
For vi har Håkon Opdaaaaaaaaaaal
Kem f*** e RBK



Bytt ut RBK med Rønningen !!!! Den skal runge på stadion !

howie


2rB

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "2rB"Kem f*** e RBK
Kem f*** e RBK
For vi har Håkon Opdal
For vi har Håkon Opdal
For vi har Håkon Opdaaaaaaaaaaal
Kem f*** e RBK



Bytt ut RBK med Rønningen !!!! Den skal runge på stadion !


Funker faktisk utrulig bra om man legger KANONTRYKK på "faen" (som mr.soma seier...)

Ser ellers at me har 2 måter å synga etternavnet på... Eg ser på min som enklast - men...

grei

Er folk helt blåst... Man begynner ikke å synge hatsanger til en spiller som forlater klubben på grunnlag av at ledelsen ikke har gitt han ny kontrakt. Jeg er overbevist om at vi hadde ligget lenger ned på tabellen dersom Opdal hadde stått i hele sesongen. Greit nok, nå får vi gjøre det beste ut av det og Opdal kan sikkert vokse men det er ingen grunn til å la det gå ut over andre. Kan uansett styre min begeistring for disse "Kem faen e"-sangene, de burde gått i graven rundt Tore-André-tiden. Lite oppfinnsomt.

Ole Brom

Quote from: "grei"Er folk helt blåst... Man begynner ikke å synge hatsanger til en spiller som forlater klubben på grunnlag av at ledelsen ikke har gitt han ny kontrakt. Jeg er overbevist om at vi hadde ligget lenger ned på tabellen dersom Opdal hadde stått i hele sesongen. Greit nok, nå får vi gjøre det beste ut av det og Opdal kan sikkert vokse men det er ingen grunn til å la det gå ut over andre. Kan uansett styre min begeistring for disse "Kem faen e"-sangene, de burde gått i graven rundt Tore-André-tiden. Lite oppfinnsomt.



Ny kontrakt fikk han.......tilslutt og et par dager seinere går han til Rosenborg ! Der fikk han en 3.5 års kontrakt for å holde benken varm.

Når det gjelder "kem faen e" sangene trenger du jo ikke synge med. Det er alltid noen som ikke liker en sang men da får en la vær å synge da !

Om du har forslag poster du de på tifo/sang forumet.

howie

Skal brann spille hjemme mot bryne i kvartfinale den 14.AUGUST.04!!!!???
Ser på terminliste på tv2:
http://dyn.tv2.no/sport/main.do?matchId=65162&tournamentId=110&seasonId=326&timeFrom=&timeTo=

Det er jo sykt lenge til...
Trodde det var i neste uke jeg... så skulle semifinale og finale etter ferien...


MrNossy


KennethS

Men så skal det sies at dette var en tråd om at vi var videre i cupen, ikkje om opdal eller rønningen, sanger kan legges der de hører hjemme, e utrolig mange tråder som sklir ut i alt annet en topicen.

UTROLIG DIGG IDAG :D, har troen på finale nå, Bryne hjemme bør være en grei oppgave så lenge spillerne yter max.
tå på Brann

ekte kjuagutt

HATSANG!?!?!?!? d e vel for helvete ingen hatsang.. vi syngar jo for håkon og versettar han og fortellar at ikje vi trengar nokken ivar rønningen når vi har han i buret.. har ingenting med hat og jøre..

og du som sa at Brann ikje har gitt Rønningen ny kontrakt.. Brann har faktisk komt med et kontraktforslag til Rønnigen som han avslo for han ville hellar sitte og gro bart på benken til RBK

all heder og ære til Rønningen for den innsatsen han har jort i brann når han har vert her asså.. vertfall no i vår

grei

Quote from: "ekte kjuagutt"HATSANG!?!?!?!? d e vel for helvete ingen hatsang.. vi syngar jo for håkon og versettar han og fortellar at ikje vi trengar nokken ivar rønningen når vi har han i buret.. har ingenting med hat og jøre..


Neida luringen, det ligger overhodet ikke noe negativt i "kem faen e Rønningen".

howie

Quote from: "Splinter"Dette beviser nok en gang den lave iq'en til den gjennomsnittlige bataljonen.no leser. Legger ut hatsanger om Ivar Rønningen, mannen som i seg selv gjør at vi ligger der vi gjør på tabellen i skrivende stund. Ivar rønningen er en bedre keeper enn Oppdal, uten tvil. Han er trygg og han gjør forsvaret sikkert, vi trenger en med rutine, ja vi hadde hatt bruk for Rønningen resten av denne sesongen.
Jeg forstår at Rønningen foretrekker en 3 års kontakt med RBK framfor 2 års kontrakten med Brann.

Det er takket være folk som ?OLE BROM? jeg (og en god del andre) velger og ikke plassere meg på SS, slike lavintelligente personer burde vært utvist fra forumet. Det var sikkert ?OLE BROM? som startet applausen da vi spilte hjemme mot Tromsø, ja, hele SS trodde det var brann spillere som entret gresset, men det var altså Tromsø i sine røde overtrekksdrakter. Smart det og hylle motstanderlaget, Ole Brom. :lol:  :?:


HEY!
Det ekke pent og begynne og snakke dritt om brann-spillere, men det er i hvert fall ikke pent og snakke dritt om brann-SUPPORTERE!
Spesielt når det kommer fra en annen brann-supporter!

VI SKAL HOLDE SAMMEN VI, BRANN SUPPORTERE!

Dette er et diskusjonsforum! Alle har lov å mene noe, det gjør jo du og, men synes det ikke er riktig og begynne og snakke dritt om hverandre forde...

Og så er det som KennethS helt korrekt...
Dette er en tråd om at OPDAL sendte BRANN videre i cupen.

Det var bare drit kult! Gleder meg sykt til Brann møter Bryne i slutten av sommer. Da er det vel kvartfinale det er snakk om, vist jeg ikke har mistet kontroll... Og da er det ikke så sinnsykt langt igjen til Ullevål, så jeg har troen på finale plass i cupen og medalje i tippeligaen i år altså!
HEIA BRANN!

Og kanskje det ikke er skandale at Rønningen stikker når vi har Opdal?

ekte kjuagutt

Quote from: "grei"
Quote from: "ekte kjuagutt"HATSANG!?!?!?!? d e vel for helvete ingen hatsang.. vi syngar jo for håkon og versettar han og fortellar at ikje vi trengar nokken ivar rønningen når vi har han i buret.. har ingenting med hat og jøre..


Neida luringen, det ligger overhodet ikke noe negativt i "kem faen e Rønningen".


Hmm.. hat e vel et veldi sterkt ord og bruke.. ikje nokke positivt i Rønningen sin fordel nei.. men vi visar på en måte at han kan bare ha det så godt for vi har opdal:)

Bjarte

Quote from: "Splinter"Dette beviser nok en gang den lave iq'en til den gjennomsnittlige bataljonen.no leser. Legger ut hatsanger om Ivar :


Får bare legge til her at det er 718 "lesere" + gjester av dette forumet. Mer er det ikke å si om det. Og vær så snill alle, ikke start opp en privat "la-oss-ta-Splinter"-diskusjon nå. La det være med dette.

Xminator

Hva har dette med hatsang å gjøre???

Hater vi Zidan selv om vi synger "Hvem faen e Zidane"? Det er en sang som viser støtte til en av spillerene vi faktisk har i Brann. Om Opdal blir fornærmet av å bli sammelignet med Rønningen tror jeg ikke.

Om det på noen måte er en hatsang, så er det mot dommedagsprofetene som mener vi aldri mer vinner en fotballkamp uten Rønningen.

Det var slik med Løvvik også. Det var først og fremst en positiv sang rettet mot Løvvik.

Og nå spiller ikke Rønningen for Brann lenger, nå er han RBK spiller og skal behandles deretter.

Xminator

QuotePS! De to siste gangene Brann har vunnet cupen (1976 og 1992), har rødtrøyene slått ut Bodø/Glimt på veien mot Ullevaal.


Til opplysning og klipper fra VG ;)

Nixon

He he. Leste det selv og måtte tenke meg litt om. Var det noe jeg hadde gått glipp av? Men 8 og 9 sitter tett påp tastaturet...:)
Ellers har jeg aldri hatt så mye hjertebank av å se på tekst-TV før som i går kveld. Synes oppdateringene på Odds-siden gikk tregt under straffekonken. Vi satt og ropte: Nå har det gått så lang tid at Bodø må ha bommet. Og det stemte. Konge!!!
Rød makt på Hansa!

Christian

1976 og 1982 kanskje?

Men eg kan like sånn statestikk, eg. Om det blir cupfinale blir det vel mot RBK, med Rønningen mellom stengene ;)

Candyman

Noen andre enn meg som så en slående likhet mellom Brann - Glimt kampen og Portugal - England?

De har Ricardo, vi har Opdal, RævBK har fått en reservekeeper og alt skal gå så bra.....

"The Double" til Brann i år
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

Var ikke klar over at Portugal lader opp til kampene med TV2 Web-TV? :p

Helginho

Vanvittig deilig med seieren igår....hadde ikke noe særlig magefølelse for resten av kampen da Bodø gikk opp til 3-3..men når Brann har blitt så  gode på straffer, bør vi surfe inn til U i Hver cupkamp frem til finalen..

Splinter

Quote from: "Ole Brom"Rønningen up my arse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hmmmm ikke særlig pent sagt om rønningen det der. :x . men direkte hat var vel kanskje et sterkt ord.

grei

Quote from: "Xminator"

Det var slik med Løvvik også. Det var først og fremst en positiv sang rettet mot Løvvik.

Og nå spiller ikke Rønningen for Brann lenger, nå er han RBK spiller og skal behandles deretter.


Det var like mye et spark til Flo som det var en hyllest til Løvvik. Når det gjelder Seyisangen så hadde vi ingen tilsvarende spiller å bruke i sangen, og den er vel gjerne litt inspirert av Rosenborgs sag om Roar Strand og Zidane som går på det samme.

Det tar på en måte luven fra "ekte hets" når man skal slenge dritt til alle som forlater klubben. Det er slike ting som bidrar til økt avstand mellom STore stå og resten av publikum- det er sånt som får folk til å tenke, herregud, de er så ekstreme der borte på store stå. Dette er hel motsatt av sånn det bør være. Og hvor mye skal Opdal legge i sangen? Ja, det synges om han, men han vet jo at så snart han er ferdig i klubben synges det "kem faen e Opdal" Konklusjonen blir at ingen spillere betyr noe for oss etter at de har forsvunnet. Noe som blir for dumt. Nesten alle medaljer vi har tatt er gjort med spillere som ike er her lenger. Klart vi setter pris på det de gjorde.

Candyman

Quote from: "grei"Og hvor mye skal Opdal legge i sangen? Ja, det synges om han, men han vet jo at så snart han er ferdig i klubben synges det "kem faen e Opdal" Konklusjonen blir at ingen spillere betyr noe for oss etter at de har forsvunnet. Noe som blir for dumt. Nesten alle medaljer vi har tatt er gjort med spillere som ike er her lenger. Klart vi setter pris på det de gjorde.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kirsti

Ikkje nesten alle medaljene. Alle medaljene.
Einig med Candyman. Du får sagt det!

Kem faen e Ricardo? Kem faen e Ricardo?
For vi har Håkon Opdal...osv
Stemmer ikkje med melodien, men artig nett no!
Ricardo redda berre ei (Beckham bomma heilt sjølv), Opdal tok to!

Gler meg til å sjå meir til han. Var i ferd med å svima av, og så redda han søren meg før han sikkert dunka inn og eg kunne puste att. Så lange cupkampar er ikkje bra for helsa! Glad eg e ung og frisk.
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Xminator

Hmm, kanskje "Kem faen e Bartez?" :p

Go Up