• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ivar Rønningen til Rosenborg!!!!?

Started by viks, June 24, 2004, 13:23:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

kem bryr seg om Azar? vi e kvitt han og vi e kvitt Rønningen :D *o'lykke* , neida, men tror at Opdal kommer til og vokse seg oppgaven verdig utover, men først må han få konkuranse om plassen, hvis han vet at han står uansett så e ikkje det bra for utviklingen hans.
tå på Brann

Veronica

 Stolt og kry

Veronica

glemte å ta vekk signaturen.. sølv no? tviler.. i løpet av ferien forsvinner vel soma og winters og..
 Stolt og kry

Syng for Brann

Quote from: "Veronica"glemte å ta vekk signaturen.. sølv no? tviler.. i løpet av ferien forsvinner vel soma og winters og..


Ikkw vær for pessemistisk nå. (vi Brannsupportere har vel aldri hatt det ryktet på oss? )

Kansje vi bruker pengene som vi fikk for Rønnigen til å beholde Winters...

Soma går nok, men forhåpentligvis ikke i sommer! Da har vi en god spiller i Knut Walde som kan spille for Brann. Mine kontakter i Haugesund sier at han har gjor det bra! hehe :wink:

Ricky

Quote from: "enavgutta"Jeg vil bare føye meg inn i rekken over dem som mener dette er trist. Rønningen kan ikke klandres, han tenker økonomi og fremtid. Synes det er en horribel avgjørelse og ikke gi en av våre beste spillere en solid tillit og kontraktslengde.


Dette er jo bare vås. Solid tillit? Hvem er det som er fast førstekeeper i Brann? I Rosenborg er det jo opplest og vedtatt at han blir reserve. Kontraktslengde? Rosenborg tilbød ett år lengre kontrakt enn hva Brann gjorde.
Forskjellen ligger selvfølgelig i pengene, ene og alene. Tror jeg har alle med meg på at Peddien ville vært stokk dum om han hadde matchet RBKs lønnstilbud som reellt sett blir på over millionen i året.

Daniel

Vi skal være gald for at vi fikk penger for Rønningen og kan beholde Opdal!
Hvis vi fikk penger da?
Rønningenspilte jævla bra fram til han fikk kontraktsforslaget fra Brann.

Obs: Litt mer enn 2 i promile!

Ole Brom

Quote from: "Daniel"Vi skal være gald for at vi fikk penger for Rønningen og kan beholde Opdal!
Hvis vi fikk penger da?
Rønningenspilte jævla bra fram til han fikk kontraktsforslaget fra Brann.

Obs: Litt mer enn 2 i promile!


Vi fikk 750 000 for Rønningen. En grei sum tatt i betraktning at han blir BOSSPANN spiller om litt.

Det stinker litt FLO rundt denne saken. Det gikk da voldsomt kjapt å bli Rosenborg spiller etter at kontrakten fra Brann forelå ? Tror bartepakket har ligget å lusket i buskene og sett hva Rønningen fikk av kontraktsforslag og da hoppet Bratseth ut av bushen og lokka med millionlønn og varming av benken i Rbk.

Får ønske Rønnnigen lykke til i Rosenborg med alle sine tabber og klovnefakter, la dette koste rbk masse av poeng....

Go Up