• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bryne i kvarten

Started by gamlefar, June 23, 2004, 21:27:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gamlefar

Hvis Brann vinner i morgen spiller vi mot Bryne i kvartfinalen i cupen.

Ikke noen dårlig trekning det, Bryne er vel det dårligste laget som gikk videre. (MEN, de vant over Viking på viking stadion. Det gjorde ikke vi)

Vi bør vel få hjemmebane i den kampen siden vi må reise til Bodø for å spille nå.

Med forbehold om at vi vinner mot glimt!

Evig optimist

KennethS

Tror vi taper de 3 neste kampene (Bodø, Lsk, Rbk) , håper eg tar feil, men har en følese av at eg ikkje tar feil :(
tå på Brann

kirsti

Eg har og ei vond magekjensle kva dei neste kampane angår. Håper så inderleg at eg tek feil, men kjenst stygt. Rosenborg er Rosenborg. Lillestrøm er nokre seige jævlar. Bodø/Glimt spelte cupfinale i fjor. Men dei gjorde det generelt ganske mykje betre i fjor... Nei, det kan gå strake vegen til ein varm plass...
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Helginho

Bryne er helt klart et lag som Brann skal slå...men Brann har jo rykket ut mot 1 divisjonslag før, så bare ikke spillerene tror jobben er gjort før kampen er spillt...Ser på Bryne som et relativt tamt lag, med unntak av den nye spissen Oyuga...den beste spilleren deres har vi plukket opp for lenge siden så den e no grei..

KennethS

no skal vi slå Bodø først da.
tå på Brann

Xminator

Det er 3 veldig tøffe kamper vi har foran oss...

KennethS

Quote from: "Xminator"Det er 3 veldig tøffe kamper vi har foran oss...

jepp blir nok 3 tap , alt annet vil være en "bombe" , slik som det Brann laget ser ut nå har eg mistet all troen, hvis ikkje det gjøres bra kjøp i juli ser eg ingen lys i enden av tunnelen.
tå på Brann

Kruxleiven

Har litt den samme feelingen KennethS. Det blir 3 tap og nytt demonstrasjonstog slik som den gangen med Soltvedt. POL må gå!

Ole Brom

Quote from: "Fiore9"Har litt den samme feelingen KennethS. Det blir 3 tap og nytt demonstrasjonstog slik som den gangen med Soltvedt. POL må gå!

Bergen by skal brenne på ny ! Det blir seier og hallejuja, 3-0 blir samene slått og Bryne i neste runde !

Det må da for svarte svingende snu på bortebane snart !!

Go Up